Juistquote:
Er bestaat geen Martin Luther Kingweg in Groningenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:42 schreef Jesse_ het volgende:
martin luther king weg, iig daar vlakbij.
Grr, FOK is traag vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:22 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik al 25 jaar niet meer in Groningen woon, maar dit is toch zeker de Lutherstraat
Dat is volgens mij een niet bestaande straatquote:
Dat klopt.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef JufMariska het volgende:
Wel Beijum, maar volgens mij de Boelemaheerd?
Als dit tegen mij was: ik heb nog nooit mijn antwoord veranderd in een eerder geplaatste post. Ik heb er wel een typefoutje uitgehaald...quote:Zou je trouwens niet meer in je post wijzigingen aan willen brengen, maar als je je antwoord wilt veranderen een nieuwe post willen plaatsen? Als er iemand anders nog een post onder had gezet is het namelijk niet duidelijk wie er dan eerder was.
Ja dat was tegen jouquote:Op maandag 26 januari 2009 19:33 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Als dit tegen mij was: ik heb nog nooit mijn antwoord veranderd in een eerder geplaatste post. Ik heb er wel een typefoutje uitgehaald...
Anyhoe, nieuwe ronde, nieuwe kansen:
[ afbeelding ]
Sorry, ik moest even snelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus moet Tommeke de tussenstand erbij plaatsen als hij het antwoord goedkeurt:
TARAraboemdijee 18
maok 16
Gizmo112- 10
Weltschmerz 8
Peterselieman 8
chufi 6
Bullet-Tooth 5
Maizena 5
Cassius 4
Marmex 4
JufMariska 4
Renesite 3
Lienekien 3
Jesse_ 3
DevilsAndDust 2
FritsvanEgters 2
Tommeke 2
Greatmarked 2
welkominspace 1
Correct!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij staat er Kleine Peperstraat op dat bordje
Heb ff geen ideequote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mjah, of iedereen is er even niet
Ook geen flauw idee..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mjah, of iedereen is er even niet
Als je weet welk logo misschien, maar ik herken er niets inquote:Op zondag 1 februari 2009 15:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het logo is duidelijk zichtbaar dacht ik
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sught, nog niemand heeft mij ingehaald. Ik woonde daar om de hoek. Dat huis helemaal aan de rechterkant, waren ooit mijn overburen
Mooie foto van die straat trouwens
En zoeken doe je niet aan?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:02 schreef chufi het volgende:
Ik hou het ff voor gezien zolang er geen hints volgen, want dit is te nieuwbouw voor mijn tijd
Ja natuurlijk zoek ik wel, maar ik had er gisteravond geen zin meer inquote:Op maandag 2 februari 2009 10:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En zoeken doe je niet aan?
Ik ben even bezig geweest en heb het inmiddels gevonden
Leek mij ookquote:
Ja! Die was dus ook niet moeilijk..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |