Huh, maar je deed eerste jaar toch??quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
nu slaap ik nog niet
heb echt geen zin om op te staan
maar mn scriptie is wel bijna af
Greys wat doe je, ik zit hier hardop te lachenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
PF, je bent wel een LIEF kuiken hoor!![]()
loop je alleen af en toe een beetje als een kipje zonder kop in de rondte te gillen en rennen.
Adem innnnnnnnnnnn, adem uitttttttttt![]()
Oh das wel echt een leuk verhaal jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef cyclechick het volgende:
en die gast van die winkel was ook heel leuk.
Maar dat vond ik eigenlijk al de eerste keer dat k daar wasMaar hopelijk gaan we volgende week nog een keer wat drinken
Ik heb heel deel 500 al gescand, maar wegens scheel niks gevondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kijk altijd bij LIF en dan bij gesloten topics
Het was niet erg spannend hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waar is de link voor de schele medemens?. ik dus
.
Kijk het gaat altijd zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef Clayton1 het volgende:
[quote]Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig topic lezen a.u.b.
En verder lekker over ophouden. Ook a.u.b.![]()
[quote]
daar heb ik geen zin in, zeg het maar
Gewoon hier onder aan bedoel ik!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb heel deel 500 al gescand, maar wegens scheel niks gevonden.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was niet erg spannend hoor!
Slank de lente in # 499. Met supplementen! vanaf blz 3 was Miss_S er weer even ongeveer, geloof ik.
En het was alweer twee topics terug dus
Prima samenvatting!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Kijk het gaat altijd zo
Iemand: hee waar is Miss_S
Miss_S: Hier ben ik!
Iemand anders maakt een kutopmerking
Miss_S maakt ook een kutopmerking
De rest van de slank click zegt dat ze dit nu wel kennen/er genoeg van hebben
Miss_S zegt dat ze het niet zo bedoeld en gaat weer weg voor altijd tot ze weer terug komt.
Dus, zo ging het nu, zo gaat het altijd. Klaar.
Zal ik doen! Heb eerst nog even een to do en to buy lijstje voor morgen gemaaktquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Muizzieeee! Lekker slapen en dromen over bruine M&Ms!
Neequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Ik ben niet scheel!. Ik ben niet scheel!
.
Oh ok was het weer zover,dat heb ik niet meegekregen (jullie gaan zo snel) maar dan is het duidelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Kijk het gaat altijd zo
Iemand: hee waar is Miss_S
Miss_S: Hier ben ik!
Iemand anders maakt een kutopmerking
Miss_S maakt ook een kutopmerking
De rest van de slank click zegt dat ze dit nu wel kennen/er genoeg van hebben
Miss_S zegt dat ze het niet zo bedoeld en gaat weer weg voor altijd tot ze weer terug komt.
Dus, zo ging het nu, zo gaat het altijd. Klaar.
Whehehe, dat klinkt als PFje, maar dan 3-4 jaar geledenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Mn ouders zijn nu al kwaad op me. Ik ging douchen, en dat moest voor 10 uur (wist ik veel, deed het afgelopen dagen ook om 11 uur) en ik had mn shampoo niet opgeruimd maar teruggezet op de badrand. Waar iedereen zn spullen tegenwoordig neerzet. En ik ruimde het altijd op, maar dat werd ik zat. En nu ben ik de enige die op zn kop krijgt
. Zometeen gaan ze zeggen dat mn muziek zachter moet. Hij staat op volume van gisteravond, nadat ze dat vroegen. Dussss.
Trusten
Oh men..de perikelen die jij met je ouders hebt zijn zooooo herkenbaar voor mij. Bij ons speelde echt exact dezelfde dingen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen. Mn ouders zijn nu al kwaad op me. Ik ging douchen, en dat moest voor 10 uur (wist ik veel, deed het afgelopen dagen ook om 11 uur) en ik had mn shampoo niet opgeruimd maar teruggezet op de badrand. Waar iedereen zn spullen tegenwoordig neerzet. En ik ruimde het altijd op, maar dat werd ik zat. En nu ben ik de enige die op zn kop krijgt
. Zometeen gaan ze zeggen dat mn muziek zachter moet. Hij staat op volume van gisteravond, nadat ze dat vroegen. Dussss.
Trusten
Edit: dit meen je niet, nu staat een van hen te douchen. Wat nou voor 10 uur douchen is afspraak etc?
Dus nu heb je weer 178 euro verdiend waar je laarzen van kan kopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net 5 Gsustruitjes met körting op Shopvip gekocht.
En daarmee heb ik mijzelf 178,75 euro bespaard. Dat maakt ze nóg leuker
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |