Het gerucht van Neil bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef chansadres het volgende:
Op de vraag waar het gerucht vandaan komt: Ik hoorde het van een bron. En nu las ik het ook op Graz terug. Wat niet betekend dat ik het meteen geloof, maar gewoon hier neer wil zetten. Houd de discussie lekker gaande.
Ik zeg NEEquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:26 schreef Frenkel het volgende:
Nou, vorig jaar op bospop koste een kaartje voor Neil Young iets van 80 euro..
Voor 130 euro, Neil Young, Bruce Springsteen en nog 30 andere (jongere) bands zien..
IK ZEG JA!!
Nebreska is het bestequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Operc het volgende:
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk niets van Springsteen ken. Welke albums zijn zijn beste? (of meest representatieve) dan ga ik daar wat van youtuben ofzo.
Er stond laatst een lijstje van meest deprimerende albums en daar stond die o.a ook tussen.quote:
Nebraska is idd hele zware kost, zou ik niet aanraden voor iemand die niks anders van Bruce kent en een beetje wil verdiepen in zijn muziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:41 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Er stond laatst een lijstje van meest deprimerende albums en daar stond die o.a ook tussen.
Is dat niet te zware kost en dus een beetje te doen? Ik houd over het algemeen wel van donkere muziek.
Jammer genoeg speelt hij die nooit live. Geweldig nummer vind ik dat inderdaad. En inderdaad Nebraska is zwaar maar dat soort muziek hou ik wel van. Voor mij juist een lekkere invalshoek. Het is maar wat voor muziek je normaliter luistert.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:54 schreef Black-Star het volgende:
En Philadelphia natürlich!
Zoals verwacht dus de aanloop voor Bruce. Heerlijk, hopenlijk passen ze hun setlist aan. Veel Sam's Town please...quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:07 schreef Christiaan het volgende:
Killers kunnen wel bevestigd worden gezien. Op zaterdag. Michiel Veenstra praatte net z'n mond voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |