Zal morgen eens kijken bij de apotheek of da.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
die tussistin is homeopatisch voor vastzittende en kriebelhoest, misschien helpt t je een beetje
je kunt paracetamol met codeine zonder recept krijgen bij de apotheek. ze hebben het ook bij de kruitvatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Codeine is hier niet vrij verkrijgbaar dacht ik ElizabetR.
hier zelfs bij de AHquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
je kunt paracetamol met codeine zonder recept krijgen bij de apotheek. ze hebben het ook bij de kruitvat
Sja, dan weet ik het ook niet meer hoor. Ik neem altijd codeine, miconazolnitraat, fluimucil (die kun je ook halen Ingrid, is slijmoplossend), paracetamol met coffeine, ibuprofen en ordinaire vitamine-C pillen mee uit Nederland. En ik heb echt geen recept nodig??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:13 schreef Lois het volgende:
Codeine is hier op recept, coffeine echter niet.
Noscapine wordt ook aan kinderen voorgeschreven door de huisarts als ze te jong zijn voor codeine, dus dat zal ook wel echt helpen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Codeine is het enige dat helpt tegen hoesten, de rest is placebo. Beterschap allemaal hoor
Dit is bij mij ook een wondermiddel voor kriebelhoest!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef Leah het volgende:
Ingrid, wat ook heel goed helpt is Noscapect. Kun je gewoon bij het Kruidvat oid kopen, werkt als een tierelier bij kriebelhoest. Kan geen kwaad, ik mocht het in de zwangerschap gewoon slikken.
Sterkte ermee, ziek en slaapgebrek konden jullie er nu net niet bij hebben hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |