Waarschijnlijk niet inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, bijvoorbeeld. Want als jij echt DE griep hebt die nu rond waart vraag ik me af of jij morgen weer fit zult zijn.
Ja dus Sjak.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Djeez het volgende:
Vandaag zijn met met z'n drietjes dan ook naar de huisarts geweest.
voor dat hoesten, (hier al dik 3 maand) hielp tussistinsyroop goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, hij kon niks doen voor me. Ik ben nu nog wel flink aan het hoesten, erg irritant. Ik hoest mezelf wakker, dus slaap slecht. En verder gewoon verkouden. Gelukkig geen koorts meer gehad. En de buikpijn komt en gaat.
Je kunt wat codeine nemen, dat dempt de hoestprikkel. Als je maar zorgt dat je die niet meer neemt 24 uur voor je geopereerd wordt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, hij kon niks doen voor me. Ik ben nu nog wel flink aan het hoesten, erg irritant. Ik hoest mezelf wakker, dus slaap slecht. En verder gewoon verkouden. Gelukkig geen koorts meer gehad. En de buikpijn komt en gaat.
Nee, ik had eerst kriebelhoest, daarvoor hoestdrank opgehaald. en wat denk je, ga ik daar ineens van slijm ophoesten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor dat hoesten, (hier al dik 3 maand) hielp tussistinsyroop goed.
pak je daar ook wat voor?
Codeine had ik toevallig nog. Gisteren geprobeerd, maar hielp bar weinig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je kunt wat codeine nemen, dat dempt de hoestprikkel. Als je maar zorgt dat je die niet meer neemt 24 uur voor je geopereerd wordt.
Verder zit het wel erg tegen allemaal zeg!! Arme Tyler. En jullie allemaal aan de griep! jemig.
Ik hoop vooral dat Tyler ernstig snel opknapt en dat ze nu eindelijk een goede behandeling kunnen gaan inzetten. Met die griep van jullie komt het op den duur wel weer goed, maar het is wel erg lastig dat die nu net op dit moment de kop opsteekt.
Hopelijk kun je morgen met je ouders naar Tyler Ingrid.
Sterkte allen!!!!!
die tussistin is homeopatisch voor vastzittende en kriebelhoest, misschien helpt t je een beetjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, ik had eerst kriebelhoest, daarvoor hoestdrank opgehaald. en wat denk je, ga ik daar ineens van slijm ophoesten.
stom nee, je hebt gewoon minder weerstand nu, t is allemaal niets wat jullie in korte tijd te verwerken hebben. hooguit erg lastigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Codeine had ik toevallig nog. Gisteren geprobeerd, maar hielp bar weinig.
Stom he dat we juist nu griep krijgen.
O nee, dat wist ik niet? Nu is het dik een jaar geleden dat ik in Nederland was, maar toen heb ik toch echt een voorraadje ingeslagen, omdat het hier 5x zo duur is. En dat was zonder recept hoor. Ik sla altijd een voorraadje in van wat nuttige medicijnen als ik in Nederland ben. Ze vragen hier voor 12 paracetamol al 2,97 euro.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Codeine is hier niet vrij verkrijgbaar dacht ik ElizabetR.
Oh, dan ben ik waarschijnlijk abuis hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O nee? Nu is het dik een jaar geleden dat ik in Nederland was, maar toen heb ik toch echt een voorraadje ingeslagen, omdat het hier 5x zo duur is. En dat was zonder recept hoor. Ik sla altijd een voorraadje in van wat nuttige medicijnen als ik in Nederland ben. Ze vragen hier voor 12 paracetamol al 2,97 euro.
Maar afijn, da's offtopic.
Daarom nog een dikke kus voor Ingrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |