abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2009 @ 17:14:08 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65323146
Helaas, na drie fijne weken thuis, isTyler weer terug in het UMCG te Groningen. Zijn toestand is namelijk te kritiek geworden om hem langer thuis te houden.

Sinds maandag ben ik weer aan het werk na twee weken vakantie te hebben gehad om samen met ons vieren aan elkaar te wennen. Het waren twee fijne weken, vooral de tweede week ging het erg goed met Tyler. Hij werd wat levendiger en dronk goed. Helaas kwam na het weekend de klad erin.

Ingrid en Kim waren/zijn deze week wat ziek. Kim was heel hangerig en had koorts, en Ingrid was heel beroerd, met hoge koorts en benauwdheid. Het ging me an het hart hen te moeten achterlaten, maar ik kan natuurlijk niet eeuwig thuisblijven. Dinsdag kwam een verontrustend sms'je van Ingrid dat Tyler niets anders deed dan spugen. Maar zolang hij hij verder wel drinkt en volle plasluiers produceert, hoefden wij ons geen zorgen te maken. Daarbij zou hij vandaag al naar het UMCG moeten voor contrôle.

En inderdaad, Ingrid is vandaag heen geweest met haar vader. Omdat het om een standaardbezoekje zou gaan, hoefde ik niet mee. Toen ik om tien uur even met Ingrid belde om te vragen hoe het was afgelopen, zei ze me dat ik gelijk in de auto moest stappen en naar het UMCG moest rijden. Tyler moest namelijk direct worden opgenomen. Daar schrok ik best wel van, dus ik ben zo snel mogelijk (zover files en open bruggen dit toelieten) naar het UMCG gereden.

Daar bleek hij al naar de afdeling Radiologie te zijn gebracht voor een echo en röntgenfoto's. Omdat het beeld niet duidelijk werd, moest hij 's middags opnieuw weer op de 'tafel' voor echo's en foto's. Hij kreeg een sonde ingebracht voor contrastvloeistof zodat zijn darmen en maag goed te zien waren. Deze bleken vol met lucht te zitten. Verdere uitslagen zijn nog niet binnen helaas.

Hij is nu dus weer opgenomen op de afdeling Medium Care. Ik heb net nog even gebeld, en ze vertelden me dat hij weer een infuusje heeft op zijn hoofdje. Op deze manier dienen ze hem enkele broodnodige zouten toe, want hij mag de eerstkomende tijd absoluut niets eten. Waarschijnlijk is zijn maagspier niet in orde, vandaar dat hij zo enorm veel spuugt met grote bogen en brute kracht. En dat terwijl het met zijn ontlasting nu wel goed gaat.

Tweemaal daags krijgt hij namelijk lactulose in zijn flesje, en sinds twee dagen begint het te werken. Als je het slangetje nog maar een klein stukje hebt ingebracht, spuit de ontlasting eruit. Ook vier uur later komt er nog steeds zoveel uit, ondanks dat hij slechts een flesje heeft gehad tussendoor. Misschien dat hem nu toch wel iets anders mankeert. Ik heb nog wel aangedrongen of de biopsie niet wat eerder kan nu, anders is hij net een paar dagen thuis en kan hij gelijk weer heen. Al dat gesleep lijkt me voor hem niet goed.

Morgen zullen we wel meer weten. Ingrid en Kim liggen op bed, want Ingrid is nog steeds een beetje ziek en Kim was toe aan haar middagslaapje. Zij snapte er helemaal niets van en zocht Tyler onder elk dekentje dat ze tegenkwam. Zo zielig! Maar goed, Ingrid moet morgen eerst naar de anesthesioloog. Zij wordt namelijk volgende week geopereerd aan de baarmoeder waarin wat is blijven zitten na de operatie. Erg vervelend allemaal, ik hoop maar dat ze goed op de been blijft nu alles in een keer op haar afkomt. Maar goed, we houden jullie via dit topic wel op de hoogte!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65323258
Jezus zeg, sterkte er mee!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65323278
Het zit jullie echt niet mee he?
Heel veel sterkte, en beterschap voor je familie!
pi_65323294
Het zit niet mee voor het kleintje zeg..... sterkte
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:19:31 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65323308
Och wat sneu voor het ventje. Allemaal sterkte weer.
dit had natuurlijk wel 'gewoon' in het babietjes-topic gekund hč? dan was het vanzelf in het update-topic gekomen
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_65323347
Jeumig wat naar
heel veel sterkte en beterschap!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:20:54 #7
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65323366
Ach gossie, wat naar!
Heel erg veel sterkte
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2009 @ 17:21:59 #8
3926 crew  Djeez
pi_65323401
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:19 schreef dutchie het volgende:
Och wat sneu voor het ventje. Allemaal sterkte weer.
dit had natuurlijk wel 'gewoon' in het babietjes-topic gekund hč? dan was het vanzelf in het update-topic gekomen
Wist niet dat die er was, ik ben geen vaste OUD-bezoeker...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65323446
Bah, wat een rotbericht weer
Hopelijk vinden ze nu snel wat er nu werkelijk aan de hand is met hem.
Sterkte voor jullie allemaal!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65323593
Ach gossie, wat sneu...
Sterkte en beterschap gewenst.
pi_65323999
jeetje zeg, wat klote!
Sterkte voor allemaal!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65324542
Heel veel sterkte gewenst
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:58:00 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65324648
He wat akelig voor jullie, maar vooral voor die kleine zelf. Sterkte!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:58:12 #14
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65324654
Wat K*T!
Ik hoop dat ze nu wel kunnen vinden wat 'm nou precies mankeert.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:03:12 #15
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65324818
Sterkte gast.
Omdat het om een baby gaat zijn ze in het ziekenhuis extra voorzichtig, dus je kunt rekenen op de professie van de artsen
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65324864
Jeetje wat klote dit zeg! Heb je eindelijk je mannetje thuis wordt hij weer opgenomen. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze gauw iets meer weten en er een gepaste behandeling kan worden gedaan zodat jullie ventje snel opknapt en weer snel naar huis mag.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:20:28 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65325326
Sneu zeg .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:22:00 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65325375
Ach, dat was natuurlijk niet de bedoeling

Heel veel sterkte. Hopelijk komt er nu snel duidelijkheid wat er exact aan de hand is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65325461
Veel sterkte! Wat zielig
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_65325596
Ingrid en Djees, wederom weer heel veel sterkte gewenst .
dag
pi_65325624
sterkte jullie alle vier! en de mensen om jullie heen natuurlijk.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_65325771
Arm kereltje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage donderdag 22 januari 2009 @ 18:39:16 #23
3926 crew  Djeez
pi_65325985
Het UMCG heeft net gebeld, en vertelde dat Tyler geen obstructie heeft ter hoogte van zijn maag. Wel heeft hij veel lucht in zijn maag, die ze willen ontluchten met een zogeheten 'schoorsteentje'. Hij krijgt nu een ander laxeermiddel toegediend, dat minder lucht veroorzaakt in zijn darmen. En om zijn darmen nog meer te ontlasten, gaan ze hem nu zelfs zesmaal daags spoelen, een verdubbeling van wat nu het geval is.

Hij ligt nu lekker te slapen, lekker bijkomen van alle drukte en ellende. Morgen worden er opnieuw foto's van hem genomen, en hebben we 's middags een gesprek met de arts. Ik heb er nogmaals op aangedrongen op een versnelde biopsie, en daar had deze arts gelukkig wel oren naar. Ze zal kijken of dit mogelijk is. In ieder geval wordt het niet eerder dan halverwege volgende week eer hij thuis is.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:39:24 #24
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_65325992
Jeetje wat k*t zeg. Hopelijk wordt snel duidelijk wat er aan de hand is. Veel sterkte voor jullie.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Jubileum moderator donderdag 22 januari 2009 @ 19:03:02 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65326809
Ach arm klein mannetje! Heel veel sterkte Djeez en Ingrid!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')