Helaas, na drie fijne weken thuis, isTyler weer terug in het UMCG te Groningen. Zijn toestand is namelijk te kritiek geworden om hem langer thuis te houden.
Sinds maandag ben ik weer aan het werk na twee weken vakantie te hebben gehad om samen met ons vieren aan elkaar te wennen. Het waren twee fijne weken, vooral de tweede week ging het erg goed met Tyler. Hij werd wat levendiger en dronk goed. Helaas kwam na het weekend de klad erin.
Ingrid en Kim waren/zijn deze week wat ziek. Kim was heel hangerig en had koorts, en Ingrid was heel beroerd, met hoge koorts en benauwdheid. Het ging me an het hart hen te moeten achterlaten, maar ik kan natuurlijk niet eeuwig thuisblijven. Dinsdag kwam een verontrustend sms'je van Ingrid dat Tyler niets anders deed dan spugen. Maar zolang hij hij verder wel drinkt en volle plasluiers produceert, hoefden wij ons geen zorgen te maken. Daarbij zou hij vandaag al naar het UMCG moeten voor contrôle.
En inderdaad, Ingrid is vandaag heen geweest met haar vader. Omdat het om een standaardbezoekje zou gaan, hoefde ik niet mee. Toen ik om tien uur even met Ingrid belde om te vragen hoe het was afgelopen, zei ze me dat ik gelijk in de auto moest stappen en naar het UMCG moest rijden. Tyler moest namelijk direct worden opgenomen. Daar schrok ik best wel van, dus ik ben zo snel mogelijk (zover files en open bruggen dit toelieten) naar het UMCG gereden.
Daar bleek hij al naar de afdeling Radiologie te zijn gebracht voor een echo en röntgenfoto's. Omdat het beeld niet duidelijk werd, moest hij 's middags opnieuw weer op de 'tafel' voor echo's en foto's. Hij kreeg een sonde ingebracht voor contrastvloeistof zodat zijn darmen en maag goed te zien waren. Deze bleken vol met lucht te zitten. Verdere uitslagen zijn nog niet binnen helaas.
Hij is nu dus weer opgenomen op de afdeling Medium Care. Ik heb net nog even gebeld, en ze vertelden me dat hij weer een infuusje heeft op zijn hoofdje. Op deze manier dienen ze hem enkele broodnodige zouten toe, want hij mag de eerstkomende tijd absoluut niets eten. Waarschijnlijk is zijn maagspier niet in orde, vandaar dat hij zo enorm veel spuugt met grote bogen en brute kracht. En dat terwijl het met zijn ontlasting nu wel goed gaat.
Tweemaal daags krijgt hij namelijk lactulose in zijn flesje, en sinds twee dagen begint het te werken. Als je het slangetje nog maar een klein stukje hebt ingebracht, spuit de ontlasting eruit. Ook vier uur later komt er nog steeds zoveel uit, ondanks dat hij slechts een flesje heeft gehad tussendoor. Misschien dat hem nu toch wel iets anders mankeert. Ik heb nog wel aangedrongen of de biopsie niet wat eerder kan nu, anders is hij net een paar dagen thuis en kan hij gelijk weer heen. Al dat gesleep lijkt me voor hem niet goed.
Morgen zullen we wel meer weten. Ingrid en Kim liggen op bed, want Ingrid is nog steeds een beetje ziek en Kim was toe aan haar middagslaapje. Zij snapte er helemaal niets van en zocht Tyler onder elk dekentje dat ze tegenkwam. Zo zielig! Maar goed, Ingrid moet morgen eerst naar de anesthesioloog. Zij wordt namelijk volgende week geopereerd aan de baarmoeder waarin wat is blijven zitten na de operatie. Erg vervelend allemaal, ik hoop maar dat ze goed op de been blijft nu alles in een keer op haar afkomt. Maar goed, we houden jullie via dit topic wel op de hoogte!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?