Nee, dat niet. "ABN" heet al jaren standaardnederlandsquote:
Hij denkt dat ik elke dag ff tegen me hoofd wilt schoppen en mee naar de mac ga :pquote:
die is van pink floyd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
+ Weed = begrafenis van drugsverslaafden, serieus
Hij denkt dat ik elke dag ff tegen me hoofd wilt schoppen en mee naar de mac gaquote:
Deed hij snelquote:
Hij mag niet eens meer in de mac etenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik elke dag ff tegen me hoofd wilt schoppen en mee naar de mac ga :p
Ja maar gister zat hij der al weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij mag niet eens meer in de mac etenHij heeft een mac verbod
Tijdje gerookt in stressige periode. Mee gekapt toen ik echte verslavings verschijnselen begon te krijgen na een hele dag in de auto en outfreakte.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
zvo is voor go ahead eagles![]()
![]()
[..]
Rook je niet?
Mensen met een macverbodquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij mag niet eens meer in de mac etenHij heeft een mac verbod
quote:
Oh ik ging maandag met hem en disndag was ie ook alquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar gister zat hij der al weeren toen was ik der ook, en vandaag ging hij weer te macce
Hij heeft een mac verbod omdat de bediening hem daar niet meer helpt omdat hij altijd danoontjes door en hamburgers door de mac gooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen met een macverbod![]()
![]()
Alle mensen boven de 120 kilo zouden een macverbod moeten hebben
![]()
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tijdje gerookt in stressige periode. Mee gekapt toen ik echte verslavings verschijnselen begon te krijgen na een hele dag in de auto en outfreakte.
Ja, maar dan zit ik de hele wedstrijd ergens anders in mijn uppiequote:Op donderdag 22 januari 2009 16:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon samen met rv naar ajax gaan?
Jij gaat trouwens dus ook naar ajax fiorentina?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdekanker, ik heb constant post 300
Over timing gesproken
4 dagen achter elkaar naar de macquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik ging maandag met hem en disndag was ie ook al
Oh zo. Als je heel graag wil zou ik wel een kaartje voor je wil bestellen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar nu dus gestopt
![]()
[..]
Ja, maar dan zit ik de hele wedstrijd ergens anders in mijn uppieDan is het meteen een stuk minder leuk, zeg maar kut
Ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
dirkjan is held. Dat is het enige wat ik lees in de veronica magazine.
Zonde van het geld, kan hij beter een big mac kopen en hem opeten ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij heeft een mac verbod omdat de bediening hem daar niet meer helpt omdat hij altijd danoontjes door en hamburgers door de mac gooit
klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ookEn soms die andere strips nog, maar daar doe ik het niet voor
![]()
[..]
Zonde van het geld, kan hij beter een big mac kopen en hem opeten ofzo
Hmm, als het vak 428 ook is lijkt het me wel watquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh zo. Als je heel graag wil zou ik wel een kaartje voor je wil bestellen...
Ik was vorig jaar in 3 weken 17 keer naar de macquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
4 dagen achter elkaar naar de mac
Okeuh.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, als het vak 428 ook is lijkt het me wel wat. Geef me een kwartier bedenktijd
Ja maar dat vind hij stoer denk ik, als hij je aan het irriteren is en je staat op springt hij spontaan 4 meter bij je wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ookEn soms die andere strips nog, maar daar doe ik het niet voor
![]()
[..]
Zonde van het geld, kan hij beter een big mac kopen en hem opeten ofzo
Haha. Idd. Tim rent altijd weg als je even boos naar hem kijktquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar dat vind hij stoer denk ik, als hij je aan het irriteren is en je staat op springt hij spontaan 4 meter bij je weg
En storm..quote:
Dankjewel dagdag!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:15 schreef dagdag het volgende:
En gefeliciteerd silentala had je niet meer gesproken
Als je net doet of je hem terug gaat pakken rent hij al gelijk weg jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha. Idd. Tim rent altijd weg als je even boos naar hem kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |