Hey runxquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:46 schreef Runx het volgende:
Goedemiddagalles goed met iedereen
ben me kamer aan het opruimen
daarom kan ik niet zo veel fappen
Laden duurde langquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Sgele het volgende:
Ik gewoon mensen pm-men om te vragen waar het topic gebleven is
En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef Olep het volgende:
Is FOK! traag?
Heul Fok is een beetje zwakzinnig vandaag geloof ikquote:
Sure post maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
Kan ik mn fipo nou eindelijk posten?
ziet geen pmquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Sgele het volgende:
Ik gewoon mensen pm-men om te vragen waar het topic gebleven is
jij ook al!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
Kan ik mn fipo nou eindelijk posten?
Met mij gaat het goed, en met u?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heul Fok is een beetje zwakzinnig vandaag geloof ik
Hoeist Mooz!?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, en met u?Oppassen ja, voor ik je met m'n rollator voor je kanis beukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik kan de pagina's niet eens laden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook
De forum overzicht pagina's zijn traag
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oppassen ja, voor ik je met m'n rollator voor je kanis beuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
ja en daarachter zit weer focking veel ruimtequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Chill toch
En die voeding zit ook onderin ipv bovenin, heb je meer ruimte voor je dvd spelers
Als je me kan bijhoudenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oppassen ja, voor ik je met m'n rollator voor je kanis beuk
Me neitherquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:54 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik kan de pagina's niet eens laden.
Ik kreeg al afkickverschijnselenquote:
opgevoerde elektrische rolstoel jeweetsch!quote:
daar heb ik de hele dag al last van..quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kreeg al afkickverschijnselen
picquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
opgevoerde elektrische rolstoel jeweetsch!![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
opgevoerde elektrische rolstoel jeweetsch!![]()
huiliequote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef Crazy-p het volgende:
ik had nooit zoveel moeten vreten vandaag.. nu heb ik buikpijn
M'n koffiequote:
ik word er zo dik van..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik word er zo dik van..Vreten zul jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat heb ik vandaag al genoeg gedaan hoor!quote:
[..]
ik word er zo dik van..Of ik drink gewoon geen koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
no shitquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
jezus... de snelheid van fok is weer optimaal
ja met mij had je dat kunnen verzinnenquote:
[..]
ik word er zo dik van..Laat even weten of je wat heb gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanstellerquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat heb ik vandaag al genoeg gedaan hoor!
mn buik doet zeer.. niet normaal meer..
en dan vanavond bij Logi ook nog een poging doen tot een beetje eten.
*ramp*
Van wat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:15 schreef Olep het volgende:
Is er ook een wiki?
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]Jeej u heeft gewonnen, 1 zak snoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk snel op uw bureau
![]()
neuj.. die is al opquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jeej u heeft gewonnen, 1 zak snoepkijk snel op uw bureau
Ahh gossiequote:Op donderdag 22 januari 2009 16:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neuj.. die is al op
dat was dus vreetbui nummer 2..
jah.. heb 3 vreetbuien gehad vanochtend..quote:
Omg...pas op voor obesitasquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jah.. heb 3 vreetbuien gehad vanochtend..
1 pakje crackers..
1 zak snoep..
en 1 handje zoute koekjes van de action..
niet goed..
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Ladylike het volgende:
jezus man, ik denk maar dat ik hier uitlog
de snelheid is irritant
tot morgen mensen
Vandaag op het werk en dus ook op FOK!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]weer een gaatje gevuld...
en waar was jij de afgelopen dagen?
Cyaquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef Ladylike het volgende:
jezus man, ik denk maar dat ik hier uitlog
de snelheid is irritant
tot morgen mensen
Kijk je een beetje uit meneer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:44 schreef Sgele het volgende:
Ben er ook weg van![]()
Fijne avond mensen!
hey Triquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:47 schreef tripack het volgende:
zo... he he... de afwas...een was...konijnenhok gedaan...aardappels geschild![]()
ik heb me huiswerk weer gedaan voor vandaag
zo nog ff andere was opvouwen, maar ik w8 wel tot me lief thuiskomtkan zij op het kleine roadrunner letten
nu eerst ff drinken en een oreo
Hey tripackquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:47 schreef tripack het volgende:
zo... he he... de afwas...een was...konijnenhok gedaan...aardappels geschild![]()
ik heb me huiswerk weer gedaan voor vandaag
zo nog ff andere was opvouwen, maar ik w8 wel tot me lief thuiskomtkan zij op het kleine roadrunner letten
nu eerst ff drinken en een oreo
jah mijn contractverlengingquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey tripack
Zozo heuse huisman
Daar heb je toch iets verkeerds gedaan
have funquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:55 schreef tripack het volgende:
[..]
jah mijn contractverlengingmaja morgen een meeloopdag bij een bedrijf... dus zal niet (veel) hier zijn
tis niet te merkenquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:35 schreef tripack het volgende:
wie zwijgt stemt toe
dus dat is een ja![]()
Doe eens gek!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef tripack het volgende:
een ja en een neeik kan niet kiezen
Gooi een muntje opquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef tripack het volgende:
een ja en een neeik kan niet kiezen
af en toe een post danquote:
sorry...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja leuk wrijf het er nog even in
ah dus jij hoeft nog maar net iets meer dan een uurquote:
te lang voor moozquote:
Ja zo omquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah dus jij hoeft nog maar net iets meer dan een uur
ik heb gelukkig mn deadline weer gehaald, dus ik ben binnen een half uur ook wel weg
Nou ik ga nog ff checken of ik weg kan... dus alvast fijne avondquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja zo om
Bij mij is het, hoe later het wordt hoe sneller de tijd
Tot ziens manquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou ik ga nog ff checken of ik weg kan... dus alvast fijne avond
Cyaquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef Queen_E het volgende:
ik ga ook.,, werkse nog even mensen!![]()
Maar toch ga jequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:10 schreef Queen_E het volgende:
[..]
had het eigenlijk nog tegen MD, maar was een beetje laat
Je kan ook echt geen fietsenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef Queen_E het volgende:
ga me vanavond even lekker in t zweet werken op de spinning fiets
sterkte...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:11 schreef Queen_E het volgende:
ga me vanavond even lekker in t zweet werken op de spinning fiets
Cyaquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef Queen_E het volgende:
doeiiii
dankje jij veel plezier met werken tot 7 uur!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Cya
Veel plezier met fietsen vanavond
Ja bedanktquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef Queen_E het volgende:
[..]
dankje jij veel plezier met werken tot 7 uur!
Ik ben eens niet te lui om ze aan te vinkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je bent ineens wel van de PI's Mooz!
ik vaak welquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben eens niet te lui om ze aan te vinken
moet je in de bios uitzettenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:01 schreef Friday12 het volgende:
Chassis intrusionen het gaat niet weg wat een bullshit
ja als ik het kon vinde en eindelijk zegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD!! lit FOK!!! gewoon hele dag F5-en
Goeiemorgen/middag/.avond!!!
[..]
moet je in de bios uitzetten
dahaag... maar ben er weer trouwens...quote:
zeg dat wel... ik dacht bijna dat mooz dit al wist...quote:
een zeeuwse?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef crazy987 het volgende:
woohoo
heb m`n bolus gehad van m`n stage
hoiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dahaag... maar ben er weer trouwens...
watquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef crazy987 het volgende:
woohoo
heb m`n bonus gehad van m`n stage
quote:
Nou ben benieuwd wat je gaat eten...quote:
Mogguh Moozziequote:
paranormale gaven mooz?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat je gaat eten...
bij mij zal het wel 2 broodjes kroket en patatje met worden![]()
Nou, dit dus:quote:
quote:Het menu van Vrijdag
23 januari 2009
D A G S C H O T E L
Gebakken zwaardvis 170 Kcal ¤ 3.60
met Italiaanse tomatensaus 49 Kcal
Mix grill 278 Kcal ¤ 3.60
met kruidenboter 188 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Pasta 168 Kcal ¤ 0.78
Italiaanse gemengde groenten 87 Kcal ¤ 0.78
In de schil gebakken aardappelen 268 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Goulashsoep 104 Kcal ¤ 0.40
Heldere groentensoep 89 Kcal ¤ 0.40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Chili son carne 442 Kcal ¤ 1.79
Diverse snacks
EZONDE SNACK VAN DE DAG
Anti pasta 192 Kcal ¤ 2.12
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2,12
S N A C K S
Maaltijdsalade met gerookte vissoorten, brood en kruidenboter 198 Kcal ¤ 3.60
Diverse snacks
quote:
Doe mij maar een mix grill!quote:
Goed, hoe laat was je ook alweer hier?quote:
dat heet liefde... en is geen drugs trouwens...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed, hoe laat was je ook alweer hier?![]()
Briefjes van je vent krijgen
Ow en hij zegt dat ik lief benwelke drugs neemt die gozer?
Of je rijd even snel 10 minuten om, speciaal voor mij, en dan eet ik wel een lekker slaatje met je meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat heet liefde... en is geen drugs trouwens...
hmmm als jij rond twee uur in Leiden bent, zie ik je daar
Maar dat is wel 10 min de verkeerde kant op... maar het zou een keer kunnen... een echte GRTDOJW lunch-meetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:50 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Of je rijd even snel 10 minuten om, speciaal voor mij, en dan eet ik wel een lekker slaatje met je mee
Maar dan wel met het menu van LadyLike haar werk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dat is wel 10 min de verkeerde kant op... maar het zou een keer kunnen... een echte GRTDOJW lunch-meet
hmmm dat is wel meer dan 10 min om en ik denk dat het goed koud is als ik dan bij jou ben...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Maar dan wel met het menu van LadyLike haar werk!
Ow, is het dat...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat heet liefde... en is geen drugs trouwens...
hmmm als jij rond twee uur in Leiden bent, zie ik je daar
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm dat is wel meer dan 10 min om en ik denk dat het goed koud is als ik dan bij jou ben...
sorry... ik ben geen superman die in 10 min op en neer kan naar Heerlen...quote:
ja dat isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow, is het dat...
Jamaar het eten is in Heerlen
Okay, dan zoeken we wel een andere locatiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... ik ben geen superman die in 10 min op en neer kan naar Heerlen...
hoe is de kantine bij jullie dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:57 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Okay, dan zoeken we wel een andere locatiehaha...
Slecht en duur voor wat je krijgtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe is de kantine bij jullie dan?
En hoe laat wil jij aanschuiven dan?quote:
ah herkenbaar... vooral dat beperkte assortiment en de wat mindere kwaliteit...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:00 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Slecht en duur voor wat je krijgt![]()
Plus dat het maar een beperkt assortiment is...
waarom is heerlen zo ver weg..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En hoe laat wil jij aanschuiven dan?
Pfff... De mensen op mijn afdeling zijn zeer gelukkig met de kantine hier (maar die nemen ook vooral hun eigen bammetjes mee enso)... Anders zou ik natuurlijk elke middag chinees bestellen ofso of een pizza funghiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah herkenbaar... vooral dat beperkte assortiment en de wat mindere kwaliteit...
maar daarom halen we soms gewoon turkse pizza...
ja, neem jij nooit zelf bammetjes mee dan? doe ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Pfff... De mensen op mijn afdeling zijn zeer gelukkig met de kantine hier (maar die nemen ook vooral hun eigen bammetjes mee enso)... Anders zou ik natuurlijk elke middag chinees bestellen ofso of een pizza funghi
ik kom er nu wel aan op me scoot mobiel met ingebouwde tom tomquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En hoe laat wil jij aanschuiven dan?
tot over drie dagen friday...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kom er nu wel aan op me scoot mobiel met ingebouwde tom tom
Heerlen ligt helemaal niet ver wegquote:
Tot maandag dan maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kom er nu wel aan op me scoot mobiel met ingebouwde tom tom
Jawel, maar meer omdat er in de kantine toch niks te halen valtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, neem jij nooit zelf bammetjes mee dan? doe ik ook
ey me scootmobiel is zwaar opgevoerd net zoals die auto in dei geschokt/ongeschikt reclamequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tot over drie dagen friday...
LL friday is er maandag met de lunch
Vet... tot morgen danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ey me scootmobiel is zwaar opgevoerd net zoals die auto in dei geschokt/ongeschikt reclame
hmm dan moet ik wel heel snel rijden als ik dat wil halen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heerlen ligt helemaal niet ver weg![]()
Maar 10 minuten met de auto vanaf mijn huis
aha... de luxe broodjes zijn hier wel goed... die krijg ik vaak als ik een zakenlunch hebquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jawel, maar meer omdat er in de kantine toch niks te halen valt
quote:
De luxebroodjes hier (zoals een broodje bie) bestaan meer uit sla en broodje dan wat er eigenlijk op hoort te zitten... En dat kost dan nog EUR 2,80...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aha... de luxe broodjes zijn hier wel goed... die krijg ik vaak als ik een zakenlunch heb
das wel duur jah... geen idee hoe duur het hier is... neem het nooit... ga altijd voor de vette hap...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
De luxebroodjes hier (zoals een broodje bie) bestaan meer uit sla en broodje dan wat er eigenlijk op hoort te zitten... En dat kost dan nog EUR 2,80...
En nog steeds broodmager, zekerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das wel duur jah... geen idee hoe duur het hier is... neem het nooit... ga altijd voor de vette hap...
Ja geef mij maar de schuldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]toeval bestaat niet mooz... dit was gewoon het lot... of het is mooz zn schuld, dat fok er zo lang uitlag... als hij een andere TT had gekozen was fok er gewoon niet uit geweest... het is jouw schuld mooz
![]()
jep... don't blame me... ik doe er alles aan om dik te worden...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
En nog steeds broodmager, zeker
tuurlijk iemand moet de schuld krijgenquote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk iemand moet de schuld krijgen
en volgens mij kan jij het wel hebben..quote:
Daar hebben we spuit 11 ook weerquote:
Krijg jij eens een gezwel op je teelbal, achterlijke LTS-zwakstroom gangerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef Dueno het volgende:
maak is ff een fatsoenlijke openingspost
ok.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg jij eens een gezwel op je teelbal, achterlijke LTS-zwakstroom ganger
Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef Dueno het volgende:
maak is ff een fatsoenlijke openingspost
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en volgens mij kan jij het wel hebben..
eetse iedereen
Je gaat door voor de koelvriescombinatiequote:
Hey Sgelequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg jij eens een gezwel op je teelbal, achterlijke LTS-zwakstroom ganger
Hey Moozquote:
ait.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelvriescombinatie
Jawel, alles z'n gangetje.quote:
Die zal ik bewaren voor de oldiesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Houden we het nog een keertje leuk in deze reeks of hoe zit dat?
Ja hier ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel, alles z'n gangetje.
Bij jou ook?
sry ik jou nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
hallo mensen, ik heb jullie gemist!
Jij mag aftrappenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:40 schreef Friday12 het volgende:
niemand heeft nog gezegd dat het friday is
kijk uit heh! anders krijg je een bukakequote:
its freaky friday today!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:40 schreef Friday12 het volgende:
niemand heeft nog gezegd dat het friday is
we hebben een , S , we hebben een G, we hebben een E, we hebben een L, we hebben een Equote:
Wat een onthaal!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben een , S , we hebben een G, we hebben een E, we hebben een L, we hebben een E
S G E L E
![]()
![]()
![]()
![]()
jaja de flessen kunnen weer openquote:
ben jij nieuw hier ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:49 schreef Dueno het volgende:
Ja ik zou er trots op zijn! OP FOK! NOG WEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben niet zo van de champagnequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja de flessen kunnen weer open
[ afbeelding ]
Negeren die gastquote:
waarom post je niet meer onder chulo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:49 schreef Dueno het volgende:
Ja ik zou er trots op zijn! OP FOK! NOG WEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohhhhhhhhhhh vandaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom post je niet meer onder chulo?
mwa, gaat wel redelijk hoor, niets om over naar huis te schrijven. maar goe dbijna weekendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben niet zo van de champagne
Maar toch bedankt
Hoeist met WL?
Kunnen we elkaar een hand gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mwa, gaat wel redelijk hoor, niets om over naar huis te schrijven. maar goe dbijna weekend
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef Dueno het volgende:
Omdat ik me voor die naam mijn gedrag schaamde.
Ik kan het zo al lezenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
Chinese ogen test
[ afbeelding ]
Als je dit niet ontcijferen kunt, probeer dan je ogen opzij te trekken
alsof je een chinees bent, dat helpt echt!
Hmmm dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef Dueno het volgende:
[..]
nee hoor, wat ik gedraag me nu niet anders.
a dirty mind is a joy forever!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
* LL typt met volle mond
Lunch is lekkah
en waar het hart van vol is, loopt de mond van overquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever!
.quote:
aardig van mij hequote:
oh ja...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
kan je niet net alsof doen ?
nu kun je vanacht rustig slapen zekerquote:
nou doe k het weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waar het hart van vol is, loopt de mond van over
kijk! jij mag blijven!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja...
Ik heb hele slechte ogen.. wat staat er nou?
dat je minder moet fokken en meer moet neukenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja...
Ik heb hele slechte ogen.. wat staat er nou?
jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu kun je vanacht rustig slapen zeker
Whehe dat was ook mijn bedoelingquote:
Erg he.. vreselijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)verblijf-belgie.html
WTF!!!!
Zit net te lezen jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF!!!!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF!!!!
quote:Hij stapte met een zwart-wit geschminkt gezicht binnen in het verblijf en begon wild in te steken op de aanwezigen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
t was een fokker!!!
Sorry, daar heb ik echt geen tijd voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen doen jullie ook nog mee ??? http://tuinvogeltelling.nl/index.php
ik heb mn kat de opdracht gegeven ieder vogeltje te vangen zodat ik ze straks kan tellenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen doen jullie ook nog mee ??? http://tuinvogeltelling.nl/index.php
ja verschrikkelijk , en onbegrijpelijk dat dat soort dingen gewoon kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef Sgele het volgende:
Ze zijn overal lekker bezig trouwens
http://www.nu.nl/algemeen(...)p-virginia-tech.html
Schietpartij bij Noorse school
jaja , dat zeg je nu. maar lekker als je ligt te slapen, wordt je gewekt door dat beest, met een vogel in zn bekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb mn kat de opdracht gegeven ieder vogeltje te vangen zodat ik ze straks kan tellen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
t was een fokker!!!
Daar wil je volgens mij ook niet echt zitten..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk , en onbegrijpelijk dat dat soort dingen gewoon kunnen gebeuren.
maja ik zie zat dwazen om me heen. mn buurman zit ook weer in pernazzia
Laatst kwam hij ook weer trots met zn vangst aanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , dat zeg je nu. maar lekker als je ligt te slapen, wordt je gewekt door dat beest, met een vogel in zn bek
Hoi, welkom, zoals de OP al aangeeft: stel je eens voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ah, een topic vol met lotgenoten! Gesjellig!
nou ik ben blij dat hij er zit. hij is nl echt gek gewoon. hij bid voor me enzo... nou ja dat zegt al genoeg!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar wil je volgens mij ook niet echt zitten..
Hoi welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ah, een topic vol met lotgenoten! Gesjellig!
dat betekend dat jij nog gekker bentquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat hij er zit. hij is nl echt gek gewoon. hij bid voor me enzo... nou ja dat zegt al genoeg!
Ik bid iedere dag voor jequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ben blij dat hij er zit. hij is nl echt gek gewoon. hij bid voor me enzo... nou ja dat zegt al genoeg!
nou ik zou het haast geloven, met al die verhalen die hij vertelt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat betekend dat jij nog gekker bent
yup knettergek gewoonquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik bid iedere dag voor je
Ben ik nu ook gek?
Jij behoort op weg naar mij te zijnquote:
zozo , heb je een date ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij behoort op weg naar mij te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |