quote:
Nou ben benieuwd wat je gaat eten...quote:
Mogguh Moozziequote:
paranormale gaven mooz?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat je gaat eten...
bij mij zal het wel 2 broodjes kroket en patatje met worden![]()
Nou, dit dus:quote:
quote:Het menu van Vrijdag
23 januari 2009
D A G S C H O T E L
Gebakken zwaardvis 170 Kcal ¤ 3.60
met Italiaanse tomatensaus 49 Kcal
Mix grill 278 Kcal ¤ 3.60
met kruidenboter 188 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Pasta 168 Kcal ¤ 0.78
Italiaanse gemengde groenten 87 Kcal ¤ 0.78
In de schil gebakken aardappelen 268 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Goulashsoep 104 Kcal ¤ 0.40
Heldere groentensoep 89 Kcal ¤ 0.40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Chili son carne 442 Kcal ¤ 1.79
Diverse snacks
EZONDE SNACK VAN DE DAG
Anti pasta 192 Kcal ¤ 2.12
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450 Kcal ¤ 2,12
S N A C K S
Maaltijdsalade met gerookte vissoorten, brood en kruidenboter 198 Kcal ¤ 3.60
Diverse snacks
quote:
Doe mij maar een mix grill!quote:
Goed, hoe laat was je ook alweer hier?quote:
dat heet liefde... en is geen drugs trouwens...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed, hoe laat was je ook alweer hier?![]()
Briefjes van je vent krijgen
Ow en hij zegt dat ik lief benwelke drugs neemt die gozer?
Of je rijd even snel 10 minuten om, speciaal voor mij, en dan eet ik wel een lekker slaatje met je meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat heet liefde... en is geen drugs trouwens...
hmmm als jij rond twee uur in Leiden bent, zie ik je daar
Maar dat is wel 10 min de verkeerde kant op... maar het zou een keer kunnen... een echte GRTDOJW lunch-meetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:50 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Of je rijd even snel 10 minuten om, speciaal voor mij, en dan eet ik wel een lekker slaatje met je mee
Maar dan wel met het menu van LadyLike haar werk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dat is wel 10 min de verkeerde kant op... maar het zou een keer kunnen... een echte GRTDOJW lunch-meet
hmmm dat is wel meer dan 10 min om en ik denk dat het goed koud is als ik dan bij jou ben...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Maar dan wel met het menu van LadyLike haar werk!
Ow, is het dat...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat heet liefde... en is geen drugs trouwens...
hmmm als jij rond twee uur in Leiden bent, zie ik je daar
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm dat is wel meer dan 10 min om en ik denk dat het goed koud is als ik dan bij jou ben...
sorry... ik ben geen superman die in 10 min op en neer kan naar Heerlen...quote:
ja dat isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow, is het dat...
Jamaar het eten is in Heerlen
Okay, dan zoeken we wel een andere locatiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... ik ben geen superman die in 10 min op en neer kan naar Heerlen...
hoe is de kantine bij jullie dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:57 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Okay, dan zoeken we wel een andere locatiehaha...
Slecht en duur voor wat je krijgtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe is de kantine bij jullie dan?
En hoe laat wil jij aanschuiven dan?quote:
ah herkenbaar... vooral dat beperkte assortiment en de wat mindere kwaliteit...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:00 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Slecht en duur voor wat je krijgt![]()
Plus dat het maar een beperkt assortiment is...
waarom is heerlen zo ver weg..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En hoe laat wil jij aanschuiven dan?
Pfff... De mensen op mijn afdeling zijn zeer gelukkig met de kantine hier (maar die nemen ook vooral hun eigen bammetjes mee enso)... Anders zou ik natuurlijk elke middag chinees bestellen ofso of een pizza funghiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah herkenbaar... vooral dat beperkte assortiment en de wat mindere kwaliteit...
maar daarom halen we soms gewoon turkse pizza...
ja, neem jij nooit zelf bammetjes mee dan? doe ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Pfff... De mensen op mijn afdeling zijn zeer gelukkig met de kantine hier (maar die nemen ook vooral hun eigen bammetjes mee enso)... Anders zou ik natuurlijk elke middag chinees bestellen ofso of een pizza funghi
ik kom er nu wel aan op me scoot mobiel met ingebouwde tom tomquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En hoe laat wil jij aanschuiven dan?
tot over drie dagen friday...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kom er nu wel aan op me scoot mobiel met ingebouwde tom tom
Heerlen ligt helemaal niet ver wegquote:
Tot maandag dan maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kom er nu wel aan op me scoot mobiel met ingebouwde tom tom
Jawel, maar meer omdat er in de kantine toch niks te halen valtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, neem jij nooit zelf bammetjes mee dan? doe ik ook
ey me scootmobiel is zwaar opgevoerd net zoals die auto in dei geschokt/ongeschikt reclamequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tot over drie dagen friday...
LL friday is er maandag met de lunch
Vet... tot morgen danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ey me scootmobiel is zwaar opgevoerd net zoals die auto in dei geschokt/ongeschikt reclame
hmm dan moet ik wel heel snel rijden als ik dat wil halen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heerlen ligt helemaal niet ver weg![]()
Maar 10 minuten met de auto vanaf mijn huis
aha... de luxe broodjes zijn hier wel goed... die krijg ik vaak als ik een zakenlunch hebquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Jawel, maar meer omdat er in de kantine toch niks te halen valt
quote:
De luxebroodjes hier (zoals een broodje bie) bestaan meer uit sla en broodje dan wat er eigenlijk op hoort te zitten... En dat kost dan nog EUR 2,80...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aha... de luxe broodjes zijn hier wel goed... die krijg ik vaak als ik een zakenlunch heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |