De eer om de moeilijkste te zijnquote:
Ik heb mijn randje in Paint gemaakt toenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:09 schreef hetzusjevan het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/STA_Tilburg
Hij staat erin.. ik was nog aan het kloten met die avatars, wou eigenlijk een randje eromheen maar dat gaat ff niet goed. de [ IMG ] code is het "tussenstukje" tussen avatars en de [ img ] in kleine letters zijn de gewone avatars.
Succes ermee :p
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De eer om de moeilijkste te zijn
Geloof dat de meesten hier wel een fobo hebben hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
Omg, wat een lieve pinguin!
Maar bijna niemand heeft een FoBo, kan je dan niet beter de URL naar het profiel doen?
Bijna niemand ????quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
Omg, wat een lieve pinguin!
Maar bijna niemand heeft een FoBo, kan je dan niet beter de URL naar het profiel doen?
Scheelt je in enorm veel tekstquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had juist geen linkjes gedaan omdat je dan die lelijke blauwe rand erom heen krijgt..
.
Mn avatar jaquote:dikke mensen eten meer ????
LOL
misschien idee om onder de avator de naam, leeftijd en verdere dingen neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |