De eer om de moeilijkste te zijnquote:
Ik heb mijn randje in Paint gemaakt toenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:09 schreef hetzusjevan het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/STA_Tilburg
Hij staat erin.. ik was nog aan het kloten met die avatars, wou eigenlijk een randje eromheen maar dat gaat ff niet goed. de [ IMG ] code is het "tussenstukje" tussen avatars en de [ img ] in kleine letters zijn de gewone avatars.
Succes ermee :p
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De eer om de moeilijkste te zijn
Geloof dat de meesten hier wel een fobo hebben hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
Omg, wat een lieve pinguin!
Maar bijna niemand heeft een FoBo, kan je dan niet beter de URL naar het profiel doen?
Bijna niemand ????quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
Omg, wat een lieve pinguin!
Maar bijna niemand heeft een FoBo, kan je dan niet beter de URL naar het profiel doen?
Scheelt je in enorm veel tekstquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik had juist geen linkjes gedaan omdat je dan die lelijke blauwe rand erom heen krijgt..
.
Mn avatar jaquote:dikke mensen eten meer ????
LOL
misschien idee om onder de avator de naam, leeftijd en verdere dingen neer te zetten
Dat heb ik al geprobeerd, maar kan nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou en tis lelijk!
En je moet [ img = 60,60] aan elkaar zetten want anders zijn ze niet even groot en dat is lelijk.
nopequote:
IE 7 ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Firefox geeft wel een blauw randje om het plaatje?
img tags + url + 60,60 lukte mij niet iig.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat kan wel. Alles aan elkaar... Dan doet ie dat. Heb ik in mijn proef OP ook gedaan
.
Waaromquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Pierre, ik vind je avatar stom als hij in de OP komt
Kan je geen spannende/hippe andere nemen?![]()
Leuk plaatje ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
WaaromMoet ik weer helemaal een nieuwe gaan zoeken
waar haal ik die zo snel vandaan
Geweldige resultatenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
WaaromMoet ik weer helemaal een nieuwe gaan zoeken
waar haal ik die zo snel vandaan
Ja schatje dat is omdat het [url=link][img=60,60]plaatjelink [/img] [/url] moet zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
img tags + url + 60,60 lukte mij niet iig.
Dat deed ik ook, en werkte nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja schatje dat is omdat het [url=link][ [url=plaatjelink ]afbeelding[/url] ] [/url] moet zijn.
Nissan ftwquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Alleen als het een audi is. Nee hoor, is prima
.
En je leeft nog wel?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
ik ben even weg om te regelen dat mijn telefoon gerepareerd wordt en er is een nieuw topic, de OP veranderd en al 91 posts
Sowwyquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:ik ben even weg om te regelen dat mijn telefoon gerepareerd wordt en er is een nieuw topic, de OP veranderd en al 91 posts
Ik heb telkens het idee dat jij zo'n uber-culinair persoon bent?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:23 schreef theKiD het volgende:Teveel eten gemaakt en dan heb ik al zo weinig gepakt
![]()
Zalm met rijst en peultjes roerbakken
Ik kan idd best goed koken [/arrogant] En probeer veel uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb telkens het idee dat jij zo'n uber-culinair persoon bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |