abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65758418
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:25 schreef Fuente het volgende:
Vicky, dat meen je niet! Waarom ben je je baan kwijt dan? (ik heb het gemist, sorry ) Veel sterkte thuis, dat is allemaal niet niks

Llewella, je klinkt heel sterk... Pas je goed op jezelf?

DeLiedje, fijn dat het zo goed ging!
mijn contract wordt niet meer verlengd dus per 1 maart zit ik zonder werk. Gister naar de bedrijfsarts geweest en moet halve dagen gaan werken vanwege mijn rug. Aangezien ik nog wat verlof heb staan is morgen mijn laatste werkochtend!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65758445
Wat rot zeg! Weet wel hoe je je voelt, ben zelf ook in de zwangerschap van Merel mijn baan kwijtgraakt. Over 3 weken moet ik aan het werk, en ik heb nog geen baan (wel 2 sollicitaties lopen, beide niet de banen die ik graag zou willen, maar beter iets dan niets).
Succes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65759393
Vicky, da's helemaal niet leuk, als je contract zo tijdens je zwangerschap afloopt. ik heb iets vergelijkbaars gehad, al wist ik het toen van tevoren (ik solliciteerde terwijl ik zwanger was en wist dat het contract slechts tot aan m'n verlof zou duren). probeer maar te genieten van het extra verlof dat je op deze manier hebt, dat is ergens toch ook wel fijn. en niet teveel piekeren over wat je daarna moet, dat komt dan wel weer, er komt vast wel weer iets op je pad! sterkte ook voor je man, wat rot dat hij nu ook niet lekker in z'n vel zit.

Llewella, gecondoleerd nog. wat een moeilijke situatie, ik vind 't knap wat je allemaal al hebt kunnen regelen in die korte tijd. ingewikkeld dat je zo plotseling in de rol wordt gedwongen die je eigenlijk juist niet meer wilde. maar gelukkig is de zorg voor je moeder nu niet meer alleen in jouw handen, en kun je je ook weer op je eigen gezin richten. veel sterkte ermee!

DeLiedje, och wat lastig zeg. arme jij! en je vingers! ik hoop dat het lukt om nu door te zetten, maar kan me heel goed voorstellen dat dat geen makkie is. ik vond de tip van pleisters om je vingers doen ook wel een goede, als extra duidelijk teken dat ze niet meer beschikbaar zijn. daarnaast is er al veel goeds gezegd over dat jij er natuurlijk wel op allerlei andere manieren voor haar bent. je laat haar niet 'in de steek', al lijkt 't soms zo voor je gevoel. maar ik denk wel dat 't helpt om nu heel duidelijk te blijven in het aangeven dat je vingers er nu niet meer voor zijn om op te sabbelen. veel succes ermee!!
pi_65759550
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef bixister het volgende:
Vicky, da's helemaal niet leuk, als je contract zo tijdens je zwangerschap afloopt. ik heb iets vergelijkbaars gehad, al wist ik het toen van tevoren (ik solliciteerde terwijl ik zwanger was en wist dat het contract slechts tot aan m'n verlof zou duren). probeer maar te genieten van het extra verlof dat je op deze manier hebt, dat is ergens toch ook wel fijn. en niet teveel piekeren over wat je daarna moet, dat komt dan wel weer, er komt vast wel weer iets op je pad! sterkte ook voor je man, wat rot dat hij nu ook niet lekker in z'n vel zit.
ik ga nu ook niet solliciteren. Ja heb 2 sollicitaties gedaan maar die zijn intern opgelost bij de bedrijven. Sowieso weet ik niet hoe mijn rug zich houdt en daarnaast vind ik het niet eerlijk tegenover een eventuele nieuwe werkgever. Ik zou dan maar 5 of 6 weken werken bij een eventuele nieuwe baas.
Dus voorlopig ben ik tot het einde van mijn verlof thuis. Ik ga ook zeker niet piekeren hoor, zonde van mijn energie. Er okmt heus wel een leuke baan op mijn pad
Mijn moeder stelde ook voor om Amber nog een ochtend extra naar de psz te doen zodat ik nog wat meer tijd voor mezelf heb mijn mams is echt superlief!. Maandag gaat ze al naar de psz, vanaf 15 feb, ook op dinsdag, dan woensdag blijft ze naar mijn ouders gaan, donderdag psz en vrijdag gaat ze voorlopig nog naar mijn schoonouders.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 februari 2009 @ 10:48:29 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65759675
sterkte nogmaals llewella!
Deliedje, wat een lastige situatie! tuurlijk laat je je meisje niet in de steek als je haar je vingers niet geeft, ik hoop dat ze snel aan het troostknuffeltje went en dat jouw vingers kunnen genezen
vicky wat een rotsituatie , sterkte!!
als ik iemand vergeten ben sorry

ik heb zelf twee dagen op de bank/bed gelegen, heb alleen voor jr. gezorgd, ben nu wel koortsvrij dankzij de paracetamol met codeine, die maar moeilijk meegegeven werd door de apotheek, die geloofden volgens mij niet dat ik tegenwoordig flesvoeding gaf ofzo.. maar ik ben weer op de been, en ga nu lekker rustig aan beginnen met de rest van het huishouden.. JJ weet in ieder geval wat het beste medicijn ever is.. mijn kleine serieuze mannetje is er niet zo heel scheutig mee, maar gisteren toen ik het nodig had, was daar als bij toverslag ineens zijn mooie lach:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:50:57 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65792845
Ik was nog niet in dit topic geweest en ben eens een beetje gaan bijlezen....

LIewella, gecondoleerd en heel veel sterkte met alles.

Vicky, heel veel sterkte en vandaag dus je laatste werkdag!! Ik hoop dat het goedgaat met je

DeLiedje, mooie oplossing heb je gevonden, hopelijk werkt het goed.

Hmm ben ik nou nog wat vergeten, vast wel sorry daarvoor!!

Met deze "hernieuwde" moeder gaat het best goed. Doe op zich nog niet zo veel in huis, vooral eigenlijk de verzorging van Lennon en Twan als hij bij ons is... ik slaap ook nog bijna elke dag tussen de middag. Gisteren wel even (2x) naar de winkel geweest, maar merk dan toch 's avonds dat ik me daarbij helemaal goed voel. Ik probeer zo langzamerhand wel weer wat huishoudelijke taken te doen, maar wel op mn gemak.

Ik mis wel het zwanger zijn, dat had ik niet verwacht omdat ik dat met Twan niet heb gehad... ik kan ook nog geen afscheid nemen van de versiering die hier nog voor het huis en in huis hangt.
Make love, not war ☮
pi_65792945
Die heb ik ook nog heeel lang laten hangen hoor Diaan

Fijn dat het goed gaat bij jullie! En het huishouden komt vanzelf wel weer toch, Lennon, Twan en jij zijn het belangrijkste nu eerst
Wat goed dat je nog gaat slapen bijna elke dag! Ik vergat dat al vrij snel eigenlijk
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:56:54 #208
114177 Diaan73
pi_65793036
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:53 schreef mrien het volgende:
Die heb ik ook nog heeel lang laten hangen hoor Diaan

Fijn dat het goed gaat bij jullie! En het huishouden komt vanzelf wel weer toch, Lennon, Twan en jij zijn het belangrijkste nu eerst
Wat goed dat je nog gaat slapen bijna elke dag! Ik vergat dat al vrij snel eigenlijk
gelukkig niet de enige dus...

Komt misschien ook omdat ik de nachtvoeding doe. Ik vind het onzin dat Peaceman dat moet doen hij moet er smorgens weer om half 7 uit rond 5 uur/half 6. Ik slaap vrij snel weer in en heb overdag tijd om even te rusten/slapen... ik slaap zoiezo erg goed trouwens.
Make love, not war ☮
pi_65793254
Hier hing de versiering ook een poos. Een paar weken wel. Het stond zo vrolijk

En jullie huis zie er ook vrolijk uit
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:23:05 #210
114177 Diaan73
pi_65793800
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier hing de versiering ook een poos. Een paar weken wel. Het stond zo vrolijk

En jullie huis zie er ook vrolijk uit
Je woont echt dichtbij hè?
Make love, not war ☮
pi_65793970
Psst ik heb gesekst en t deed mooi geen pijn..lalal

TMI maargoed..ik was er wat angstig voor
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65794098
jups.. Zeker 2 keer per week zie ik je huis als Chris naar het KDV gaat.. Maar je woont ook zo leuk, met uitzicht op de Singel. Dus vanaf de Singel kan ik jou huis ook zien

Als je de straat wil weten, dan moet je maar even pm-en
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:35:02 #213
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65794235
Diaan hier heeft alles minimaal 8 weken gehangen en onlangs hebben we met de heg snoeien alle roze lintjes eruit gevist. Mijn zusje (toegegeven het was erg leuk) had het idee om samen met Kaith allemaal roze lintjes in de takjes van onze heg te knopen. Ongeveer duizend lintjes (40 meter welgeteld schoon op) in 10 meter heg en om die er nu allemaal stuk voor stuk uit te gaan zitten vissen was geen beginnen aan. Dus 2 weken terug de heggeschaar erlangs en de lintjes dus pas weg en Eva is vandaag precies 6 maanden.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:35:30 #214
114177 Diaan73
pi_65794253
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef Deepfreeze het volgende:
jups.. Zeker 2 keer per week zie ik je huis als Chris naar het KDV gaat.. Maar je woont ook zo leuk, met uitzicht op de Singel. Dus vanaf de Singel kan ik jou huis ook zien

Als je de straat wil weten, dan moet je maar even pm-en
Naar welk KDV gaat hij?

Dakota

Mibos, dat klinkt wel erg mooi al die strikjes... ook echt meisjesachtig. Ik verwacht de komende week de ooievaar zo eentje die door het raam vliegt wel weg te halen. Mn ex wil hem misschien lenen en zijn vriendin wordt morgen ingeleid als zij vandaag niet gaat bevallen. Dus Twan krijgt er dit weekend weer een broertje bij
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 februari 2009 @ 12:55:21 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65796808
dakota

ik ben eergisteren weer begonnen te vloeien, na twee weken helemaal niets verloren te hebben, en het is best wel heftig, ook donker/helderrood (t begon met roodbruin) ben ik nou weer gewoon ongesteld?? of is dit nog van de zwangerschap???

hier hangt de raamsticker btw ook nog, zit me niet in de weg
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:59:08 #216
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65796934
hihi die is leuk die hadden we hier door het achterraam met zijn kont buiten. Laatst zag ik hem ergens met de kop naar buiten en toen dacht ik van hebben wij hem nou achterstevoren opgehangen of is dat gewoon vreemd dat de ooievaar naar buiten vliegt ipv naar binnen?

Diaan het was ook echt heel leuk en ook best gezellig en Kaith vond het heel niet leuk dat ze wegging met de heggeschaar.

Hihi die twan gaat de laatste tijd wel lekker met zijn broertjes he?
pi_65797066
was je al uitgevloeid dan koot? anders heb je weer kans op nare infecties enzo..zit je niet op te wachten
Saartje
pi_65798256
ik had gisteren een druppie..en we hebben een condoom gebruikt
infectiegevaar is voornamelijk bij de eerste 17 dagen..dus het zal wel meevallen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65798424
nuja..geniet er lekker van
Saartje
pi_65799878
Ik voel me een beetje rottig vandaag Klinkt misschien stom maar ik vind het echt heel erg jammer dat we niet een echte kraamweek hebben gehad.. Heb een beetje het idee dat Mila nu bijna onopgemerkt voorbij gaat Komt ook een beetje omdat milanese (papa dus ) alleen de dag van thuiskomst is thuis gebleven en nu gewoon aan het werk is (vanwege vakantie van een collega). Nou ja, gaat wel weer over.
pi_65799896
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef Dakota het volgende:
Psst ik heb gesekst en t deed mooi geen pijn..lalal

TMI maargoed..ik was er wat angstig voor
Dat is fijn nieuws
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:38:26 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65800496
Dat is wel een beetje jammer van een ziekenhuisopname idd Raissa, je hebt niet echt die begindagen zo samen.
Kan Milanese binnenkort nog een paar dagen vrij nemen misschien?
pi_65802308
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wel een beetje jammer van een ziekenhuisopname idd Raissa, je hebt niet echt die begindagen zo samen.
Kan Milanese binnenkort nog een paar dagen vrij nemen misschien?
Ja, 23 feb neemt hij wat dagen vrij.. Dan mag Mila ook voor het eerst naar buiten
pi_65804720
Mijn moederhart smolt zojuist Ik zat op zolder, moest even snel een kopie van onze paspoorten maken. Hoor ik opeens een gebonk op de voordeur dus ik loop een beetje geirriteerd naar beneden (waarom niet gewoon aanbellen? ), bijna beneden hoor ik de brievenbus klepperen "HALLOOOOOOOOOOHOOOO, is daar iemanddddd?!?!". Staat ons kleine buurmeisje voor de deur, zegt ze: "Komt het nieuwe babietje buitenspelen?"
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:59:48 #225
114177 Diaan73
pi_65805612
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:59 schreef Mibos2 het volgende:
hihi die is leuk die hadden we hier door het achterraam met zijn kont buiten. Laatst zag ik hem ergens met de kop naar buiten en toen dacht ik van hebben wij hem nou achterstevoren opgehangen of is dat gewoon vreemd dat de ooievaar naar buiten vliegt ipv naar binnen?

Diaan het was ook echt heel leuk en ook best gezellig en Kaith vond het heel niet leuk dat ze wegging met de heggeschaar.

Hihi die twan gaat de laatste tijd wel lekker met zijn broertjes he?
Bij ons vliegt ie ook naar binnen hoor... hoort ook zo volgens mij.

Twan gaat inderdaad lekker... hierna is het ook wel gebeurd denk ik.

Raissa, ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor... dikke knuf
Make love, not war ☮
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:28:32 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65806505
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja, 23 feb neemt hij wat dagen vrij.. Dan mag Mila ook voor het eerst naar buiten
Leuk! Toch nog even saampjes genieten en het jonge gezinnetje spelen.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:02:41 #227
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65807456
Ah Raïssa! Dat is cute! Is 'het babietje' blijkbaar tóch niet zo onopgemerkt gebleven.

Dakota, fijn voor jullie! Da's bij ons wel anders. Het doet (nog) altijd pijn. Ik ga er binnenkort voor terug naar de gyn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65808194
Raissa wat lief zeg

We hebben deze week gesprekken gehad met verschillende artsen in het ziekenhuis en Yana blijkt dus echt dat syndroom niet te hebben. Ze hebben een fout gemaakt bij de DNA uitslagen ofzo. Ze hebben hun excuses meermaals aangeboden en hopen dat wij hun weer kunnen gaan vertrouwen.. Wij hopen dat uiteraard ook. Yana is dus 'gewoon' doof en krijgt als het goed is 'gewoon' hoorapparaatjes en nieuwe onderzoeken.. ben benieuwd. Mijn hele leven staat nu echt op zijn kop.. weer ons toekomstbeeld (nu wel in positieve zin) bijstellen voor Yana.. we hoeven waarschijnlijk geen speciale opvang, geen speciale school e.d. voor haar te regelen.. zo onwerkelijk. We hebben het vertrouwen in het ziekenhuis nog niet terug maar hopen dit wel terug te krijgen. Ook is de erfelijkheidsfactor bij een volgend kindje dus verdwenen.. ons zoontje hoeft dus absoluut niet doof te zijn! En da's wel heel erg fijn.
Ik probeer nu mijn rust weer een beetje te vinden en te genieten van de laatste weekjes zwanger...
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 februari 2009 @ 18:36:23 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65808231
Soep, vraagje wat is het verschil tussen dat syndroom en gewoon doof?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65808276
Bij het syndroom speelt ook zichtverlies mee en op den duur kan je helemaal doof en/of blind worden.. Nu ze 'gewoon' doof/slechthorend is, blijft ze haar zicht dus houden en hoeft ze niet nog dover te worden
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 februari 2009 @ 18:39:19 #231
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65808328
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:37 schreef S_oepstengel het volgende:
Bij het syndroom speelt ook zichtverlies mee en op den duur kan je helemaal doof en/of blind worden.. Nu ze 'gewoon' doof/slechthorend is, blijft ze haar zicht dus houden en hoeft ze niet nog dover te worden
thnx voor de uitleg, das wel fijn dat ze dan iig haar zicht behoud en niet dover hoeft te worden.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65810144
S_oepstengel, jeetje, ben er even stil van! Aan de ene kant natuurlijk super omdat het zoveel goeds kan betekenen voor de toekomst, maar aan de andere kant, wat een grove blunder!

Dakota, ik vond het ook eng, de eerste keer na de bevalling, maar ook hier geen problemen gelukkig!

Moonah, wat rot dat je daar zoveel last van hebt Hopelijk kan de gyn je verderhelpen.

Raissa, kan me goed indenken dat je het gevoel hebt geen kraamtijd te hebben Wel heel erg lief van het buurmeiske
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65810978
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:37 schreef S_oepstengel het volgende:
Dat is dan wél weer best goed nieuws
pi_65812195
Wat is een training mindfullness Sugar? Hoe verwacht je dat het je gaat helpen je goed te voelen?

Dat is verwarrend Soepstengel, als die onderzoeken fout zijn gegaan. Slecht dat er zoiets kan. Het is nu dus wel beter voor Yana, dat is wel positief.

LadyS, die officiële ppd verbaasd me niet. Je had toch al eens zoiets geschreven, daar je daar aan dacht? Fijn dat je gevoel in een stijgende lijn zit en dat je dat ook zelf ziet. Denk je aan, al je je minder goed voelt, dat het normaal is? Dat altijd maar stijgen niet gaat, dat je soms naar beneden gaat en je dan voelt of je opnieuw moet beginnen. Maar daarna gaat het weer sneller omhoog. Snap precies wat je schrijft. En ik vind het stoer dat je zelf duidelijk bent dat je niet meteen alle weekenden voor ze kunt zorgen. Ze hebben het dan prima bij papa en jij kunt zorgen dat het niet te snel gaat voor je. Echt goed!

Wat een stomme reacties heb je gehad m@x. Het is juist goed dat je zo'n beslissing hebt genomen. Ik vind het wel normaal dat je samen kijkt wat de beste plek is voor een kind. Of dat nu mama of papa is maakt dan niet zo uit. Maar misschien denk ik zo omdat bij ons de situatie ook wat anders is.

Gecondoleerd Llewella. Wat zal het dubbel zijn, om alles te moeten regelen als je zo'n relatie met je moeder hebt. Is het nog gelukt de kinderen van d'r partner te vinden? Je klinkt heel verstandig. Goed dat je ook op jezelf let.

Da's niet leuk Vicky, je baan kwijt en dan ook nog thuis zitten met iemand met een burnout. Sterkte, voor jullie allebei.

DeLiedje, wat verschrikkelijk moet je je voelen. Heeft het met de byte-x nog geholpen?

Wil Fons nu meer drinken dan voor de geboorte van Elodie Bass-Miss, of valt het jou nu zwaarder als je er twee hebt?

Die strikjes in de heg klinken leuk! Zou dat ook voor een verjaardag kunnen?

Wat prachtig Raissa, als ze zo aan de deur staan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65815377
Soepstengel, wat een geweldig nieuws!!! ik ben echt heel blij voor jullie en voor Yana, al is het natuurlijk vreselijk dat jullie al die tijd met een veel somberder perspectief hebben moeten leven door deze misser. maar sjonge zeg, wat een verschil! hoe gaat 't eigenlijk met 'r? is zo'n cochleair implantaat nu eigenlijk ook een optie voor haar?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:26:32 #236
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_65816659
Oh Soepstengel wat een goed nieuws!
Het zal wel even een plekje moeten krijgen hoe het allemaal gelopen is , sterkte daarmee!

Hier gaat het heel goed .
Ze heeft mijn vingers kunnen missen tot nu toe (en ze genezen al snel!)... Het kost mij wel veel energie, maar het doet me ook goed zo. Ze knuffelt wel heerlijk bij me op die troost-momenten, dus het voelt ook goed...
2 handen op één buik, mijn kleine schat en ik... Samen komen we er wel!

Ik had die byte-x geprobeerd trouwens, en toen ik dat zelf eens 'proefde' (zoals ik dat met alles doe wat ik haar geef) vond ik het echt super vies! Ik had echt geen smaak gevoel meer over en vond het eigenlijk niet kunnen dat een kindje aan te doen...
Toch maar door gezet: zij keek even vies bij de eerste sabbel en sabbelde daarna vrolijk door!!
Hoezo een doorzettertje?
Ik heb het dus niet meer gebruikt, maar gewoon zelf mijn handen bij haar weg gehouden tijdens het troosten. Stop gewoon mijn handen onder haar kontje als ze tegen me aanhangt. Als ze mijn armen pakt en mn handen zoekt leg ik haar steeds uit dat dat niet meer kan en dat we samen zo goed bezig zijn.

s'Middags in-slapen in haar eigen bedje gaat nog niet zo goed als ik met haar thuis ben. Ik probeerde het deze week. Haar naar bedje brengen, en laten huilen... Ze raakt daar echt heel erg overstuur van.
Ik ging om de zoveel tijd als ze echt heel hard huilde even naar haar toe, niet uit bed halen maar een knuffel en een kus, muziekje aan en weer weg... In de buurt blijven boven, was doen, liedje zingen... En weer even naar haar toe omdat ze hysterisch wordt en kokhalst... Kus en knuffel en weer weg...

Na een tijdje (half uur verder) leek het stil te worden, ik hoorde alleen nog af en toe een hele erge snik...
Ik ging gluren door de deur die op een kiertje stond...
Zat ze in haar bedje (oogjes vielen bijna dicht) met haar liefste knuffel en mister Jummy (sutana handpop ) in haar armen. Ze zat ze echt te troosten, ze kregen om de beurt een kusje en een aai over de bol... Steeds maar weer, en zij dan weer even beetje huilen, en weer kusjes geven...
Ik moest zó huilen... Zo vertederend, maar ook zo recht in mn hart...

Soms is doorzetten zo moeilijk... Je wilt het zo graag goed doen, maar het voelt soms zó tegen mijn gevoel in...

[ Bericht 0% gewijzigd door DeLiedje op 06-02-2009 22:37:20 ]
pi_65816843
aaah die Floortje met haar poppen. ik vind dat je het hartstikke goed aanpakt DeLiedje!
pi_65816850
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:26 schreef DeLiedje het volgende:

Zat ze in haar bedje (oogjes vielen bijna dicht) met haar liefste knuffel en mister Jummy (sutana handpop ) in haar armen. Ze zat ze echt te troosten, ze kregen om de beurt een kusje en een aai over de bol... Steeds maar weer, en zij dan weer even beetje huilen, en weer kusjes geven...
Ik moest zó huilen... Zo vertederend, maar ook zo recht in mn hart...

Soms is doorzetten zo moeilijk... Je wilt het zo graag goed doen, maar het voelt soms zó tegen mijn gevoel in...
Joh, ik moest al slikken bij dit stukje toen ik het las!
Kan me voorstellen dat het heel heel lastig is, maar wel goed dat je doorzet en vooruitgang ziet
pi_65816864
Achgos van dat laatste stukje zit ik hier zelfs te janken Wat een ontzettend leukertje is Floortje toch En wat fijn dat het de goede kant op gaat met het afbouwen van het kluiven op jouw vingers!
Saartje
pi_65816936
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Achgos van dat laatste stukje zit ik hier zelfs te janken Wat een ontzettend leukertje is Floortje toch En wat fijn dat het de goede kant op gaat met het afbouwen van het kluiven op jouw vingers!
Hoezee, het ligt niet aan mij
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:36:35 #241
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_65817004
Het is ook zo fijn om hier mn verhaal kwijt te kunnen. Dank jullie voor de lieve reacties steeds weer!

Maneki *kluiven*... Precies het goede woord....
pi_65817013
hormonen:( komt nooit meer goed
Saartje
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:38:32 #243
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_65817076
Die heb ik al mn leven lang, die jankbal-hormonen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:43:23 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65817241
Ik ben jaloers op je geduld deliedje, maar dat wist je al.
En floortje lijkt zo op jou!! Incl. De tranen. Kus daarvoor!

Jullie hadden ons moeten zien toen onze dochters elkaar voor het eerst ontmoetten.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:45:57 #245
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_65817340
Daar heb ik wel een foto van.......

die tranen... al vanaf dag één had zij ook echte, dikke tranen...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:48:27 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65817446
Zolang ie niet te erg is...;) moet je m daarna wel editten.

En dat loopt ook gewoon over, bij jullie alletwee... <3
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:49:45 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65817496
DeLiedje, gebruikt ze nu ook het knuffeltje dat je gekocht had? Of kan ze gewoon toe met trosten zonder handen nu.
Wat aandoenlijk wat je vertelde over het slapen. Ik vind het echt knap van je dat je ermee bezig bent hoor!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:52:37 #248
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_65817607
BE, die kikker smijt ze steeds heel boos weg ... Laatst was ze (zonder vingers, zonder kikker - want weg gesmeten) op mn schoot in slaap gevallen. Ik denk ik leg die kikker een beetje naast haar zodat ze als ze wakker wordt misschien dat fijne nieuwe vriendje ziet...
Ik leg die kikker naast haar handje, zij doet haar oogjes open, smijt kikker weer weg en slaapt verder

Daar gáát mn goeie idee...

Lish, ik laat die foto maar gewoon even 'van ons'... Het was zo'n bijzonder moment, echt precies goed op foto vastgelegd...Zal hem jou nog wel eens laten zien, zo mooi!
pi_65817658
Whehehe
De kikker is dus geen succes
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:54:29 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65817673

Had je die foto nog gevonden trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: