mijn contract wordt niet meer verlengd dus per 1 maart zit ik zonder werk. Gister naar de bedrijfsarts geweest en moet halve dagen gaan werken vanwege mijn rug. Aangezien ik nog wat verlof heb staan is morgen mijn laatste werkochtend!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:25 schreef Fuente het volgende:
Vicky, dat meen je niet! Waarom ben je je baan kwijt dan? (ik heb het gemist, sorry) Veel sterkte thuis, dat is allemaal niet niks
Llewella, je klinkt heel sterk... Pas je goed op jezelf?
DeLiedje, fijn dat het zo goed ging!

ik ga nu ook niet solliciteren. Ja heb 2 sollicitaties gedaan maar die zijn intern opgelost bij de bedrijven. Sowieso weet ik niet hoe mijn rug zich houdt en daarnaast vind ik het niet eerlijk tegenover een eventuele nieuwe werkgever. Ik zou dan maar 5 of 6 weken werken bij een eventuele nieuwe baas.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef bixister het volgende:
Vicky, da's helemaal niet leuk, als je contract zo tijdens je zwangerschap afloopt. ik heb iets vergelijkbaars gehad, al wist ik het toen van tevoren (ik solliciteerde terwijl ik zwanger was en wist dat het contract slechts tot aan m'n verlof zou duren). probeer maar te genieten van het extra verlof dat je op deze manier hebt, dat is ergens toch ook wel fijn. en niet teveel piekeren over wat je daarna moet, dat komt dan wel weer, er komt vast wel weer iets op je pad! sterkte ook voor je man, wat rot dat hij nu ook niet lekker in z'n vel zit.

gelukkig niet de enige dus...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:53 schreef mrien het volgende:
Die heb ik ook nog heeel lang laten hangen hoor Diaan
Fijn dat het goed gaat bij jullie! En het huishouden komt vanzelf wel weer toch, Lennon, Twan en jij zijn het belangrijkste nu eerst
Wat goed dat je nog gaat slapen bijna elke dag! Ik vergat dat al vrij snel eigenlijk

Je woont echt dichtbij hè?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier hing de versiering ook een poos. Een paar weken wel. Het stond zo vrolijk
![]()
En jullie huis zie er ook vrolijk uit

Naar welk KDV gaat hij?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:31 schreef Deepfreeze het volgende:
jups.. Zeker 2 keer per week zie ik je huis als Chris naar het KDV gaat.. Maar je woont ook zo leuk, met uitzicht op de Singel. Dus vanaf de Singel kan ik jou huis ook zien
Als je de straat wil weten, dan moet je maar even pm-en

Dat is fijn nieuwsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef Dakota het volgende:
Psst ik heb geseksten t deed mooi geen pijn..lalal
TMI maargoed..ik was er wat angstig voor

Ja, 23 feb neemt hij wat dagen vrij.. Dan mag Mila ook voor het eerst naar buitenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is wel een beetje jammer van een ziekenhuisopname idd Raissa, je hebt niet echt die begindagen zo samen.
Kan Milanese binnenkort nog een paar dagen vrij nemen misschien?

Bij ons vliegt ie ook naar binnen hoor... hoort ook zo volgens mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:59 schreef Mibos2 het volgende:
hihi die is leuk die hadden we hier door het achterraam met zijn kont buiten. Laatst zag ik hem ergens met de kop naar buiten en toen dacht ik van hebben wij hem nou achterstevoren opgehangen of is dat gewoon vreemd dat de ooievaar naar buiten vliegt ipv naar binnen?
Diaan het was ook echt heel leuk en ook best gezellig en Kaith vond het heel niet leuk dat ze wegging met de heggeschaar.
Hihi die twan gaat de laatste tijd wel lekker met zijn broertjes he?

Leuk! Toch nog even saampjes genieten en het jonge gezinnetje spelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, 23 feb neemt hij wat dagen vrij.. Dan mag Mila ook voor het eerst naar buiten

thnx voor de uitleg, das wel fijn dat ze dan iig haar zicht behoud en niet dover hoeft te worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:37 schreef S_oepstengel het volgende:
Bij het syndroom speelt ook zichtverlies mee en op den duur kan je helemaal doof en/of blind worden.. Nu ze 'gewoon' doof/slechthorend is, blijft ze haar zicht dus houden en hoeft ze niet nog dover te worden

Dat is dan wél weer best goed nieuwsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:37 schreef S_oepstengel het volgende:
Bij het syndroom speelt ook zichtverlies mee en op den duur kan je helemaal doof en/of blind worden.. Nu ze 'gewoon' doof/slechthorend is, blijft ze haar zicht dus houden en hoeft ze niet nog dover te worden

Joh, ik moest al slikken bij dit stukje toen ik het las!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:26 schreef DeLiedje het volgende:
Zat ze in haar bedje (oogjes vielen bijna dicht) met haar liefste knuffel en mister Jummy (sutana handpop) in haar armen. Ze zat ze echt te troosten, ze kregen om de beurt een kusje en een aai over de bol... Steeds maar weer, en zij dan weer even beetje huilen, en weer kusjes geven...
Ik moest zó huilen...Zo vertederend, maar ook zo recht in mn hart...
Soms is doorzetten zo moeilijk... Je wilt het zo graag goed doen, maar het voelt soms zó tegen mijn gevoel in...

Hoezee, het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Achgos van dat laatste stukje zit ik hier zelfs te jankenWat een ontzettend leukertje is Floortje toch
En wat fijn dat het de goede kant op gaat met het afbouwen van het kluiven op jouw vingers!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |