Ah, ok, dat maakt het (praktisch) makkelijker.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben gestopt met werken, voorlopig. Dus dat is nog even niet aan de orde.
En nixxx is niet vaak off-shore, meestal zit hij gewoon op kantoor.
Spiraaltje ook niet..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef YPPY het volgende:
Hoe ging het Jojo?
ET en eventuele anderen: hoe hebben jullie die sterilisatie voor elkaar gekregen? De huisarts wil liever een spiraaltje, maar ik wil niet elke 5 jaar dat gebeuren door. Volgens hem is sterilisatie niet 100% en het veertjes gebeuren reageerde hij al niet serieus op.
Het laxeren was zoals gewoonlijk wat minder prettig maar het onderzoek ging eigenlijk toppie! Ik was érg zenuwachtig omdat ik nogal wat gruwelervaringen heb met colo- en gastroscopien. Had daarom dit keer ook verzocht geen roesje te krijgen maar iets beters. Ik kreeg propofol en dat was echt perfect, ik viel in een diepe slaap en ben geen moment wakker geweest! 's Avonds nog wel wat napijntjes gehad maar wel naar Mila geweest (tijdens het laxeren ben ik daar niet geweestquote:
Hier is alles wel in rustiger vaarwater beland ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef YPPY het volgende:
LadyS, heb jij alles weer een beetje tot rust gekregen?
LadyS, wat een rottijd heb je achter de rug zeg. Hopelijk gaat het nu alleen nog maar bergopwaarts en zie je het allemaal weer wat zonniger in.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:20 schreef LadyS het volgende:
En m@x, toendertijd, toen jij het besluit nam dat Kai beter bij zijn vader kon wonen, kon ik daar niet veel van begrijpen (niet dat ik het veroordeelde, helemaal niet hoor, maar ik kon me er niks bij voorstellen), maar ik heb de laatste maanden vaak aan jou en je besluit moeten denken... Niet dat ik het ook van plan ben, al was het maar omdat het praktisch gezien niet mogelijk is, maar ik kon me er wel veeeeeel meer bij voorstellen...
Doordeweeks zijn ze wel altijd bij mij. Maar ik zie ze dan erg weinig. Op maandag en dinsdag werk ik en op maandag- en dinsdagavond ga ik naar school. Op maandag slapen ze dus altijd bij mijn vader. Ik eet daar op maandag wel altijd, zodat ik ze nog even zie. Dan zie ik ze dinsdagavond pas weer, bij het eten, want ik moet weer naar school. Vervolgens heb ik Iris de hele woensdag en Amber alleen 's middags. Donderdag werken, dus zie ik ze bij het eten en dan gaan ze naar bed. Vrijdagochtend gaat Iris ook naar de psz, dus zie ik ze ook allebei niet. En om 12 uur breng ik ze met de auto naar papa. Dus feitelijk is de enige qualitytime op woensdagmiddag.quote:[b]Op zaterdag 31 januari 2009 12:59
En hoe is het dan de rest van de week/maand geregeld? Wel bij jou ook?
Sterkte met alles, goed dat je nu ervaart dat het beren op de weg zijn vaak. Schiet ze er gerust af! Je kunt 't!
Veel plezier!!quote:Op zondag 1 februari 2009 09:00 schreef LadyS het volgende:
En straks ga ik samen met mijn zusje met ze zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |