abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 december 2012 @ 23:09:48 #101
391802 Barmy
Fok holland
pi_120532500
Yo bedankt ik ga het proberen
  donderdag 20 december 2012 @ 13:35:04 #102
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_120549356
quote:
Bedankt mijn apotheek vraagt 17 euro voor 30 tableten :') :'(
pi_120551100
Kunt nu ook gewoon hier halen:
http://www.xxlnutrition.nl/melatonin-25mg/natures-way

Mag nu gewoon.
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:22:40 #104
391802 Barmy
Fok holland
pi_120583104
Nog belachelijk vergeleken met die 1 dollar 76 cent. ben wel bang dat de gestapo douane hier moeilijk gaat doen
pi_120634193
quote:
Hey wat fijn.

Is dat van dezelfde mensen als achter import-usa?

Uhm ja dus, want mijn gebruikersnaam is al in gebruik.
Jeetje, toen het einde van mijn pot een paar maanden geleden in zicht begon te komen heb ik mijzelf echt een ongeluk zitten zoeken, naar waar ze gebleven waren. 8)7

Precies op tijd dat dit topic weer boven is komen drijven, want het potje van 0,1 mg tabletjes die ik van iemand had gekregen ben ik in no-time doorheen gevlogen.
Nu kan ik er tenminste weer een paar jaar tegenaan. :)
pi_120635139
Zou dit ook voor mij een wondermiddel zijn? :P Ik ben 's avonds écht niet moe en verslaap me daardoor geregeld voor m'n werk 8)7 Omdat ik pas tegen een uur of 2, 3 in slaap val. -O-
pi_120635918
http://www.iherb.com O+

Edit. ow, mag niet meer daar :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_120693912
Ja inderdaad, op iherb kan je de goedkoopste melatonine van 5 mg (now foods) krijgen. :)

Maar als je het in je shoppingcart plaatst en verder klikt dan staat er opeens dat het prohibited is. :N

Maar laat je niet ontmoedigen; als je dan gewoon verder klikt op de website door alles te proberen aan te klikken zoals op o.a. NL shipping berekenen en selecteren ($6 international shipping), dan kan je toch gewoon stiekem doorgaan met bestellen op die website, ondanks de prohibited waarschuwingen e.d. :D

Vervolgens wordt het gewoon opgestuurd, en als je onder de ¤22 totaalbedrag van bestelling blijft, dan hoef je geen douane kosten eroverheen te betalen! Daarna hoef je alleen maar te hopen dat de douane het niet opent, maar dat gebeurd nooit met kleine berdragjes. Succes!! :P
pi_120694688
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef FokCrash het volgende:
Ja inderdaad, op iherb kan je de goedkoopste melatonine van 5 mg (now foods) krijgen. :)

Maar als je het in je shoppingcart plaatst en verder klikt dan staat er opeens dat het prohibited is. :N

Maar laat je niet ontmoedigen; als je dan gewoon verder klikt op de website door alles te proberen aan te klikken zoals op o.a. NL shipping berekenen en selecteren ($6 international shipping), dan kan je toch gewoon stiekem doorgaan met bestellen op die website, ondanks de prohibited waarschuwingen e.d. :D

Vervolgens wordt het gewoon opgestuurd, en als je onder de ¤22 totaalbedrag van bestelling blijft, dan hoef je geen douane kosten eroverheen te betalen! Daarna hoef je alleen maar te hopen dat de douane het niet opent, maar dat gebeurd nooit met kleine berdragjes. Succes!! :P

Je post is italic! :{
  zondag 23 december 2012 @ 22:46:38 #110
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120694903
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef FokCrash het volgende:
Ja inderdaad, op iherb kan je de goedkoopste melatonine van 5 mg (now foods) krijgen. :)

Maar als je het in je shoppingcart plaatst en verder klikt dan staat er opeens dat het prohibited is. :N

Maar laat je niet ontmoedigen; als je dan gewoon verder klikt op de website door alles te proberen aan te klikken zoals op o.a. NL shipping berekenen en selecteren ($6 international shipping), dan kan je toch gewoon stiekem doorgaan met bestellen op die website, ondanks de prohibited waarschuwingen e.d. :D

Vervolgens wordt het gewoon opgestuurd, en als je onder de ¤22 totaalbedrag van bestelling blijft, dan hoef je geen douane kosten eroverheen te betalen! Daarna hoef je alleen maar te hopen dat de douane het niet opent, maar dat gebeurd nooit met kleine berdragjes. Succes!! :P

En dan mag jij aan de doane uit gaan leggen waarom jij gecontroleerde middelen wilt smokkelen

Ja dat is ook niet de oplossing
pi_120695110
Mijn apotheek vroeg eerst 15 euro voor 30 pillen, toen 35 voor 60 pillen.

Ik heb die dingen nog wel liggen, ik neem een goedkoper alternatief, wiet. Kopen? :P
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123451514
Er is al een tijdje niet meer gereageerd in dit topic, maar ik neem mijzelf toch maar de moeite dat toch te doen.

Ik importeerde eerdere vooral zelf mijn melatonine van Amerika (zeer goedkoop), maar sinds er strengere controles zijn en het sinds jaren een verboden substantie is geworden wil ik dat risico liever niet meer nemen.

Ik kan de keuze maken om anti-depressiva voorgeschreven te krijgen voor mijn slapeloosheid met alle bijwerkingen van dien, of ik kan een natuurlijk middel gebruiken met nagenoeg geen bijwerkingen. Wat daarnaast ook nog eens veel gezonder en minder duur is.

Helaas moet ik wel minimaal een dosis van 5mg gebruiken. 10 mg heb ik ook nog staan, maar dan voel ik mijzelf de volgende dag nog behoorlijk 'beneveld'.

Weet niemand waar melatonine. zonder restricties wordt verkocht? In Europa uiteraard. In Engeland kan ik het niet meer echt bemachtigen :(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123452305
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn apotheek vroeg eerst 15 euro voor 30 pillen, toen 35 voor 60 pillen.

Ik heb die dingen nog wel liggen, ik neem een goedkoper alternatief, wiet. Kopen? :P
http://www.import-vitamins.com

Het is een bedrijf in Engeland.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 28-02-2013 13:20:32 ]
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:13:41 #114
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123452416
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:50 schreef relativity het volgende:
Er is al een tijdje niet meer gereageerd in dit topic, maar ik neem mijzelf toch maar de moeite dat toch te doen.

Ik importeerde eerdere vooral zelf mijn melatonine van Amerika (zeer goedkoop), maar sinds er strengere controles zijn en het sinds jaren een verboden substantie is geworden wil ik dat risico liever niet meer nemen.

Ik kan de keuze maken om anti-depressiva voorgeschreven te krijgen voor mijn slapeloosheid met alle bijwerkingen van dien, of ik kan een natuurlijk middel gebruiken met nagenoeg geen bijwerkingen. Wat daarnaast ook nog eens veel gezonder en minder duur is.

Helaas moet ik wel minimaal een dosis van 5mg gebruiken. 10 mg heb ik ook nog staan, maar dan voel ik mijzelf de volgende dag nog behoorlijk 'beneveld'.

Weet niemand waar melatonine. zonder restricties wordt verkocht? In Europa uiteraard. In Engeland kan ik het niet meer echt bemachtigen :(
5mg mag je in nederland niet kopen 'zonder restricties'
pi_123454765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

5mg mag je in nederland niet kopen 'zonder restricties'
Waarom kan dit dan wel aangeschaft worden bij import-vitamines?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:15:35 #116
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123454844
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:13 schreef relativity het volgende:

[..]

Waarom kan dit dan wel aangeschaft worden bij import-vitamines?
omdat er geen 100% controle is bij douane?

quote:
Melatoninepreparaten met sterktes hoger dan 0,3 mg vallen onder de Geneesmiddelenwet en zijn in Nederland daarom in principe alleen op recept verkrijgbaar bij de apotheek. Niettemin zijn in 2011 voedingssupplementen op de Nederlandse markt toegelaten met 3 mg melatonine. Deze zijn op basis van het principe van wederzijdse erkenning toegelaten, wat inhoudt dat de verkoop van producten die als warenwetproduct in de ene EU lidstaat legaal op de markt zijn, in een andere EU-lidstaat niet mag worden geweigerd, tenzij veiligheid in het geding is.
pi_123454893
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

omdat er geen 100% controle is bij douane?

[..]

Aha oke, bedankt voor de toelichting. In welk EU-lidstaat is het wel mogelijk om melatonine aan te schaffen voor een redelijke prijs, of weet je dat niet?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123938173
Sinds een week ook aan de 5mg en de laatste 2 dagen een dubbele dosis genomen maar hoelang duurt het voor dat het werkt ?
Die 8 uur doorslapen haal ik nog steeds niet (ik zou al blij zijn met 5 uur trouwens), ik haal 2 tot 3 achter elkaar uur voor ik weer wakker wordt.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:20:49 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_123942912
Een kwartier tot een half uur in mijn ervaring.

Melatonine wordt meestal niet gegeven voor doorslapen, alleen voor inslapen. Maar de werking varieert van persoon tot persoon natuurlijk, en ik zou het zeker even blijven proberen. Het is een onschuldige stof zonder verslavingsgevaar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_123945779
Helps you fall asleep fast and stay asleep all night staat erop o en als waarschuwing dat je wel 8 uur achter elkaar zou kunnen slapen etc. Geen van drieen is bij mij van toepassing ;(
Ik blijf het wel gebruiken, misschien heb ik meer tijd nodig.
pi_124016489
Bij mij werkte het destijds toen ik het nodig had ook ongeveer binnen 15-30 minuten. Ik werd 's nachts nog wel wakker van de pijn, maar sliep veel sneller weer in. Ff omdraaien en ik was alweer weg.
pi_124047412
Op die website van importvitamins zie ik ook potjes staan met tabletten van 10 mg. Is dat niet een beetje overkill, of is dat nog enigszins veilig om te slikken?
pi_124047619
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 89% gewijzigd door Mirjam op 14-03-2013 13:57:47 ]
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:29:41 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_124050767
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:48 schreef Ringquelle het volgende:
Op die website van importvitamins zie ik ook potjes staan met tabletten van 10 mg. Is dat niet een beetje overkill, of is dat nog enigszins veilig om te slikken?
Veilig wel, maar 10mg is voor zover ik weet niet werkzamer dan 5mg dus overkill is het wel. Halfjes nemen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:42:48 #125
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_124053527
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:48 schreef Ringquelle het volgende:
Op die website van importvitamins zie ik ook potjes staan met tabletten van 10 mg. Is dat niet een beetje overkill, of is dat nog enigszins veilig om te slikken?
Beetje veel lijkt me, kan je beter werken met lagere dosis, kan je nog een beetje variëren. ;) Ik zag wel overigens dat die 3 mg verhoudingsgewijs een stuk goedkoper is dan de 1 mg versie. Scheelt een hoop. Sowieso is het daar een heel stuk goedkoper vergeleken met die van sleepzzz. Als ik die vergelijk per mg, dan is die van sleepzz 4 keer zo duur! WTF! :P
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')