Ik gok dat je mij bedoeltquote:
*geeft een knuffelquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef mrbox het volgende:
* mrbox is goed gaar van het leren
Kan eigenlijk wel een knuffel gebruiken, nadeeltje van single zijn zegmaar
Tnxquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
*geeft een knuffel
Ik hoop dat het bij jou beter gaat.
Ik had, wederom, een 5. Ben er zo chagrijnig over, maar goed; volgende keer beter.
Dat jochie die zingt: Dylectischquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En welk jochie?
Nope. Dit is gewoon algemene wiskunde. Je moet in Tilburg een 6 op VWO niveau hebben voor wiskunde en ik heb dat op Havo niveau.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tnx![]()
Is dat het beruchte statestiek gebeuren van de Psych opleiding?
Mja mooi klote is dat, nu komt het psychologische aspect van nog maar 2 kansen ook nog eens om de hoek zetten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope. Dit is gewoon algemene wiskunde. Je moet in Tilburg een 6 op VWO niveau hebben voor wiskunde en ik heb dat op Havo niveau.
Mijn eerste tentamen MTO (dat zijn de statistiek vakken) heb ik gehaald met een 7
Daarom is het een beetje wrang, want als ik nu (nog twee kansen) wiskunde niet haal, dan is het exit, terwijl MTO tot nu toe wel gaat.
Ik moet er nog even aan wennen. Maar goed, ik vond koekiemonster ook wel passenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gok dat je mij bedoeltMaar idd
![]()
Wss wel m'n laatste wisseling, ben er wel tevreden over
Maar ik eet erg weinig koekjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen. Maar goed, ik vond koekiemonster ook wel passen.
Dus je bent een silly girl?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ik eet erg weinig koekjes
Cute en cuddly, met een zekere dosis eigengereidheid waren meer de elementen die me over de streep trokken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, haha. Ik voel de drukquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja mooi klote is dat, nu komt het psychologische aspect van nog maar 2 kansen ook nog eens om de hoek zetten.![]()
Ik denk dat morgen voor mij ook een ramp gaat zijn, ondanks ik er veel aan gedaan hebHelaas door ziekte wel een week minder dan ingepland er wat aan kunnen doen en dat merk ik nu toch wel.
Als je dat "silly" in "cue" kan veranderen, dan is hij leukerquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Diepzinnigquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cute en cuddly, met een zekere dosis eigengereidheid waren meer de elementen die me over de streep trokken.
Hmmm.. het is een optie..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je dat "silly" in "cue" kan veranderen, dan is hij leuker
Niet veel, het is best rustig hier en SCquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:26 schreef Techno het volgende:
Hola Kuwaro, gracias.
Heb ik nog wat gemist?
Mooie nummer + damequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |