ow op die fietsquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Schandalig! Dat doen wij toch ook niet? Wie is de gelukkige?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
nog 9 dagen?Hehe, ja nog 9 daagjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, die blik krijg ik steeds vaker de laatste paar dagen
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Oh ja. Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet, dat is hardstikke leuk voor Logi
Das niet zo mooiquote:
Als ik zou naar buiten kijk zou ik daar nog wel wat daagjes bij willen doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
dan hoef ik nog maar 39 dagen te wachten
Noã eu pay fazes me triste, muito tristequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das niet zo mooi
Maar wat zie ik, je ben geen single meer! Muito felicidade para voces!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat hou ik nog ff voor mijzelf
Maar komt er op neer dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt qua klik/gevoel/niet dichtklappen..
m.a.w heel voorzichtig aan en geen dingen overhaasten *zucht* etc.. blabla
das eng!quote:
Dan word het zeker tijd voor wat voeding!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:11 schreef Logician het volgende:
Ik ga maar eens wat eten maken, dat heb ik sinds gisteravond al niet meer gedaan
Soms kan je dingen zo mooi kort samenvattenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef Logician het volgende:
*zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |