heel, heel diep!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar Rival het is toch algemeen bekend dat vrouwen onderling de meest gekke gesprekken kunnen hebben. Mannen lullen gewoon veel en hard over onzin. Vrouwen gaan nog eens dieper op bepaalde dingen in, die je als man niet altijd wil weten
quote:
quote:
Dat is niet echt zo. Stiekem hebben wij ook van dat soort gesprekken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar Rival het is toch algemeen bekend dat vrouwen onderling de meest gekke gesprekken kunnen hebben. Mannen lullen gewoon veel en hard over onzin. Vrouwen gaan nog eens dieper op bepaalde dingen in, die je als man niet altijd wil weten
Dat onderwerp laten mijn collega's vaak gewoon achterwegequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef Techno het volgende:
Mannen onderling zagen veel te veel over voetbal. >_<
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet doen, maar bij vrouwen is het al snel een tikkeltje ergerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is niet echt zo. Stiekem hebben wij ook van dat soort gesprekken.
Klopt, maar ik denk niet zo vaak als vrouwen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
pff!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef Techno het volgende:
Mannen onderling zagen veel te veel over voetbal. >_<
Hier helaas niet. Komt op de e.o.a. manier toch altijd weer aan bod.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat onderwerp laten mijn collega's vaak gewoon achterwege
Fact!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet doen, maar bij vrouwen is het al snel een tikkeltje erger
Kaka deed je vroeger toch in je broek toen je net van je luiers af wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
pff!
ik ben de enige voetballiefhebber hier op de zaak.
vertel ik aan een collega... die kaka.. wat een kerel he. kijk hier een youtube filmpje van de milan fans voor zijn deur .. kijk eens hoe gaaf!![]()
euhm, wie is kaka?
Geef hem eens een pets op zijn achterhoofd!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
pff!
vertel ik aan een collega... die kaka.. wat een kerel he. kijk hier een youtube filmpje van de milan fans voor zijn deur .. kijk eens hoe gaaf!![]()
euhm, wie is kaka?
Dat misschien niet. Volgens mij praten wij gewoon in code waardoor het voor buitenstaanders lijkt alsof we oppervlakkige klootzakken zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet zo vaak als vrouwen.
Die homo collega en ik zitten tussen vrouwen en mannen in met z'n 2tjes... we lullen erover als we mannen zijn maar met de diepgang van vrouwenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet doen, maar bij vrouwen is het al snel een tikkeltje erger
met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geef hem eens een pets op zijn achterhoofd!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kaka deed je vroeger toch in je broek toen je net van je luiers af was
Wij kunnen moeilijk over interesses praten (excl. paar uitzonderingen), echt erg. Compleet verschillende smaken in sport, muziek, vrouwen.. alles zo'n beetjequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
pff!
euhm, wie is kaka?
hap hapquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef rival het volgende:
![]()
kaka is die vent die nee zei tegen een jaarsalaris van 25 miljoen
Roflquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat misschien niet. Volgens mij praten wij gewoon in code waardoor het voor buitenstaanders lijkt alsof we oppervlakkige klootzakken zijn
"Schijt ik zie wel, ff keer batsen denk ik!" = ik vind haar echt leuk OH SHIT ze wil me niet ze wil me niet ze wil me niet.
Dat dus. Maar dat zijn dan ook zelden de mannengesprekken die je een halve kilometer verder nog woordelijk kan verstaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
In vrouwen ook ja?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wij kunnen moeilijk over interesses praten (excl. paar uitzonderingen), echt erg. Compleet verschillende smaken in sport, muziek, vrouwen.. alles zo'n beetje
Natuurlijk! Als halve Braziliaan en dan niet van voetbal houden? Onmogelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
met jou kan ik praten!![]()
[..]
![]()
kaka is die vent die nee zei tegen een jaarsalaris van 25 miljoen
nog 9 dagen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk! Als halve Braziliaan en dan niet van voetbal houden? Onmogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is wel zo. Is dat bij vrouwen niet dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In vrouwen ook ja?
Dat wil ik wel horen dan
Ik vond dat altijd maar macho gedrag, alleen de laatste tijd betrap ik mezelf er soms opquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rofl![]()
Ja dat zit er wel in bij de mannen ja. Stoer doen maar ondertussen
mijn beste maat, was verliefd op mijn beste vriendinnetje.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Nexie het volgende:
Ik vond dat altijd maar macho gedrag, alleen de laatste tijd betrap ik mezelf er soms op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logi!quote:
Ik doelde er eigenlijk op dat ik me niet kan herinneren dat ik julie daarover heb gehoord/-zien.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Is dat bij vrouwen niet dan?
Natuurlijk zijn er wel een aantal vrouwen die door "de gemiddelde man" aantrekkelijk gevonden wordt. Maar ik heb ook vaak dat een vriend iemand leuk vindt en dat ik echt zoiets heb van "whyyyyy?!"
Een paar grote verschillen zijn bijvoorbeeld lengte en hoeveelheid make-up
[..]
Ik vond dat altijd maar macho gedrag, alleen de laatste tijd betrap ik mezelf er soms op
Same..quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En uiteraard verschilt dat, ik vind zelden een man (of vrouw) echt aantrekkelijk
Haha ja geweldig is dat. Vooral op de middelbare school was dat erg, in een groep had je van die pure machogesprekken waar het respect voor vrouwen zich echt had ziekgemeld of zo, en dan sprak je zo iemand 1 op 1 en dan was het opeens een heel ander verhaal. Ik kon me daar wel mee vermakenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
mijn beste maat, was verliefd op mijn beste vriendinnetje.
Hij heel stoer over "hoe hij haar wel even ging versieren.
werd niks...
nee, ik ga voor haar geen moeite doen hoor zo leuk is ze toch ook weer niet?"
en dan spreek ik haar.... "ja sorry hoor. maar hij smste en belde me helemaal gek.. ik werd er echt gek van.. ik heb hem maar gezegt dat we goede vrienden zijn en ik verder geen gevoelens voor hem heb."
Ik kan ook niet echt een standaard beeld schetsen van "de vrouw". Alleen lijkt het soms wel of ik iemand's karakter inschat aan de hand van uiterlijk en dan dat aantrekkelijk vindquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat ik me niet kan herinneren dat ik julie daarover heb gehoord/-zien.
Dus was ik wel benieuwd naar jullie verschil in smaak.
En uiteraard verschilt dat, ik vind zelden een man (of vrouw) echt aantrekkelijk
vind er weinig meer aan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Logician het volgende:
Denk trouwens dat ik mijzelf binnenkort hier ga afmelden
Schandalig! Dat doen wij toch ook niet? Wie is de gelukkige?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Logician het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Logician het volgende:
Das niet ergquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Logician het volgende:
same here. zie altijd minpunten. tot ik verliefd wordt!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat hou ik nog ff voor mijzelfquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Schandalig! Dat doen wij toch ook niet? Wie is de gelukkige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |