uh ja?!? Jeroen is erg fanatiek hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Reinhilde het volgende:
He macka, wat vervelend!
LL, 223 (!!!) foto's?!
Ik vond alle kindjes zoquote:Op maandag 2 februari 2009 09:28 schreef huuphuup het volgende:
mij best, maar ik sta er toch niet (duidelijk) ophaha.
Die foto van Jen met Koen is zo schattig
Draagpoppen? Gebreide poppen met een sling?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:43 schreef Troel het volgende:
overigens, die poppen waar p_iglet en owlet het over hadden, linkje?
nee, het waren zonnekindpoppen waar men het over hadquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Draagpoppen? Gebreide poppen met een sling?
mag ik ook komen als niet zwangere jongenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jahaa Jimbo, this is de echte shit
nee, zelfmaakpoppenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Draagpoppen? Gebreide poppen met een sling?
tuurlijk, knoop ik je wel ff opquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag ik ook komen als niet zwangere jongen
Dat is Sander, mijn oudste met de oefendraagpop van Mackaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef Burdie het volgende:
Wie is dat kereltje met die pop op z'n rug?
Om op te vreten![]()
![]()
!
Dan moet je de foto's van LovelyLady even bekijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat ik nog geen enkele draagdoek gezien heb... Of was het toch een 'gewone' meet?
Nogmaals de link, voor Rockaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik mag aannemen dat het wel oke is
HIER! kunnen jullie de foto's bekijken
het ontbreekt mij aan beidequote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Webkim het volgende:
Zonnekindpoppen! Als ik op een dag nog eens op miraculeuze wijze wakker wordt met DIY skills én geduld...
Nou, inderdaad voor een vermogen aan doeken!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef Ticootje het volgende:
Er was een vermogen aan doeken aanwezig. En er is gewandeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |