Natuurlijk nietquote:Op zondag 1 februari 2009 19:44 schreef p_iglet het volgende:
van mij uit geen enkel probleem met foto's hoor, vertrouw er wel op dat je de fatsoenlijke foto's uitzoekt
Doe jij nog maar even ongeduldig F5-enquote:Op zondag 1 februari 2009 19:53 schreef Reinhilde het volgende:
ik ben zo ongeduldig... ben benieuwd naar de foto's!
uh ja?!? Jeroen is erg fanatiek hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Reinhilde het volgende:
He macka, wat vervelend!
LL, 223 (!!!) foto's?!
Ik vond alle kindjes zoquote:Op maandag 2 februari 2009 09:28 schreef huuphuup het volgende:
mij best, maar ik sta er toch niet (duidelijk) ophaha.
Die foto van Jen met Koen is zo schattig
Draagpoppen? Gebreide poppen met een sling?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:43 schreef Troel het volgende:
overigens, die poppen waar p_iglet en owlet het over hadden, linkje?
nee, het waren zonnekindpoppen waar men het over hadquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Draagpoppen? Gebreide poppen met een sling?
mag ik ook komen als niet zwangere jongenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jahaa Jimbo, this is de echte shit
nee, zelfmaakpoppenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Draagpoppen? Gebreide poppen met een sling?
tuurlijk, knoop ik je wel ff opquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag ik ook komen als niet zwangere jongen
Dat is Sander, mijn oudste met de oefendraagpop van Mackaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef Burdie het volgende:
Wie is dat kereltje met die pop op z'n rug?
Om op te vreten![]()
![]()
!
Dan moet je de foto's van LovelyLady even bekijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat ik nog geen enkele draagdoek gezien heb... Of was het toch een 'gewone' meet?
Nogmaals de link, voor Rockaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik mag aannemen dat het wel oke is
HIER! kunnen jullie de foto's bekijken
het ontbreekt mij aan beidequote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Webkim het volgende:
Zonnekindpoppen! Als ik op een dag nog eens op miraculeuze wijze wakker wordt met DIY skills én geduld...
Nou, inderdaad voor een vermogen aan doeken!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef Ticootje het volgende:
Er was een vermogen aan doeken aanwezig. En er is gewandeld
ja euh, die heb ik nietquote:
nu wel, typfoutje, t was thomasquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Mooi Ynske!
Ik kan alleen de derde niet zien? (die ene tussen ruben en pepijn)
Klinkt goed!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:54 schreef Troel het volgende:
Ruben had vanochtend weer normale temperatuur en is vanmiddag weer naar de opvang geweest. Bert is vanochtend met hem thuisgebleven en heeft de rest van het dag allerhande klusjes in huis gedaan
die is jammer genoeg niet licht genoeg, lees in veel te donkerquote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef DaviniaHR het volgende:
foto's!!!
Had je niet ook nog een foto van eli slapend in de wagen?
t was echt een zielig mannekequote:Goh, nu zie ik pas hoe zielig hij was de hele tijd
En die verrotte hoektand is nog steeds neit door
Gelukkig wel al door het tandvlees heen, maar niet omhoog...
Wat grappig dat je dat zegt, dat vond ik toen ik hem op de meet zag ookquote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef beefcake het volgende:
Mooie foto's weer zeg![]()
Thomas doet me aan Devin van Kersjes denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |