quote:Slowly the day breaks apart in our hands
And soft hallelujahs flow in from the church
The one on the corner you said frightened you
It was too dark and too large to find your soul in
Something was bound to go right sometime today
All these broken pieces fit together to make a perfect picture of us
It got cold and then dark so suddenly and rained
It rained so hard the two of us were the only thing
That we could see for miles and miles
And in the middle of the flood I felt my worth
When you held onto me like I was your little life raft
Please know that you were mine as well
Drops of water hit the ground like God's own tears
And spread out into shapes like
Salad bowls and basins and buckets for bailing out the flood
As motionless cars rust on driveways and curbs
You take off your raincoat and stretch out your arms
We both laugh out loud and surrender to it
The sheer force of sky and the cold magnet Earth
Waren die van Chasing cars?quote:
Je drinkt ook 's ochtends bier?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde Rotterdamse voetbalclub.
quote:Alone, it could be alright
I'll make it alright
Have to get by
Have to get by on my own
Today, I found this moment
Leaned in and stole it
And this is the start
This is the start of it all
I was born into this world
I've done all I was told
But oh, I did it too slow
I walked the straightest line
I finished it all in time
But oh, it's not enough for you
I'll steal your cries
I'll take your life and run it all aground
I'll bleed your lies
I'll take your life and run it all aground
Time wore down this passion
Force fed, but total lack of love
It wasn't enough
I lost my head at the thought of losing
Fell apart when it came to choosing you
Its time to get it right
Ja, en van Runquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waren die van Chasing cars?
Wanneer komen ze eens met weer leuke nummers ?
Die ken ik niet... zet ik vanavond wel even erbij in de lijst met muziekdownloadsquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:36 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Sparta - the most vicious crime
[..]
![]()
je moet ervan houdenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ken ik niet... zet ik vanavond wel even erbij in de lijst met muziekdownloads.
Koffie! Thee is voor 's avonds ergensquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen koffie, wel thee bij de lunch!.
En dan kijken of ik vanmiddag ook zo productief ben.
quote:
Nee, dat krijg je bij mij er niet in.quote:
Ik zit al aan m'n 4de kop vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je bij mij er niet in.
je mag er nog 1 van mij hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit al aan m'n 4de kop vandaag
quote:
DEquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik moet toch weer eens naar de uni in maastricht, die hebben een DE coffee corner
Schoenmaat!quote:
jammer genoeg niet... dan had ik mooie schattige lieve voetjes gehad.... heb maat 40-41quote:
47 hier, alles is relatiefquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer genoeg niet... dan had ik mooie schattige lieve voetjes gehad.... heb maat 40-41Enorme poten
ja maar...ja maar... ik ben een vrouw en ik wil gewoon een lieve 39 hebben....quote:
Ik las polenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer genoeg niet... dan had ik mooie schattige lieve voetjes gehad.... heb maat 40-41Enorme poten
36 is ook niet alles, vraag maar aan mn vriendinquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Polenquote:
36 word je ook niet blij van hoor, geloof mij maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
39 is en perfectquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
36 is ook niet alles, vraag maar aan mn vriendin
maar 40 is eigenlijk het zelfde
handigste maat is nog altijd 37-39
Maar toch zijn maat 40 ook lieve voetjes hoor
38 of 39 is lief... heb een vriendin met 36 (ze is ook klein enzo) best lastig winkelen... maar 41 ook hoor... vind je iets leuks in 39 hebben ze het niet in 41quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
36 word je ook niet blij van hoor, geloof mij maar
Na 1219 topics heb je het eindelijk door?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel goed voorspelbaar de reacties hier
Je ijlt echt he?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel goed voorspelbaar de reacties hier
En dan is het half 2quote:
Ben jij morgen vrij Kuukje?quote:
neejquote:
Leugens, half 2. Dat dat stomme eiland alle regels aan hun laars laptquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
neejhalf 1
![]()
en dan is het tijd voor pauze! honger
![]()
17
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens, half 2. Dat dat stomme eiland alle regels aan hun laars lapt
Links rijden
In dat geval ben je dus gewoon altijd zo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee vandaag en gisteren hoor
Mja, dat had ik na Nieuw Zeeland ook, dan heb je hier weer bijna een ongelukquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:16 schreef Californium het volgende:
[..]
links rijden is
jah! eerst 2 dagen bijna 4 keer overreden omdat ik de verkeerde kant op keek of er iets aan kwam
maar als je er eenmaal aan gewend bent he
Nee, normaal nog een stuk ergerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In dat geval ben je dus gewoon altijd zo?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat had ik na Nieuw Zeeland ook, dan heb je hier weer bijna een ongeluk
Ah okquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, normaal nog een stuk erger
Thee, de hele dag door!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Koffie! Thee is voor 's avonds ergens
Wat een kleine poezelige voetjes!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, jij leeft ook op grote zwemvliezen!quote:HIj is gewoon Twister aan het spelen!quote:En dan door een Schot opgepikt worden op het vliegveld, en bij het rechterportier gaan staan en je afvragen waarom hij vraagt:"You're driving?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens, half 2. Dat dat stomme eiland alle regels aan hun laars lapt
Links rijden".
![]()
Ja?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunch op!.
[..]Kloon alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ah, jij leeft ook op grote zwemvliezen!
[..]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
een collega ging mij laats richting huis rijden.... loopt ze naar de rechterdeur(van achter gezien) ...duurde even paar seconden totdat ik door had dat dat kloptequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan door een Schot opgepikt worden op het vliegveld, en bij het rechterportier gaan staan en je afvragen waarom hij vraagt:"You're driving?".
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef DaMart het volgende:
En dan door een Schot opgepikt worden op het vliegveld, en bij het rechterportier gaan staan en je afvragen waarom hij vraagt:"You're driving?".
nothin'.. chillin'.... killin'...quote:
Ik gebruik twee browsers. of jij. Of wij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal jou wel weer even uitloggen en als DM verder gaan!
[..]
Eetze!.
Verwarrendquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik twee browsers. of jij. Of wij.
Wel je postcount.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn cv maar wat aan het updaten, zal ik ook een linkje naar mijn fokprofiel doen?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef Pheno het volgende:
Pick up the phone: wazza!!!!!!!!!!!!!!
Zou ik zeker doen jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn cv maar wat aan het updaten, zal ik ook een linkje naar mijn fokprofiel doen?
quote:
Dat linkje staat niet in deze layoutquote:
daaruit blijkt wel dat hij toegewijd aan fok isquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen ja
Professioneel spammer staat natuurlijk wel heel netjes
En toewijding staat weer goed op CVquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daaruit blijkt wel dat hij toegewijd aan fok is
Sprookjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
Was, de dalende lijn is ingezet.
Eet je vaker Arabischquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Klonk het volgende:
bweeh, ik heb minzin...
quote:
welkom bij de clubquote:
zo'n ding voor een paard?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
Even kijken of ik een bid gewonnen heb.
Als de rest niets post kan ik daar weinig aan doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat je weer bovenaan de dagspamlijst stond!
Dat is een bit met een Tquote:
Jij gaat ook weer hard richting top 100 vandaag?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat je weer bovenaan de dagspamlijst stond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |