6 BPM meer dan een normale vinyl-release bedoelde ik danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
ik vind 148 dan wel weer wat traag![]()
ik mix altijd op 155, vindt ik wel een mooi tempo.
de bas lijnen blijven intact en het beukt alsnog lekker door.
thunderstyle moet ik op +8% zetten om bij de rest van m'n nummers te komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
6 BPM meer dan een normale vinyl-release bedoelde ik dan
dit ging zo ideaaaaaal afgelopen zaterdag, kwam precies bij dit nummer ff langshoppen, gvd wat ramme die kicks toch hard zeg!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef hoerezooi het volgende:
meesterlijke nummer van frontliner, tijd dat ie gereleased word![]()
die kicks
Maybequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:14 schreef mstx het volgende:
Wie gaan er zaterdag allemaal naar Zany @ XX?
Time + QD + HMHquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef hoerezooi het volgende:
meesterlijke nummer van frontliner, tijd dat ie gereleased word![]()
die kicks
lijkt me wel full, maar waarom kopen als genoeg mensen hem hier als vinyl-mp3 hebben (goede kwaliteit)??quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:51 schreef ElDani het volgende:
Weet iemand of Digital Punk meets Marlon S - Bringing The Funk als WEBje nou al te koop is?
Wil hem wel graag..
Ik zie wel dit: http://www.junodownload.com/ppps/products/1361414-02.htm
Daar kun je hem kopen.. Maar is dat een full of niet?
* NLS04 supports the scene with spending all his money on extreme high priced ticketsquote:
door als een van de weinige nummers te kopen?quote:
* ReMcOrE ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
* NLS04 supports the scene with spending all his money on extreme high priced tickets
But in the end.. its all worth it..![]()
Quoted for truth!quote:
Trip and Teufquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
die set van frequencerz & jones in parijs is ook wel lekker
Oja, ik vergeet het bijna.. Het is weer een bepaalde dag van de week!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
* NLS04 supports the scene with spending all his money on extreme high priced tickets
But in the end.. its all worth it..![]()
Schande dat Brainkicker (een Fransoos) daar niet staat zeg!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Trip and Teuf![]()
Weten jullie nog dat hier vroeger J0nes zelf ook nog wel eens kwam .. hij had het toen op een gegeven moment ook over 'op een wagen draaien' ... was dat ook niet in FR?
zie dat B-Front ook die kant op mag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |