Wat mij betreft verspeel je daarmee je recht op kritiek.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:52 schreef Fastmatti het volgende:
Stemmen doe ik in principe niet meer,
Lekker makkelijk weer, iemand op zijn geloof aanvallen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:33 schreef Fastmatti het volgende:
Ik snap wel dat jij als Moslim alle niet-Moslims de mond gesnoerd ziet, maar wij leven wel in een rechtstaat.
U bent nu officieel een hardcore nerd.quote:
Had jij niet de Erica Terpstra award gewonnen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
U bent nu officieel een hardcore nerd.
Sociaal he?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Had jij niet de Erica Terpstra award gewonnen?
Je verspeelt juist alle recht op kritiek als je stemt en daarmee je goedkeuring geeft aan het systeem, ongeacht de uitslag en wat diegene voor nieuwe regels maakt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:01 schreef Xtreem het volgende:
Wat mij betreft verspeel je daarmee je recht op kritiek.
Als je het allemaal niets vindt, stem dan op z'n minst blanco.
We zijn wel ver heen dat zelfs VVD-ers anderen daarover de maat nemen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je vorige opmerking was anders niet zo sociaal.
Sorry.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je vorige opmerking was anders niet zo sociaal.
In dit land spelen we allemaal eigen rechter. VVD'ers incluis.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
We zijn wel ver heen dat zelfs VVD-ers anderen daarover de maat nemen.
Canon Eos 450D.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sorry.Welke camera heb je gehaald?
Als je nou een Chrisler had besteld, was die nog dezelfde week geleverd, plus twee extra gratis exemplaren omdat ze die nergens meer weten te stallen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kut, kut, kut, kut week 18 ipv week 13 wordt m'n auto uitgeleverd.
Probeer je het milieu te redden, word je op deze manier gesaboteerd..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je nou een Chrisler had besteld, was die nog dezelfde week geleverd, plus twee extra gratis exemplaren omdat ze die nergens meer weten te stallen.
M'n voorloopauto kost me per maand 160e meer dan de civic hybride me zou kosten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:24 schreef MrX1982 het volgende:
Je had ook gewoon een echte auto moeten kiezen in plaats van een hybride.
GroenLinks wilde de Nederlandse economie stimuleren door de productie van groene auto's te stimlurenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kut, kut, kut, kut week 18 ipv week 13 wordt m'n auto uitgeleverd.
Moet je maar niet zo'n Japans hok kopen. Hoop dat de regering de oneerlijke belastingmaatregelen terugdraait. Nog niet eens zo zeer de BPM korting stoort mij, maar wel de stapeling aan belastingvoordeel die gegeven wordt stoort mij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
M'n voorloopauto kost me per maand 160e meer dan de civic hybride me zou kosten.
Ik las het ook ergens. Alsof dat zoden aan de dijk zetquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
GroenLinks wilde de Nederlandse economie stimuleren door de productie van groene auto's te stimluren
Je kan je er aan ergeren of je aanpassen. Ik heb voor de 2e optie gekozen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n Japans hok kopen. Hoop dat de regering de oneerlijke belastingmaatregelen terugdraait. Nog niet eens zo zeer de BPM korting stoort mij, maar wel de stapeling aan belastingvoordeel die gegeven wordt stoort mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |