ow dan had ik t verkeerd begrepenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef huuphuup het volgende:
huh Ynske? De L is bij mij blauw en dr staat iets voor wat bi of oi ofzo kan zijn?
Dat was ook mijn eerste ingeving.quote:
Ik heb geen flauw idee, echt.. mij is altijd verteld dat je het uit moet rekenen aan de hand van de km's die je per jaar maakt. Wij hebben de LPG auto omdat Peet dus ontzettend veel km's maakt en ik bemoei me nooit met die autoquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:40 schreef huuphuup het volgende:
Ah okay, dank dat je het zegt. Maar ik heb even gekeken, we komen op 222 wegenbelasting per kwartaal geloof ik, maar we delen de auto dus dat is uiteindelijk 34 pp/pm en dan uiteraard de kosten voor verzekering er nog bij.
Ik vermoed dat er uiteindelijk meer mee gereden gaat worden dan dat we nu voor ogen hebbenen ook dus naar Frankrijk enzo op vakantie.
T denk je? Is 34 pp/pm redelijk voor wegenbelasting, zeg maar, weegt het op tegen de benzine/lpg keuze?
was maar als indicatie bedoeld hequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:51 schreef huuphuup het volgende:
haha wauw, 65 euro, dat scheelt wel met die ik heb uitgerekend![]()
maar goed, ik vind als ik heel eerlijk ben die 34 euro per maand ook niet onoverkomelijk ofzo.
das ook weer zo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
was maar als indicatie bedoeld he
k betaal nu wel 1.19 per liter, waar je met lpg misschien wel 5 of meer liter voor krijgt
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dan zal ik je niet meer in hempjes voor het raam parkeren okay?
google welquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef Vlindur het volgende:
leuk idee Faja. Ik moet er nog even heel goed over nadenken. Ik kan absoluut niet dichten..
ik niet!! Ik kan rijmen en dichten zonder mn kont op te lichten!quote:
daar zal je valentijn vast wel voor zwichtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ik niet!! Ik kan rijmen en dichten zonder mn kont op te lichten!
Ik weet zeker dat mijn valentijn er blij van wordt, en anders hou ik het gedicht wel kort. Dan zal ik zeker weten dat ik een gedicht kan maken zonder al te veel zweten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
daar zal je valentijn vast wel voor zwichten
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:47 schreef Lois het volgende:
Nou ik heb met veel pijn en moeite (en bloed) die banaantjes in mijn wenkbrauw geperst, vind ik het niet mooi.
Vroeger wel, nu staat het niet mooi, het staat zo hard.
Geen foto dus, geen banaantjes, gewoon weer au naturel
daar ben ik dus best boos over, want die gordel ging er zonder overleg in, nu willen ze een nieuwe (origineel ford, da's wel lang genoeg) bestellen, en toen wilden ze dat we weer voor alles betaalden. (nieuwe gordel, arbeid, etc...) daarmee zou 1 nieuwe gordel erin op 200 pleuri komen (ik heb de auto overigens 8 jaar geleden voor 1500 gekocht).quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef huuphuup het volgende:
Oi, alle credits naar Faja hoor!
Ah Simmu das baggerkun je niet naar de garage ermee ofzo? Of gaat de teveel in de kosten lopen dan?
een riemomleider is een dingetje wat je aan de onderste helft van de riem klikt zodat je dan de bovenste helft aan de onderste helft kan klikken zodat de riem niet langs je keel loopt. nu gaat het niet omdat de riem zo kort is dat ik ook zonder botsing al gewurgd wordt omdat de riem over mijn keel loopt. en die dingen zijn enkel legaal om te gebruiken als je formeel dwerg bent (<1.50 m ofzo)quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef freecell het volgende:
Wat is een riemomleider, waarom past het niet en waarom gebruik je hem als het niet mag?
Ah, vandaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef simmu het volgende:
[..]
een riemomleider is een dingetje wat je aan de onderste helft van de riem klikt zodat je dan de bovenste helft aan de onderste helft kan klikken zodat de riem niet langs je keel loopt. nu gaat het niet omdat de riem zo kort is dat ik ook zonder botsing al gewurgd wordt omdat de riem over mijn keel loopt. en die dingen zijn enkel legaal om te gebruiken als je formeel dwerg bent (<1.50 m ofzo)
en ik haal de 1.60. heus!
en ik gebruik hem ondanks dat het niet mag omdat ik als ik het niet gebruik een ongeluk no way overleef.
Nou..quote:
ikke niet. ik heb nog steeds geen stabiel gewicht/vorm.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef Troel het volgende:
Overigens, nu we toch met veel dingen bezig zijn:
Is er alweer interesse in een kledingruilbeurs?
optie e dan: een gordelgeleiderquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou..
De opties:
a. Geen gordel = door voorruit vliegen met baby = niet bevorderlijk voor beider welzijn
b. Gordel over buik = baby plat bij botsing = niet bevorderlijk voor baby
c. Gordel boven buik langs = keel mama doorsnijden bij botsing = niet bevorderlijk voor beider welzijn
d. Gordel gedeeltelijk achter rug = bij botsing mama last van haar onderbuik, ónder de baby = even vervelend maar verder niet
Hmmmm, wat zal ik eens kiezen
Ik zal het nader specificerenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef simmu het volgende:
[..]
ikke niet. ik heb nog steeds geen stabiel gewicht/vorm.
Checkquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal het nader specificeren
kinderkledingruilbeurs
(Ik zag dat er behoorlijk wat kratjes stonden op zolder en ik mag ze gewoon van mezelf niet allemaal bewaren)
Dat krijg jij niet allemaal in je huis, vorige keer was het al veel voor de grote hal die er was. Ik kom dan wel kopen, tenzij het pas over 3 maanden is, dan heb ik weer nieuwe kleren die te klein zijn.quote:
ahquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal het nader specificeren
kinderkledingruilbeurs
(Ik zag dat er behoorlijk wat kratjes stonden op zolder en ik mag ze gewoon van mezelf niet allemaal bewaren)
ik ben voorquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat krijg jij niet allemaal in je huis, vorige keer was het al veel voor de grote hal die er was. Ik kom dan wel kopen, tenzij het pas over 3 maanden is, dan heb ik weer nieuwe kleren die te klein zijn.
volgens hun kwam die anders de keuring niet door omdat de gordel gedraaid zat (je had er een beetje een zen gevoel bij nodig, langzaam trekken aan de gordel anders blokkeerde het ding). naja, dat kan. maar ik vond het wel vreemd dat die gordel al 5 jaar zo was en al 5 jaar de keuring doorkwam.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:21 schreef huuphuup het volgende:
Hoooo!!! Kledingruilbeurs!! Count me in als afnemer!hahaha. Hoewel wij dus uiteraard nog niet weten wat het wordt, dat weten we eind maart/begin april ofzo...
Simmu wat stom, als die gordel er zonder overleg in is geplaatst dan zou je toch denken dat je van de garage kunt "eisen" dat ze die eruit halen en de oude terugplaatsen omdat jij niet om die reparatie gevraagd hebt?
ik had zo'n fietsenmaker vroeger die dat soort geintjes altijd flikte... "ik heb ook gelijk je licht even gemaakt, graag 20 euro bijbetalen..."
ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef _Bar_ het volgende:
middag dames
bij jullie ook zulk guur rot weer?
kheb webcams geinstalleerd staan. Ssst!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Zit jij door het dakraampje te spieken soms Maneki?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
kheb webcams geinstalleerd staan. Ssst!
ze zijn al een tijdje bezig met uitverkoop, tot 60% korting vanwege de verhuizing.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zou de daka niet meer boven zitten? Ik wist niet dat ze gingen verhuizen.
Oh, nou ik hoop dat ze er dan zaterdag nog zijn, want ik moet zaterdag toch even in de boogaard zijn en M. heeft nog een jas nodig.... 60% klinkt lekker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze zijn al een tijdje bezig met uitverkoop, tot 60% korting vanwege de verhuizing.
BE, ik hoorde het vanmorgen op het nieuws. Vind het zo stom dat steeds Sesamstraat moet wijken..
ik heb nog steeds een cadeaubon van 50 euro liggen maar ik weet me god niet wat ik moet kopen..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, nou ik hoop dat ze er dan zaterdag nog zijn, want ik moet zaterdag toch even in de boogaard zijn en M. heeft nog een jas nodig.... 60% klinkt lekker.
nee tis niet filiaalafhankelijk... van de week maar eens gaan kijken..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Ticootje het volgende:
In zoetermeer zit er ook een daka, die is veeeeeeeel groter. Misschien slaag je daar wel, of is het filiaan afhankelijk?
als het droog isquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
lady-wrb... pics or it didn't happen!
\Wat bedoel je? Een ziekte? Een zakkenroller, een aanrander?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:28 schreef _Bar_ het volgende:
word nog spannend op het werk vandaag, het schijnt dat er iets actief is binnen de horeca hier.... kan er niet teveel over uitwijden hier, maar het leeft behoorlijk.....
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Sesamstraat gaat van tijd verhuizen.
Ik vind het wel onzin hoor, vooral omdat het maar voor 10 weken is. HEt geneuzel in die reacties over multi-culti en dat dat onzin is boeit me nog niet eens, al was het voor het journaal, ik vind het maar raar...
was deze vraag voor mij bedoeld? bij ons stond er een kast tegen de muur en achter de kast is het gaan schimmelen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:22 schreef lady-wrb het volgende:
kan dat zonder dat je het ziet?
Woon jij daar?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef huuphuup het volgende:
blokker in rijswijk
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
was deze vraag voor mij bedoeld? bij ons stond er een kast tegen de muur en achter de kast is het gaan schimmelen.
ik volg m niet helemaal geloof ik..quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]je schreef dat een gedeelte van de muur opnieuw gespachtelputzt moest worden.
ik vroeg me af of dat kan zonder dat je ziet waar dat gedaan wordt/is
hij heeft gewoon een hoger bod gehad joh.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef huuphuup het volgende:
OMG >.<
de auto gaat niet door. Kerel belde net op met een vaag verhaal dat iemand de auto wilde hebben en á la minute 600 euro over zou maken. "ja, ik heb het geld nog niet gezien hoor, maarja hè"
Bleghso close!
ik dacht echt bij mezelf van meh, waarom zou je direct 600 euro overschrijven naar een vreemde zonder dat je die auto ooit gezien hebt? En wij zouden twee uurtjes later langs komen. Nouja, waarschijnlijk een vriend van hem ofzo die ie nu blij heeft gemaakt.
ja, dat denk ik ook, dat of een vriend van hem had interesse.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een hoger bod gehad joh.
ik heb gister ook met een bonnenschrijver staan discussierenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:00 schreef Lois het volgende:
* Lois heeft een parkeerbon![]()
Mijn allereerste bonSinds hier tegenover een ouderensoos zit is het rampzalig om te parkeren hier. Na 4 rondjes om het blok had ik nog geen plekje en stonden her en der al auto's half op de stoep. Ik dacht
en heb de auto pontificaal bij ons voor de deur op de stoep gezet. Toen ik een uur later uit het raam keek zag ik iemand in het blauw staan schrijven.
Ik nog vriendelijk gezegd dat ze gelijk had maar kijk eens om ons heen hoeveel auto's er ook op de stoep staan. Krijg ik als verbluffende antwoord "ja maar die hebben maar 2 wielen op de stoep en dat zie ik door de vingers"
Oke.... Naja een terechte bon maar wel zuur als je nagaat dat de halve bejaardenwereld hem ook bij ons op de stoep neerpletterd maar nooit een bon krijgen.
k heb heel lang zitten dubben, twijfelen, sparen, denken, mn oude blijft gewoon in de tas als reserve. ook wel handig. tis maar een vervangende bodyquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef huuphuup het volgende:
Ah wat bagger Lois! Wat voelt dat irritant onrechtvaardig dan hè? Je gaat er bijna van hopen dat ze dan ook overdag es langs de bejaardensoos lopen![]()
Nice Yns! Ik wil ook zo graag zo'n heule mooie camera. Maar ze zijn zo duur en mn oude doet et eigk nog goed zat
wij hebben zoiets al een paar keer gehad. alleen dan niet met een auto.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja, dat denk ik ook, dat of een vriend van hem had interesse.
Hij stond trouwens niet gewoon op internet ofzo, maar op het intranet van de pliesie.
Het is ook niet heel erg, maar wel een beetje bout dat het zo kort tijd gemeld wordt ook. We stonden op het punt om weg te gaan toen ie belde.
Canon 40D bodyquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Ynske, welke camera ga je kopen?
Zometeen weer Mol kijken
Lois, balen van die bon, en erg lullig dat ze alleen jou pakken...
Ik dacht écht dat het over ondergoed ging voor ik verder lasquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
40D body
heb nog zitten denken aan de 50D maar de verschillen zijn het bedrag extra niet waard
oeh mol... heb daar nog aan zitten denken wanneer dat was vanmiddag, thnx voor de tip
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat het over ondergoed ging voor ik verder las
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat het over ondergoed ging voor ik verder las
Ik dacht al dat het aan mij lag. Waar heeeeft ze het over?!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:52 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha, nou ja ik ga eerst maar een kopje thee nemen. Ik moet goed drinken. (overigens ben ik Happyme ipv PZE... zwanger zeker?)
nou je gaat een weekendje weg dus, schijnbaar. Wist je dat niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag. Waar heeeeft ze het over?!![]()
Fijn he die nieuwe automatenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb gister ook met een bonnenschrijver staan discussieren
stond op StJanskerkhof, kon alleen een bonnetje uit de nieuwe automaat halen, waar je ook je kenteken in moest voeren. Pinnen was alleen mogelijk. Krijg je een bon, staat rechts geldig tot prijs tijd etc. rechts zo'n printje van dat je betaald hebt. met je rekeningnummer en pasnummer compleet uitgetypt. dus dat heb ik omgevouwen, vond niet dat die gegevens zichtbaar moesten zijn.
kom ruim voor einde tijd terug, staan ze te schrijven, omdat de bon zo niet geldig was. ik was t daar niet mee eens, komt ineens politie aanrijden, die bemoeien zich ermee, en gaven mij gelijk. bon moest kapot getrokken worden.
ik later de gemeente gebeld, over dat die situatie was ontstaan en dat ik t er dus niet mee eens was. hebben ze een onderzoek gestart. werd vanmiddag gebeld. je mag omvouwen/afscheuren. mogen geen bonnen meer voor geschreven worden
ligt eraan wat je hebt liggen, en wat de kwaliteit ervan isquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Ynske, niet gekZoek je toevallig nog Canon-accessoires?
Ik heb nog wel het een en ander liggen.
Ik zal eens kijken, PM je wel evenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:32 schreef Ynske het volgende:
ligt eraan wat je hebt liggen, en wat de kwaliteit ervan is
Dan PM ik jou ook evenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Rewimo..wat Ynske niet wil wil ik misschien wel
Ow wat balen zegquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
In artis gekocht en snoopy heeft al eens voor me gekeken en nagevraagd en is was er niet meer en zou waarschijnlijk ook niet meer komen
Bij inbox legen moet je ook je verwijderde berichten leeggooienquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
hoe tof is tof?
Oh Rewimo ik kan m`n inbox niet legen op de een of andere manier
Das mijn probleem nu ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh die..neh dat is niet helemaal mijn stijl
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Spuug, lang niet gezienhoe is het?
Past de accu uit je andere camera er niet in?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef Ynske het volgende:
sterkte bix
hier net mn speeltje gehaald, zit te wachten tot de accu vol is, wat duurt dat lang
neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Past de accu uit je andere camera er niet in?
Wat heb je ook alweer gehaald dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef Ynske het volgende:
sterkte bix
hier net mn speeltje gehaald, zit te wachten tot de accu vol is, wat duurt dat lang
Gaan die speeltjes tegenwoordig ook al op accu's?quote:hier net mn speeltje gehaald, zit te wachten tot de accu vol is, wat duurt dat lang
Canon 40D met gripquote:
Leuk! Mooie camera. Heb ooit de 30D gehad, echt een fijn ding. Heb je er nog lenzen oid bijgehaald of had je die nog?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Canon 40D met grip
ter vervanging van mn 350d
dat zit allemaal nog in mn tas.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Leuk! Mooie camera. Heb ooit de 30D gehad, echt een fijn ding. Heb je er nog lenzen oid bijgehaald of had je die nog?
Pfft... heftig inderdaad.quote:
Ha!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:42 schreef mrien het volgende:
Ik vind hem wel leuk geloof ik Freecell!
Oh mijn god...quote:
Bij het verblijf waar ik nu werk, zit de voordeur het overgrote deel van de tijd op slot.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik werk niet in de opvang, mijn zusje en een vriendin van mij wel. En zelf een kind in de opvang. Daar hebben ze een grote glazen deur en moet je aanbellen, dan kunnen ze binnen zien wie je bent en als ze je niet kennen doen ze niet open of lopen naar de deur toe. De lokalen zijn ook allemaal met een deur gesloten, maar kunnen volgens mij niet op slot mocht er ooit de pleuris uit breken.
quote:Update 17.14 uur
Een van de zwaargewonde baby's die naar het ziekenhuis waren overgebracht, is inmiddels overleden. Het aantal doden komt daarmee op vier; een volwassene en drie baby's. Volgens een woordvoerder van het ziekenhuis zijn de gewonde personen er zeer ernstig aan toe, Ze werden allemaal meerdere keren gestoken.
gek in de kop, dan doen mensen wel vaker idiote dingenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Ik vraag me nu echt af hoe zo'n debiel dit heeft kunnen doen he?
Wat zijn nou beweegredenen om dit te doen?
om überhaupt te kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |