ow dan had ik t verkeerd begrepenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef huuphuup het volgende:
huh Ynske? De L is bij mij blauw en dr staat iets voor wat bi of oi ofzo kan zijn?
Dat was ook mijn eerste ingeving.quote:
Ik heb geen flauw idee, echt.. mij is altijd verteld dat je het uit moet rekenen aan de hand van de km's die je per jaar maakt. Wij hebben de LPG auto omdat Peet dus ontzettend veel km's maakt en ik bemoei me nooit met die autoquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:40 schreef huuphuup het volgende:
Ah okay, dank dat je het zegt. Maar ik heb even gekeken, we komen op 222 wegenbelasting per kwartaal geloof ik, maar we delen de auto dus dat is uiteindelijk 34 pp/pm en dan uiteraard de kosten voor verzekering er nog bij.
Ik vermoed dat er uiteindelijk meer mee gereden gaat worden dan dat we nu voor ogen hebbenen ook dus naar Frankrijk enzo op vakantie.
T denk je? Is 34 pp/pm redelijk voor wegenbelasting, zeg maar, weegt het op tegen de benzine/lpg keuze?
was maar als indicatie bedoeld hequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:51 schreef huuphuup het volgende:
haha wauw, 65 euro, dat scheelt wel met die ik heb uitgerekend![]()
maar goed, ik vind als ik heel eerlijk ben die 34 euro per maand ook niet onoverkomelijk ofzo.
das ook weer zo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
was maar als indicatie bedoeld he
k betaal nu wel 1.19 per liter, waar je met lpg misschien wel 5 of meer liter voor krijgt
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dan zal ik je niet meer in hempjes voor het raam parkeren okay?
google welquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef Vlindur het volgende:
leuk idee Faja. Ik moet er nog even heel goed over nadenken. Ik kan absoluut niet dichten..
ik niet!! Ik kan rijmen en dichten zonder mn kont op te lichten!quote:
daar zal je valentijn vast wel voor zwichtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ik niet!! Ik kan rijmen en dichten zonder mn kont op te lichten!
Ik weet zeker dat mijn valentijn er blij van wordt, en anders hou ik het gedicht wel kort. Dan zal ik zeker weten dat ik een gedicht kan maken zonder al te veel zweten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
daar zal je valentijn vast wel voor zwichten
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:47 schreef Lois het volgende:
Nou ik heb met veel pijn en moeite (en bloed) die banaantjes in mijn wenkbrauw geperst, vind ik het niet mooi.
Vroeger wel, nu staat het niet mooi, het staat zo hard.
Geen foto dus, geen banaantjes, gewoon weer au naturel
daar ben ik dus best boos over, want die gordel ging er zonder overleg in, nu willen ze een nieuwe (origineel ford, da's wel lang genoeg) bestellen, en toen wilden ze dat we weer voor alles betaalden. (nieuwe gordel, arbeid, etc...) daarmee zou 1 nieuwe gordel erin op 200 pleuri komen (ik heb de auto overigens 8 jaar geleden voor 1500 gekocht).quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef huuphuup het volgende:
Oi, alle credits naar Faja hoor!
Ah Simmu das baggerkun je niet naar de garage ermee ofzo? Of gaat de teveel in de kosten lopen dan?
een riemomleider is een dingetje wat je aan de onderste helft van de riem klikt zodat je dan de bovenste helft aan de onderste helft kan klikken zodat de riem niet langs je keel loopt. nu gaat het niet omdat de riem zo kort is dat ik ook zonder botsing al gewurgd wordt omdat de riem over mijn keel loopt. en die dingen zijn enkel legaal om te gebruiken als je formeel dwerg bent (<1.50 m ofzo)quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef freecell het volgende:
Wat is een riemomleider, waarom past het niet en waarom gebruik je hem als het niet mag?
Ah, vandaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef simmu het volgende:
[..]
een riemomleider is een dingetje wat je aan de onderste helft van de riem klikt zodat je dan de bovenste helft aan de onderste helft kan klikken zodat de riem niet langs je keel loopt. nu gaat het niet omdat de riem zo kort is dat ik ook zonder botsing al gewurgd wordt omdat de riem over mijn keel loopt. en die dingen zijn enkel legaal om te gebruiken als je formeel dwerg bent (<1.50 m ofzo)
en ik haal de 1.60. heus!
en ik gebruik hem ondanks dat het niet mag omdat ik als ik het niet gebruik een ongeluk no way overleef.
Nou..quote:
ikke niet. ik heb nog steeds geen stabiel gewicht/vorm.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef Troel het volgende:
Overigens, nu we toch met veel dingen bezig zijn:
Is er alweer interesse in een kledingruilbeurs?
optie e dan: een gordelgeleiderquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou..
De opties:
a. Geen gordel = door voorruit vliegen met baby = niet bevorderlijk voor beider welzijn
b. Gordel over buik = baby plat bij botsing = niet bevorderlijk voor baby
c. Gordel boven buik langs = keel mama doorsnijden bij botsing = niet bevorderlijk voor beider welzijn
d. Gordel gedeeltelijk achter rug = bij botsing mama last van haar onderbuik, ónder de baby = even vervelend maar verder niet
Hmmmm, wat zal ik eens kiezen
Ik zal het nader specificerenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:14 schreef simmu het volgende:
[..]
ikke niet. ik heb nog steeds geen stabiel gewicht/vorm.
Checkquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal het nader specificeren
kinderkledingruilbeurs
(Ik zag dat er behoorlijk wat kratjes stonden op zolder en ik mag ze gewoon van mezelf niet allemaal bewaren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |