lief hequote:
hehe succesquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kom er nu net achter dat mijn tentamen vanavond niet alleen gaat over Intellectueel eigendom en E-commerce, maar ook over conflicthantering. Lekker op tijd. Ik heb geen syllabus, geen colleges gevolgd, ik heb alleen een Powerpoint presentatie met een beetje informatie.
Handigquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
lief he
ik kan de foto's niet goed lezen![]()
overtypen is best lastig
Volgende keer naar mij luisteren hequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
lief he
ik kan de foto's niet goed lezen![]()
overtypen is best lastig
Als jij het nou volgende keer even in een Word documentje zet voor Cali, dan is het toch opgelost?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgende keer naar mij luisteren he
jah....maar zit alweer op goede computerquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgende keer naar mij luisteren he
dan had ze me ff moeten mailen.. of zichzelf wat mijn tip wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als jij het nou volgende keer even in een Word documentje zet voor Cali, dan is het toch opgelost?
mijn tips zijn ook bruikbaar in de toekomstquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
[..]
jah....maar zit alweer op goede computeren soms dan komt er een leuke collega die mij ervanaf gooit....
het stond in wordquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als jij het nou volgende keer even in een Word documentje zet voor Cali, dan is het toch opgelost?
das waarquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn tips zijn ook bruikbaar in de toekomst
Maar jij kon het niet opslaan. Dus als je het even naar hem stuurt, hij slaat het op en stuurt het terug. Hij is lief, dus dat doet hij wel even voor je.quote:
Mijn tip was ook dat ze het even in de mail moest zetten, desnoods naar zichzelf. Maar dat had ook gekundquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar jij kon het niet opslaan. Dus als je het even naar hem stuurt, hij slaat het op en stuurt het terug. Hij is lief, dus dat doet hij wel even voor je.
Ik zie al waarom ik geen boek heb, in de studiehandleiding:quote:
En onderaan:quote:5.2.1 Literatuur
Geen
Er is mij toch echt meerdere keren gezegd dat ik alleen 2 tentamens zou maken en een project in periode 4.4 (eind dit jaar). Eens uitzoeken hoe dit dan zit.quote:Je bent geslaagd als de ingeleverde analyse van het conflict gesprek, voldoende is.
Dat maakt het wel wat lastiger. Ik zou als ik jou was even kijken of je Textedit kunt vinden op de Mac (hoort gewoon in de Applications map te staan, al weet ik niet hoe het bij oudere versies is). Wellicht kan je daarin wel opslaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:21 schreef Californium het volgende:
ik kan niet mailen op de mac hehotmail wordt niet ondersteunt door de server....
maar verder geen slecht plan....
goed planquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat maakt het wel wat lastiger. Ik zou als ik jou was even kijken of je Textedit kunt vinden op de Mac (hoort gewoon in de Applications map te staan, al weet ik niet hoe het bij oudere versies is). Wellicht kan je daarin wel opslaan.
Het is een wat simpelere tekstverwerker. Ik gebruik 'm weinig, maar schat in dat het vergelijkbaar is met Wordpad in Windows. Genoeg om even voor de zekerheid de tekst naartoe te kopiëren in ieder geval.
Nooooooooooooo, spammenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:30 schreef Milou__ het volgende:
Ik geloof dat dit een hele langzame sc wordt
Dat dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef Dzy het volgende:
MacsOverrated apparaten met een hele bevolkingsgroep achter zich om het woord te verspreiden.
Macs.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef Dzy het volgende:
MacsOverrated apparaten met een hele bevolkingsgroep achter zich om het woord te verspreiden.
valt opzich mee... maar dit is gewoon een oudjequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef Dzy het volgende:
Ik zou graag een Mac willen, maar ik ga echt niet van de daken afroepen hoe goed die dingen zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:31 schreef Dzy het volgende:
Ik ben aan het werk, maar het is zo ontzettend saai dat wat afleiding tussendoor wel welkom isquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
ik ben aan het werk... misschien een idee?
Same herequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar het is zo ontzettend saai dat wat afleiding tussendoor wel welkom is
ik ben aan het paintenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar het is zo ontzettend saai dat wat afleiding tussendoor wel welkom is
Dat mag niet op stagequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef Dzy het volgende:
Ga nieuwe muziek zoeken, even een half uurtje wat shit downloaden en dan aanzetten. Dan kun je mooi de lelijke dingen elke 5 minuten eruit tiefen, en de mooie dingen verplaatsen. Dat doe ik vaak tijdens leren.
jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg een mailtje van op mijn webmail van school. Die ik uitsluitend gebruik voor schoolzaken en nooit aan andere geef, buiten school.
Klikt erg dubieus en neigt naar een pyramidespel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ghehe okquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:08 schreef Milou__ het volgende:
Iemand moest hier een email adres doorgeven aan een duitser..
Zegt ze apenstaartje als ApfenZWANS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |