Naar deze foto kan ik echt blijven kijken zeg... Op de een of andere manier ga je bijna automatisch een verhaal rondom dat beertje bedenken.quote:
Dan zal ik je uit de droom helpen, het zijn stofdeeltjes. Klop maar eens een tapijt uit en zet je camera maar eens te flitsen. De orbs vliegen je om de orenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Jekoos het volgende:
een vriendin van me maakte deze foto in de arc de triompf daarop zie je ook van die lichtgevende stipjes zeg maar, had dat nog iets te betekenen mbt dat freaky gedoe met geesten? ik meen daar wat over gelezen te hebben. vind het maar vreemd...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 03:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de meest spectaculaire foto's maar toch..
The Bone Church
Genomen in Kutna Hora Tjechië.
Inderdaad ja, flitser uitzetten en er is niets aan de handquote:Op maandag 18 mei 2009 02:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan zal ik je uit de droom helpen, het zijn stofdeeltjes. Klop maar eens een tapijt uit en zet je camera maar eens te flitsen. De orbs vliegen je om de oren
De meest bizarre plek waar ik ooit geweest ben...quote:Op maandag 18 mei 2009 01:18 schreef fractalis het volgende:
Nog een paar creepy foto's uit Phnom Penh, Cambodia. Geschoten @ de beroemde Killing Fields en in de S21-gevangenis, waar vele levens verwoest zijn tijdens het Rode Khmer regime... tragische historische gebeurtenis die wat mij betreft het documenteren waard is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah had ik inderdaad nog niet gezien! Vind vooral je laatste foto met die close-up van het prikkeldraad ERG mooi!quote:Op maandag 18 mei 2009 04:31 schreef Ruud het volgende:
De meest bizarre plek waar ik ooit geweest ben...
Zie ook mijn foto's op pagina 3 trouwens![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... orbsquote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef Jekoos het volgende:
een vriendin van me maakte deze foto in de arc de triompf daarop zie je ook van die lichtgevende stipjes zeg maar, had dat nog iets te betekenen mbt dat freaky gedoe met geesten? ik meen daar wat over gelezen te hebben. vind het maar vreemd...
[ afbeelding ]
Thanks, maar ik haal het toch lang niet bij jouw foto'squote:Op maandag 18 mei 2009 15:03 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ah had ik inderdaad nog niet gezien! Vind vooral je laatste foto met die close-up van het prikkeldraad ERG mooi!![]()
Mag ik vragen hoe je deze foto bewerkt heb? Ik vind het effect zeer mooi namelijke (behalve die 'kronkel')quote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef Lamon het volgende:
Mag je foto's bewerken ook eigenlijk?
Dit is bijvoorbeeld een vrolijke foto, die ik in Brussel gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Maar zo heeft het een beetje een invatie-achtig sfeertje, lijkt ook net alsof de mensen half-rechtsonder vluchten ipv gewoon lopen, vind ik;
[ afbeelding ]
Ugh ik kan me nog een foto reportage herinneren over die kathedraal waar mensen in opgebaard konden worden. Daar hingen de mummies gewoon aan de muur. Weet iemand waar ik het over heb? Brrrrrquote:Op maandag 18 mei 2009 03:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de meest spectaculaire foto's maar toch..
The Bone Church
Genomen in Kutna Hora Tjechië.
Eerlijk gezegd vind ik de bewerking niet heel briljant... Vooral die kronkel (hierboven al genoemd) maakt de bewerking er zeker niet beter op, integendeel. Zonder die kronkel is hij al een stuk fraaier denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef Lamon het volgende:
Mag je foto's bewerken ook eigenlijk?
Dit is bijvoorbeeld een vrolijke foto, die ik in Brussel gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Maar zo heeft het een beetje een invatie-achtig sfeertje, lijkt ook net alsof de mensen half-rechtsonder vluchten ipv gewoon lopen, vind ik;
[ afbeelding ]
Deze foto's van de Capuchin Crypt in Rome misschien?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Ugh ik kan me nog een foto reportage herinneren over die kathedraal waar mensen in opgebaard konden worden. Daar hingen de mummies gewoon aan de muur. Weet iemand waar ik het over heb? Brrrrr
Hmm nee volgens mij niet, de mummies in die kathedraal hadden kleren aan en waren niet alleen geestelijken maar ook gewone mensen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Deze foto's van de Capuchin Crypt in Rome misschien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |