33 is ook best oudquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt, nou voel ik me weer oud.
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt, nou voel ik me weer oud.
nou, wordt het niet denk ik, ben nog niet gebeldquote:
Hij gaat verder onder z'n eigen naam met een of ander bluesproject. Dat heb ik bij toeval gezien van de zomer en ik moet zeggen, dat klonk niet verkeerd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
hehe komt hij er achter dat hij eindelijk moet stoppen
Maar Simply Red was toch al gewoon een soloproject van hem? Hoe kan je nou in je eentje uit elkaar gaan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij gaat verder onder z'n eigen naam met een of ander bluesproject. Dat heb ik bij toeval gezien van de zomer en ik moet zeggen, dat klonk niet verkeerd.
Welja, kick me when I'm down.quote:
Hij wil de nummers van SR gewoon niet meer spelen... En dat nieuwe project doet ie met precies dezelfde muzikanten als waar ie SR mee was de laatste tijd. Puur een verandering van repertoire dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar Simply Red was toch al gewoon een soloproject van hem? Hoe kan je nou in je eentje uit elkaar gaan?
simply red was gewoon uitgemolken, beetje het phil collins syndroom, telkens maar je oude nummers herhalen, daar word je gewoon niet gelukkig van behalve dan je portomonee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij gaat verder onder z'n eigen naam met een of ander bluesproject. Dat heb ik bij toeval gezien van de zomer en ik moet zeggen, dat klonk niet verkeerd.
The Clash o.a.quote:
Aha, het is dus een breuk met het verledenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij wil de nummers van SR gewoon niet meer spelen... En dat nieuwe project doet ie met precies dezelfde muzikanten als waar ie SR mee was de laatste tijd. Puur een verandering van repertoire dus.
Denk niet dat je het zo zwart-wit kunt stellen. Je kan me nl. niet vertellen dat de Stones geen lol meer hebben in het spelen van Satisfaction e.d., want voor het geld hoeven ze het niet meer te doen. En daarbij, het lijkt me waanzinnig om "na al die jaren" nog steeds een groot publiek te zien/horen meezingen met jouw liedjes.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
simply red was gewoon uitgemolken, beetje het phil collins syndroom, telkens maar je oude nummers herhalen, daar word je gewoon niet gelukkig van behalve dan je portomonee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |