Dat zegt toch al genoeg. Maar nee, half onderontwikkeld Nederland kruipt zo ongeveer in de buis als dat wicht weer op tv is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:59 schreef Neleos het volgende:
Wat wel een beetje jammer was dat ze het over the mother van dat ene meisje bleef hebben vorig uur terwijl het over haar grandmother ging.
Of Marijke/Marie zoals ze vandaag vroeg. Ook zo'n standaardnaam,.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:59 schreef Maisnon het volgende:
ik wed dat iedereen een overleden Jan kent!
Ja dat was slecht.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:59 schreef Neleos het volgende:
Wat wel een beetje jammer was dat ze het over the mother van dat ene meisje bleef hebben vorig uur terwijl het over haar grandmother ging.
Da's om de kachel mee aan te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie dat Char een bos hout voor de deur heeft
dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:21 schreef Toryu het volgende:
Pure misleiding en oplichterij, van hetzelfde caliber als Astro TV en zou dus ook verboden moeten worden.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:21 schreef Toryu het volgende:
Pure misleiding en oplichterij, van hetzelfde caliber als Astro TV en zou dus ook verboden moeten worden.
Derek Ogilviequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:31 schreef Toryu het volgende:
oh, je bedoeld die kerel die met dieren en baby's kan praten?
Die krijgt van mij ook een dikke
Derek Olijfolie oidquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
opbokken met die troep net zoals die ghost whisperen man(naam iemand?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |