quote:
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:58 schreef Soury het volgende:
Ach de inspiratie komt toch van julie zelf hoor
quote:
Laters Lies ...quote:Op donderdag 22 januari 2009 05:04 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik ga nu echt de daad bij de paint voegen! Slaap lekker Soury en Hidi!![]()
![]()
Gewoon omdat ik het mis:
[ afbeelding ]
Doen jullie hem zo uit?![]()
Manu waar ben je?![]()
Slaap lekker Fok!
Slaap lekker liesjequote:Op donderdag 22 januari 2009 05:04 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik ga nu echt de daad bij de paint voegen! Slaap lekker Soury en Hidi!![]()
![]()
Gewoon omdat ik het mis:
[ afbeelding ]
Doen jullie hem zo uit?![]()
Manu waar ben je?![]()
Slaap lekker Fok!
Ja tis al bijna lichtquote:Op donderdag 22 januari 2009 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Slaap lekker liesje![]()
![]()
![]()
Laat het licht maar aan
na, anders moet ik het weer aan doenquote:
En met dat spaarlampen gedoe is het handiger om ze aan te latenquote:Op donderdag 22 januari 2009 05:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
na, anders moet ik het weer aan doen
Mijn lampje gaat uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 05:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En met dat spaarlampen gedoe is het handiger om ze aan te laten
Slaap lekkerquote:
Primaquote:
Ha eerst maar eens een betrouwbare bron zien.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Zie buuf, zijn die koters toch nog érgens goed voor: je blijft niet onnodig lang miezeren in je krib.
Twee dagen is wel snel hoor. Doe 't hènig an!
Ja tóf is-ie, Noek. Dat wordt weer oefenen voor Charlie!
Oe, en Bea en Willem voor miljoenen het schip in door die Amerikaanse zwendelaar! We moeten ons geld terug halen, bommen op Washington.![]()
Ik krijg ze altijd per vier afleveringen van mijn broer, dus moet nog een paar weken wachten voordat ik weer bij ben. En direct weer achterloop.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lost begonnen, alleen de recap (S05E00) is onvindbaar
.
Onnodig, onnodig... Ik heb natuurlijk sowieso niet in bed gelegen want kinders laten dat niet toequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Zie buuf, zijn die koters toch nog érgens goed voor: je blijft niet onnodig lang miezeren in je krib.
Twee dagen is wel snel hoor. Doe 't hènig an!
Oe, en Bea en Willem voor miljoenen het schip in door die Amerikaanse zwendelaar! We moeten ons geld terug halen, bommen op Washington.![]()
Wat is er nou weer mis met de "anonieme bronnen" van de Privë?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha eerst maar eens een betrouwbare bron zien.
Goed zo. Fender it is!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Gert het volgende:
Focus je op de momenten dat je wel internet hebt (zoals nu), en probeer daar extra van te genieten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef Coos het volgende:
Kut Ziggo!! Vannacht om 1 uur alles weer weg.
Ja dokter Peterquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Focus je op de momenten dat je wel internet hebt (zoals nu), en probeer daar extra van te genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |