quote:
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 04:58 schreef Soury het volgende:
Ach de inspiratie komt toch van julie zelf hoor
quote:
Laters Lies ...quote:Op donderdag 22 januari 2009 05:04 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik ga nu echt de daad bij de paint voegen! Slaap lekker Soury en Hidi!![]()
![]()
Gewoon omdat ik het mis:
[ afbeelding ]
Doen jullie hem zo uit?![]()
Manu waar ben je?![]()
Slaap lekker Fok!
Slaap lekker liesjequote:Op donderdag 22 januari 2009 05:04 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik ga nu echt de daad bij de paint voegen! Slaap lekker Soury en Hidi!![]()
![]()
Gewoon omdat ik het mis:
[ afbeelding ]
Doen jullie hem zo uit?![]()
Manu waar ben je?![]()
Slaap lekker Fok!
Ja tis al bijna lichtquote:Op donderdag 22 januari 2009 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Slaap lekker liesje![]()
![]()
![]()
Laat het licht maar aan
na, anders moet ik het weer aan doenquote:
En met dat spaarlampen gedoe is het handiger om ze aan te latenquote:Op donderdag 22 januari 2009 05:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
na, anders moet ik het weer aan doen
Mijn lampje gaat uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 05:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En met dat spaarlampen gedoe is het handiger om ze aan te laten
Slaap lekkerquote:
Primaquote:
Ha eerst maar eens een betrouwbare bron zien.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Zie buuf, zijn die koters toch nog érgens goed voor: je blijft niet onnodig lang miezeren in je krib.
Twee dagen is wel snel hoor. Doe 't hènig an!
Ja tóf is-ie, Noek. Dat wordt weer oefenen voor Charlie!
Oe, en Bea en Willem voor miljoenen het schip in door die Amerikaanse zwendelaar! We moeten ons geld terug halen, bommen op Washington.![]()
Ik krijg ze altijd per vier afleveringen van mijn broer, dus moet nog een paar weken wachten voordat ik weer bij ben. En direct weer achterloop.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lost begonnen, alleen de recap (S05E00) is onvindbaar
.
Onnodig, onnodig... Ik heb natuurlijk sowieso niet in bed gelegen want kinders laten dat niet toequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Zie buuf, zijn die koters toch nog érgens goed voor: je blijft niet onnodig lang miezeren in je krib.
Twee dagen is wel snel hoor. Doe 't hènig an!
Oe, en Bea en Willem voor miljoenen het schip in door die Amerikaanse zwendelaar! We moeten ons geld terug halen, bommen op Washington.![]()
Wat is er nou weer mis met de "anonieme bronnen" van de Privë?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha eerst maar eens een betrouwbare bron zien.
Goed zo. Fender it is!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Gert het volgende:
Focus je op de momenten dat je wel internet hebt (zoals nu), en probeer daar extra van te genieten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef Coos het volgende:
Kut Ziggo!! Vannacht om 1 uur alles weer weg.
Ja dokter Peterquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Focus je op de momenten dat je wel internet hebt (zoals nu), en probeer daar extra van te genieten.
Ik bedoelde meer dat het inconsequent is er veel over te denken, en ermee te spelen, de omgeving ervan op te hoogte te stellen, en het dan de hele tijd uit te stellen/ niet te doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
Wat was er consequent aan die vroege zelfmoord?
131 op de 100.000quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
131 op de 1000 mensen hebben momenteel griep.
Gelukkig staat de wind niet deze kant op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef Dementor het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatssssssjoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:Poster Boy is a New York City based street artist. By using a razor, Poster Boy slices up advertisements in the subway system to create completely original works of art. Due to the illegal nature of his work, Poster Boy remains anonymous.
Het is echt deprimerend buiten. Met van die slagregen tegen de ramen. Weer om vanavond lekker vroeg in bed te duiken. Maar dat zal wel niet gebeuren. Vanavond bijkletsavondje met beste vriendin. Geen kapsterquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde even de stad in, maar wat een prutweer. Weg is mijn shoppingmood.
Gezellig!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt deprimerend buiten. Met van die slagregen tegen de ramen. Weer om vanavond lekker vroeg in bed te duiken. Maar dat zal wel niet gebeuren. Vanavond bijkletsavondje met beste vriendin. Geen kapster.
Het erover nadenken en het eventueel met anderen erover te hebben, dat is het verkennen van de optie om eruit te stappen. De uitkomst van die verkennng kan zijn het niét te doen. Dat is toch niet inconsequent?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het inconsequent is er veel over te denken, en ermee te spelen, de omgeving ervan op te hoogte te stellen, en het dan de hele tijd uit te stellen/ niet te doen.
Maar dat is een persoonlijke mening.
Doe het maar niet. Was daarnet al doorweekt toen ik de drie minuten van de tramhalte naar huis liep.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde even de stad in, maar wat een prutweer. Weg is mijn shoppingmood.
Waar?????quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Blauwe lucht en 24 graden liggen op de loer!![]()
Hier rotten ze de vuilniszakken vanaf het balkon zo naar beneden, dus deze burgerlijke ongehoorzaamheid wordt je vergeven Coos!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar?????![]()
Als het niet droog wordt laat ik mijn afvalcontainer lekker aan de straat staan.
Gelukkig want ik wist even geen raad met mijn geweten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier rotten ze de vuilniszakken vanaf het balkon zo naar beneden, dus deze burgerlijke ongehoorzaamheid wordt je vergeven Coos!
Ik geloof je meteen, ik had al besloten niet te gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe het maar niet. Was daarnet al doorweekt toen ik de drie minuten van de tramhalte naar huis liep.
Alhoewel het nu weer wat lijkt op te klaren.
Blauwe lucht en 24 graden liggen op de loer!![]()
Begin hier maar eens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig want ik wist even geen raad met mijn geweten.
Maar die 24 graden en blauwe luchten....waar kan ik inschrijven?
Ja en heel opmerkelijk, want normaal drink ik bijna nooit theequote:
Je wordt gewoon beloond voor je bewezen moed! Heldin!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Smash-it het volgende:
Ik moet het toch even delen. Laarzen van 190 euro waren afgeprijsd naar 110 euro en omdat de Bijenkorf er blijkbaar van af wilde, kreeg ik daar nog eens 70% korting op!
35,70 euro. Voor mooie nieuwe hoge zwarte leren laarzen.![]()
Shoppen in de regen is leuk!
Ah ze zien er tof uit!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:10 schreef Smash-it het volgende:
Pielen met mijn webcam resulteerde in dit: (in het echt zijn ze natuurlijk veeeeeeeeeel mooier)
[ afbeelding ]
Cc ziet een grote zwarte vlek en roept "nice".quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
Nice!
Ik zit nog in de Obama for Jesus modus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:28 schreef Coos het volgende:
Cc ziet een grote zwarte vlek en roept "nice".
Je zegt echt precies wat ik probeerde te verwoorden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het erover nadenken en het eventueel met anderen erover te hebben, dat is het verkennen van de optie om eruit te stappen. De uitkomst van die verkennng kan zijn het niét te doen. Dat is toch niet inconsequent?
Maar jij doelt misschien meer op het dwépen met zelfmoordplannen, met niet de intentie om jezelf van de kaart te vegen maar juist jezelf er óp te zetten.
Peter, veel plezier vanavond!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je zegt echt precies wat ik probeerde te verwoorden.
En ze heeft gelijk de kalender uit de handel genomen ook?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik lees net ergens dat Amanda zegt dat haar lichaam niet te koop is. Toch nog een lichtpuntje is deze donkere dag
Tnx.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter, veel plezier vanavond!
Zeer Gaarne.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx.
Is er nog iemand die behoefte heeft aan een mededeling over 'het weer in Apeldoorn'?
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx.
Is er nog iemand die behoefte heeft aan een mededeling over 'het weer in Apeldoorn'?
Ja, jij hebt voorkennisquote:
En Eindhoven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef Smash-it het volgende:
Ik denk hetzelfde weer als in Amsterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |