quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Norrage het volgende:
zenden ze Fed ergens uit??? Want dan ga ik even lunchen nu
Of op Eurosport uiteraard.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet gecheckt, maar probeer deze eens:
http://www.channelsurfing.net/watch-austrailian-open-3.html
Eurosport.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Norrage het volgende:
Eurosport.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Norrage het volgende:
¤sportquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Norrage het volgende:
Ga jij eens even gauw je mond spoelen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:28 schreef kevin_ het volgende:
Nooit gedacht dat ik op het moment liever naar de partij van Ivanovic kijk dan die van Safin. Die 2 gaan echt tot de max en verder
.
quote:
quote:
Ja, absoluut, en het is niet eens eens exho maar een GS.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Ambrosius het volgende:
Safin en Federer lachend op de baan, mooi om te zien.
Tja, als je het moet hebben van blind rammen en je gaat dan opeens graatmager worden kun je erop wachten hè, zit totaal geen power meer in bij Ivanovic.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef TheGeneral het volgende:
Het is toch raar dat Ivanovic zo is afgezakt.. Waar is die monster service en monster forehand. Allebei verdwenen...
Graatmager? Dat vind ik van Ivanovic juist totaal niet. Juist iemand met wat vlees eraanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, als je het moet hebben van blind rammen en je gaat dan opeens graatmager worden kun je erop wachten hè, zit totaal geen power meer in bij Ivanovic.
Nalbandian? Of zeg ik nou iets geks?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Graatmager? Dat vind ik van Ivanovic juist totaal niet. Juist iemand met wat vlees eraan. [...]
Van dit:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Graatmager? Dat vind ik van Ivanovic juist totaal niet. Juist iemand met wat vlees eraan. En ik zie niet echt veel verschil met een jaar geleden. Of zie ik dat verkeerd?
Ik zie niet wat je bedoeld. Bedoel je dat babyvet wat ze nu niet meer heeft?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
naar dit:
[ afbeelding ]
Ok, het is niet graatmager, maar de verloren massa lijkt me een duidelijke oorzaak voor het verlies aan power.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |