Alt-tabquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:46 schreef Mac.Filimento het volgende:
uhnee, maar ik heb van die ouders die nog weleens langs willen lopen enzo![]()
Daar komt nog bij dat ik een aantal spoilers heb gezien, die bevatten content die ik mijn laptop schermpje niet wil aan doen![]()
Zoals zon fokker al zei: 'Al heet je Adolf Hitler, zolang je cam maar aangaat'quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:54 schreef Starzky het volgende:
lol, realiseer me nu pas dat ik gister heel de tijd liep te klooien met de naam cindy15 of iets in die richting, en in het mailadres en msn-naam heet ik SanneMaar dat hebben die domme pedo's toch niet door
![]()
Nu komt Sannutjuh14 zo maar de chat binnen lopen....
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoals zon fokker al zei: 'Al heet je Adolf Hitler, zolang je cam maar aangaat'!
Heb geen eens een cam op deze pc, naje heb ik wel, maar die is kapot... (nee, echt!) Heb alleen 4 foto's van een of ander meisje dat je krijgt als je bij google vriendinnen intypt (en dan die in bikiniquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoals zon fokker al zei: 'Al heet je Adolf Hitler, zolang je cam maar aangaat'!
Wij playen deze shizzle met webcam morpher babe 'Helen'.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:59 schreef Starzky het volgende:
[..]
Heb geen eens een cam op deze pc, naje heb ik wel, maar die is kapot... (nee, echt!) Heb alleen 4 foto's van een of ander meisje dat je krijgt als je bij google vriendinnen intypt (en dan die in bikini)
zolang het zo nog lukt doe ik het zo, anders haal ik ff webcam uit de woonkamerquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij playen deze shizzle met webcam morpher babe 'Helen'.
Voeg toe,:*quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:10 schreef Starzky het volgende:
[..]
zolang het zo nog lukt doe ik het zo, anders haal ik ff webcam uit de woonkamerme cam wordt helemaal niet meer herkend op laptop, en is ook kapot, denk dan niet dat het mij lukt met splitcam of morpher, geen zin om te proberen
On: Is die papa40 wel een pedo, of weet je dat niet?
stuur ff een pm of voeg sannutjuh92@hot toe....quote:
doe maar geen MSN accounts postenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:20 schreef reetveter het volgende:
Hoezo mag ik dat msn gedoe niet meer neer zetten van mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door TheAgent op 23-01-2009 00:03:12 ]
En ik jou maar proberen uit te dagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:45 schreef TheAgent het volgende:
Beet: gast van 27, ik zogenaamd 14.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |