Wij playen deze shizzle met webcam morpher babe 'Helen'.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:59 schreef Starzky het volgende:
[..]
Heb geen eens een cam op deze pc, naje heb ik wel, maar die is kapot... (nee, echt!) Heb alleen 4 foto's van een of ander meisje dat je krijgt als je bij google vriendinnen intypt (en dan die in bikini)
zolang het zo nog lukt doe ik het zo, anders haal ik ff webcam uit de woonkamerquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij playen deze shizzle met webcam morpher babe 'Helen'.
Voeg toe,:*quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:10 schreef Starzky het volgende:
[..]
zolang het zo nog lukt doe ik het zo, anders haal ik ff webcam uit de woonkamerme cam wordt helemaal niet meer herkend op laptop, en is ook kapot, denk dan niet dat het mij lukt met splitcam of morpher, geen zin om te proberen
On: Is die papa40 wel een pedo, of weet je dat niet?
stuur ff een pm of voeg sannutjuh92@hot toe....quote:
doe maar geen MSN accounts postenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:20 schreef reetveter het volgende:
Hoezo mag ik dat msn gedoe niet meer neer zetten van mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door TheAgent op 23-01-2009 00:03:12 ]
En ik jou maar proberen uit te dagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:45 schreef TheAgent het volgende:
Beet: gast van 27, ik zogenaamd 14.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door TheAgent op 23-01-2009 00:03:46 ]
sommige vrouwen worden opgewonden als ze 'n stijve dobber zienquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:44 schreef Espabilado het volgende:
Waarom willen ze allemaal toch zo dolgraag hun lul laten zien?![]()
Ik doe overigens verder niet mee met het jagen, lijkt me teveel tijd kosen en heb geen zin om als meisje nadoende een gast geil te maken![]()
Hier moet trouwens over tijdje wel een goede artikeltje over geschreven kunnen worden voor op de FP lijkt me zo.
Hij staat onder schotquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:49 schreef TheAgent het volgende:
Niet eens gemerkt.
Het slachtoffer:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als excuus gaf ie nog op dat er zoveel mensen in de wereld zijn met een groot leeftijdsverschil.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheAgent op 23-01-2009 00:04:20 ]
Ijsmeisquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:56 schreef Kjelleke het volgende:
donders, die rechtdoorzeelimburgers ook altijd:
Limburgsejongen: Heey/
IJsmeis9jr.rar: Heej
Limburgsejongen: wil j me zien strippen?
IJSmeis9jr.rar: hihi
Nee man, oprotten met je hobbyquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Oh, en reetveter heeft een nieuw hobby gevonden.[ afbeelding ]
Je probeert een pedo te pakken.. meisjes van 14 wonen niet op kamers en hebben geen huisgenotenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:24 schreef reetveter het volgende:
Hoe dan :p Ik wou de cam nog niet aan doen dus zei dat mijn huisgenoot er met zijn vrienden waren.
my name tom (H) zegt:
wat ben je allemaal aan het doen ?
_ Juultjee what a woman want (F) zegt:
ouwehoeren met de jonges;)
my name tom (H) zegt:
en wat is dat in godsnaam ?:P
_ Juultjee what a woman want (F) zegt:
nja gewoon ouwehoeren(A):P
my name tom (H) zegt:
vertel eens ?:P
my name tom (H) zegt:
wat hou dat in ?
my name tom (H) zegt:
wat moet je doen dan ?
Ik ben 16, noobz0rz.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef Mac.Filimento het volgende:
[..]
Je probeert een pedo te pakken.. meisjes van 14 wonen niet op kamers en hebben geen huisgenoten
je kwam ook zo professioneel overquote:en toen was hij opeens offline![]()
Een Belgische pedo die Marc heetquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef Starzky het volgende:
domme belgen pedo's heb nu marc, die gast die d8 ik in 2 ook al was gepwntnu maar nog een keer pwnen
-Edit- op zijn foto staan 2 jongens ,waarvan er 1 met een biertje ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |