Het schijnt dat de studio alleen distributie betaald, en Rob al uitging van zeker 2 miljoen en hoopte op 5. Er zou nog zo'n 60.000 per dag moeten binnen komen om dat te halen, wat ik momenteel niet zie gebeuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik neem aan dat de studio zelf ook nog wel iets bijlegt ( al zal het niet veel zijn ) dus dan hebben ze alsnog een respectabel bedrag ( meer dan dat ze in gedachten hadden in ieder geval ) voor de film. Ben benieuwd!
quote:Project Update #5: At long last! Europe, Australia and New Zealand can join the party!
Posted by Rob Thomas
As of right now, residents of the following countries can pledge to the Veronica Mars Kickstarter Project: Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Spain, Sweden, UK.
Our first nine reward levels are open to overseas backers. Thank you so much for your patience. We're so happy to have you aboard.
Ik heb ook geen creditcard, maar heb met een virtuele/pre-paid creditcard gedoneerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef iBenny het volgende:
Netjes
Het is dat ik geen creditcard heb, anders had ik ook wat gedoneerd
ooh! Eind maart zelfs al!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is al bevallen
http://www.justjared.com/tags/kristen-bell/
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Bbs29 het volgende:
Ruim 5,5 miljoen en een record aantal backers!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Bbs29 het volgende:
Ruim 5,5 miljoen en een record aantal backers!
Wat zal Keith trots zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ooh! Eind maart zelfs al!
Wat is ze een mooie moeder
Wat een top bedrag! Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 13 april 2013 05:23 schreef criminal_mind het volgende:
En het uiteindelijke bedrag
$5,702,153![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef planethugo het volgende:
als die film een succes wordt zie ik het nog wel gebeuren dat netflix ofzo er nog wel een seizoen van gaat maken, zoals ze ook bij Arrested Development deden
Wat een droomsenarioquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef planethugo het volgende:
als die film een succes wordt zie ik het nog wel gebeuren dat netflix ofzo er nog wel een seizoen van gaat maken, zoals ze ook bij Arrested Development deden
Josh Whedon heeft al gezegd dat dat met Firefly niet gaat gebeuren. Atlhans hij heeft er de komende 5 jaar sowieso geen tijd voorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een droomsenario
Kom maar door met Firefly
Het is Joss.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
Josh Whedon heeft al gezegd dat dat met Firefly niet gaat gebeuren. Atlhans hij heeft er de komende 5 jaar sowieso geen tijd voor
denk dat ie het me wel zal vergevenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is Joss.
En ja daswaar. Eerst maar eens vlammen met S.H.I.E.L.D. en The Avengers 2
Vast welquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:43 schreef planethugo het volgende:
denk dat ie het me wel zal vergeven
Maar de kickstarter-actie van Veronica Mars zal denk/hoop ik wel een trend worden
Carnivale en Deadwood zijn de enige series waar ik echt hunker naar meer. Van die laatste zijn meerdere keren 2 tv films beloofd maar HBO heeft nooit woord gehouden. Maar de fanbase van die series zal niet zo groot zijn en bovendien kostten die series een stukje meer dan Veronica Marsquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vast wel
Ik hoop dan alleen niet dat elke gecancellede serie dit nu gaat doen... want dan gaat de glans en daarmee het succes er wel vanaf vrees ik ...
Dat weet dus niemand :/ Ze heeft ooit gezegd dat ze precies wist met welke 3 woorden ze de serie zou eindigen. Maar het laatste seizoen is door iemand anders gemaakt. En nu wil ze die 3 woorden niet zeggen omdat er nog altijd de minimale kans is dat er een film komt.quote:
Dit inderdaad! Ben echt zeer benieuwd naar de film!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt voor de updates overigens Lucky_Strike.
Ik zou het ook op prijs stellen als ik ze kreeg als ik niet de film gebacked (is dat een woord?) hadquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Rob Thomas is a whore!
Bedankt voor de updates overigens Lucky_Strike.
quote:(I don't know why I've never thought of this until this moment, but could someone please do a "Hitler reacts to the CW canceling VERONICA MARS," so we can post that on our YouTube channel?)
Kreeg de mail om 3 uur afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Stond vannacht al op tvline...backers dus niet echt de eersten die het horenwel goed nieuws. Nu Mac nog!
Oh, netjes!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kreeg de mail om 3 uur afgelopen nacht.
Ik heb ook een donatie gedaan en krijg die mailtjes ookquote:
WEEEEEVILquote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:49 schreef wolfrolf het volgende:
Project Update #31: Weevils Wobble, But They Also Come Back For Movies.
For backers only, Posted by Rob Thomas
Dear Backers,
I told you that I hoped to have new casting announcements every day this week.
At the moment, things are looking good on that count.
And since I can’t spend the entire week responding to well-intentioned pleas and death threats via email, let’s start with another casting announcement many of you have been (vocally) waiting for: I’m pleased to confirm that Francis Capra will be returning as Eli “Weevil” Navarro.
Playing a wrong-side-of-the-tracks-kid in a town full of privileged peers, Francis found a terrific — and difficult — balance between tough and soulful. I couldn't be happier that he'll be back with us for the film.
He asked that I pass along this message:
Please join me in welcoming Francis back in the comments, or say hello on Twitter — his official account is @FrancisCapra.
For those of you keeping score, that now brings our confirmed cast up to seven.
(And yes, I know, you’re still wondering about your other favorites. I said every day this week, didn’t I?)
The clock is ticking, gang: one week until we start production.
Busily Yours,
Rob
----
Weevil
A Message from Amandaquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:03 schreef friekin_ het volgende:
Amanda Noret (Madison) and Sam Huntington (Luke) have signed on.
[ afbeelding ]
SPOILER: Daran NorrisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Amanda Noret & Sam HuntingtonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Tja, Duncan en Parker niet (gaap), en ik hoop zelf nog op Vinnie, en misschien een terugkeer van Veronica's moeder? Maar ik ben al meer dan tevreden zo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:01 schreef iBenny het volgende:
Nu hebben we bijna alle grote namen toch?
Vinnie zou puik zijn!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, Duncan en Parker niet (gaap), en ik hoop zelf nog op Vinnie, en misschien een terugkeer van Veronica's moeder? Maar ik ben al meer dan tevreden zo.
Oh lol, de twist in het filmpjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Project Update #37: Friday afternoon: must be time for a Dick Party!
Backer_white For backers only, Posted by Rob Thomas Like
Dear Backers,
In the video that launched our Kickstarter campaign, the first person you saw on screen was Ryan Hansen, just sitting in Kristen’s living room and laughing. At me, as it turned out.
Almost a year and a half after directing Ryan in that video, it's a relief to admit what many of you have suspected all week: Ryan Hansen will return as Dick Casablancas.
I could say more about Ryan, and how much I’ve enjoyed working with him — on both Veronica Mars and Party Down – but that would keep you from watching the video he sent along.
And trust me, I want you to see this. Probably more than once.
When you’re done re-watching that – go ahead, I’ll wait – please join me in welcoming Ryan back in the comments, or say hello to him on Twitter as @HiRyanHansen.
Two days left until we start shooting. We've come a long way, gang.
Have a good weekend,
Rob
Dat vind ik nog best een knappe prestatiequote:Op maandag 17 juni 2013 10:28 schreef Zhano het volgende:
Ff volgen dit. Wist helemaal niet dat er een film aan kwam.
Hoezo? Heb een jaar geleden ofzo de hele serie gezien, inclusief die gare FBI pilot episode. Nu kom ik ineens dit topic tegen. Waarom is dat raar?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best een knappe prestatie
Omdat er vrij veel media attentie voor is geweestquote:Op maandag 17 juni 2013 13:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo? Heb een jaar geleden ofzo de hele serie gezien, inclusief die gare FBI pilot episode. Nu kom ik ineens dit topic tegen. Waarom is dat raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |