Het schijnt dat de studio alleen distributie betaald, en Rob al uitging van zeker 2 miljoen en hoopte op 5. Er zou nog zo'n 60.000 per dag moeten binnen komen om dat te halen, wat ik momenteel niet zie gebeuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik neem aan dat de studio zelf ook nog wel iets bijlegt ( al zal het niet veel zijn ) dus dan hebben ze alsnog een respectabel bedrag ( meer dan dat ze in gedachten hadden in ieder geval ) voor de film. Ben benieuwd!
quote:Project Update #5: At long last! Europe, Australia and New Zealand can join the party!
Posted by Rob Thomas
As of right now, residents of the following countries can pledge to the Veronica Mars Kickstarter Project: Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Spain, Sweden, UK.
Our first nine reward levels are open to overseas backers. Thank you so much for your patience. We're so happy to have you aboard.
Ik heb ook geen creditcard, maar heb met een virtuele/pre-paid creditcard gedoneerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef iBenny het volgende:
Netjes
Het is dat ik geen creditcard heb, anders had ik ook wat gedoneerd
ooh! Eind maart zelfs al!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is al bevallen
http://www.justjared.com/tags/kristen-bell/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |