quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
Rode jeans voor mannen?
Rode jeans voor nichten!
Nouja. Als je zoiets ECHT wilt dragendan met een wit of zwart shirt. En zwarte of witte schoenen.
Nou, laat maar s een stoere foto zien van een leuk geklede man in een rode jeans.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:51 schreef Raamkonijn het volgende:
Wie zegt dat er een regel is voor mannen om alleen donkere kleuren te dragen?
Als er rode shirts gedragen worden, waarom dan niet ook rode jeans?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit schijn je het beste te combineren met een haardvuur en erin gooien.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 22:58 schreef Raamkonijn het volgende:
[afbeelding]
Nou, zo ziet mijn broek er dus uit. Behalve die blokjes aan de onderkant van de broekspijp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me, als je door een jeans heen kan zien dat het model linksdragend is, is het géén goede look.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:58 schreef Raamkonijn het volgende:
Nou, zo ziet mijn broek er dus uit. Behalve die blokjes aan de onderkant van de broekspijp.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef Queque het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen jeans maar het gaat om het idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. Ik zie het.
De pantalon is te strak, EN te kort. Hij draagt geen sokken, en zijn voeten zijn HUGE!
Ook dit vind ik 3 keer niks.
In dit tijdperk kom je daar niet mee weg.quote:
Ook waar. Nog steeds geen goede look tho.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef Raamkonijn het volgende:
Hij lijkt op George in zijn Wham-tijd.
Paars?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Een vriend van mij had ook een keer zoeen strakke broek.
Hij had toen een rooie en een paarse broek tegelijk gekocht. 2 halen 1 betalen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Een rode broek is best tof! (Ik ben een chick...)
Hangt er vanaf of je hem preppy of hip wil dragen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:14 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Paars?
[..]
En heb je ook combi-tips?
Ik denk zelf ook aan zwart of wit..
Mooie man, hihi.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:58 schreef Raamkonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Dockers (is een optie).quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
Tof, zo'n rode broek... Waar koop je ze?
Geen wortelbroek. Toch?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:46 schreef flaykd het volgende:
ik heb er ook een bestelddan kunnen we broek-maatjes zijn
:D:D
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:51 schreef Registratiedienst het volgende:
Bah, met zulke jongetjes wil ik niet mee gezien worden.
pffquote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef honda1990 het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er iemand is die dit serieus meentEn als je het wel serieus meent, NIET DOEN.
Jij snapt nog een stuk minder van vrouwen dan ikquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Jamiroquai het volgende:
[ afbeelding ]
Meest simpele plaatje dat ik kan vinden: (Google: Red Jeans)
[ afbeelding ]
Oh, en iedereen: Als je serieus gaat kijken naar een broek die een man draagt dan is dat een sowieso ontzettend vrouwelijk/homo.
Bij mannen is kleren heel gemakkelijk: Doe wat je zelf (niet je moeder of een stel Fok!kers) lekker/leuk vind zitten en zorg dat jij de kleren draagt en niet andersom. Dan kan je zo'n beetje alles aantrekken. Iedereen vergeet de gele/bruine blokjes trui zolang je een toffe gozer bent.
Mode bestaat niet voor echte mannen
Nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Jamiroquai het volgende:
Iedereen vergeet de gele/bruine blokjes trui zolang je een toffe gozer bent.
Kijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Jij snapt nog een stuk minder van vrouwen dan ik
Je hebt opzich best een punt al is het wel ontzettend ongenuanceerdquote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Kijk.
Jij kleed je (bijvoorbeeld) helemaal prachtig mooi aan, en je snapt niets van vrouwen.
Mij kan het me helemaal geen reet boeien, en ik snap niets van vrouwen.
Als we die twee tegen elkaar vergelijken
Jij: Maakt je druk en nerveus om iets doms als je kleren en je snap niets van vrouwen.
Ik: Snap gewoon niets van vrouwen.
Dan heb ik toch gewoon altijd een leuke avond, terwijl jij iedere maand/jaar honderden euro's weggooit, je druk en nerveus maakt over wat je aantrekt. Je uren van je kostbare leven kwijt bent aan passen, vergelijken, uitkiezen, mixen&matchen . Gekrenkt en beledigt voelt door futiele negativiteit. Het enige dat je wel hebt is dat je je blijkbaar superieur voelt aan mensen die kleren helemaal niets kan boeien.
Gefeliciteerd!Prachtige vorm van vals zelfvertrouwen!
Mannen die "normaal" zijn en het dus niets kan boeien hebben altijd een goede kleding-smaak, omdat het he-le-maal niets te maken heeft met de kleren. Het heeft alles te maken met je zelfvertrouwen. Hoezo zou anders een prachtig shirt dat je een maand geleden hebt gekocht ineens niet meer als "vrouwenmagneet" dienen?
Oh, en ik wil wedden dat IEDERE vrouw het hier met me eens is. Voor een echte relatie willen jullie liever een vent met zelf-vertrouwen en humor dan een man met alleen SUPER-mooie kleren. (Ik snap best wat van vrouwen hoor)
Dit is geen betoog zodat jullie allemaal lelijke dingen moeten kopen, maar dat je kleren moet waarin je je goed voelt. "Wat ik ook aandoe, maakt niet uit, het staat mij gewoon goed" Heel simpel eigenlijk.
Mannen zijn trouwens ijdeler dan vrouwen:
Vrouwen letten alleen op zichzelf en andere vrouwen.
Mannen letten op zichzelf, vrouwen en om ondenkbare redenen ook op andere mannen?
Heel leuk verhaal en al, ik heb het niet gelezen. Het gaat mij erom dat jij zegt dat het niet uit maakt wat je draagt. Je mist het punt van een eerste indruk maken en begint je betoog al in een relatie.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Kijk.
Jij kleed je (bijvoorbeeld) helemaal prachtig mooi aan, en je snapt niets van vrouwen.
Mij kan het me helemaal geen reet boeien, en ik snap niets van vrouwen.
Als we die twee tegen elkaar vergelijken
Jij: Maakt je druk en nerveus om iets doms als je kleren en je snap niets van vrouwen.
Ik: Snap gewoon niets van vrouwen.
Dan heb ik toch gewoon altijd een leuke avond, terwijl jij iedere maand/jaar honderden euro's weggooit, je druk en nerveus maakt over wat je aantrekt. Je uren van je kostbare leven kwijt bent aan passen, vergelijken, uitkiezen, mixen&matchen . Gekrenkt en beledigt voelt door futiele negativiteit. Het enige dat je wel hebt is dat je je blijkbaar superieur voelt aan mensen die kleren helemaal niets kan boeien.
Gefeliciteerd!Prachtige vorm van vals zelfvertrouwen!
Mannen die "normaal" zijn en het dus niets kan boeien hebben altijd een goede kleding-smaak, omdat het he-le-maal niets te maken heeft met de kleren. Het heeft alles te maken met je zelfvertrouwen. Hoezo zou anders een prachtig shirt dat je een maand geleden hebt gekocht ineens niet meer als "vrouwenmagneet" dienen?
Oh, en ik wil wedden dat IEDERE vrouw het hier met me eens is. Voor een echte relatie willen jullie liever een vent met zelf-vertrouwen en humor dan een man met alleen SUPER-mooie kleren. (Ik snap best wat van vrouwen hoor)
Dit is geen betoog zodat jullie allemaal lelijke dingen moeten kopen, maar dat je kleren moet waarin je je goed voelt. "Wat ik ook aandoe, maakt niet uit, het staat mij gewoon goed" Heel simpel eigenlijk.
Mannen zijn trouwens ijdeler dan vrouwen:
Vrouwen letten alleen op zichzelf en andere vrouwen.
Mannen letten op zichzelf, vrouwen en om ondenkbare redenen ook op andere mannen?
Je hebt helemaal gelijk, maar die kleding moet wel een beetje normaal zijn (geen gouden broek gecombineerd met een luipaardprintshirt ofzo, hoe goed die persoon zich daar ook in mag voelen).quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Jamiroquai het volgende:
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef GuyFawkes het volgende:
edit na lezen: Denk je nou echt dat een vrouw niet let op wat je draagt?
Nope. Eerste indruk is 90% Zelfvertrouwen en maar 10% Kleren, Geur, Haar en een mysterieuze "Random" factor. Tenzij je natuurlijk overdag een gouden broek gecombineerd met een luipaardprintshirt draagt. Maar overdrijven is ook een kunstquote:Je mist het punt van een eerste indruk maken en begint je betoog al in een relatie.
Ik weet niet eens wat dat betekentquote:Je hebt opzich best een punt al is het wel ontzettend ongenuanceerd
En in die overdrijving zit het tegenargument.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Probeer jij dit eens aan te trekken. Word lachen.
Oh:
[..]
Nope. Eerste indruk is 90% Zelfvertrouwen en maar 10% Kleren, Geur, Haar en een mysterieuze "Random" factor. Tenzij je natuurlijk overdag een gouden broek gecombineerd met een luipaardprintshirt draagt. Maar overdrijven is ook een kunst
[..]
Ik weet niet eens wat dat betekent(Nee serieus, ik heb het moeten opzoeken!
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |