Goed, ben al een uur lekker bezig geweest op werk.quote:
DaMart zwaaitopicquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
En toen kon ik de verleiding toch niet weerstaan om even in de KSC te spieken.
je foto's overtypen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef Californium het volgende:
ik ben mijn foto's aan het overtypen
_!
hehe, dat had ik maandagquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Tyfushonden twee dagen werk verricht en nu moet het teruggedraaid worden
mooi, weer twee dagen werk toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
lees vanaf hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DaMart zwaaitopic![]()
Spieken is wat anders dan posten he![]()
[..]
je foto's overtypen?Hoe doe je dat dan?
Dus nu weer net zoals gisteren postpostpost?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom werk je op een computer die het niet doet?quote:
werd je salaris ook verrekend met die terugdraai?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe, dat had ik maandag![]()
al het werk van donderdag en vrijdag van vorige week voor niets
Ach, lange leven Source Controlquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus nu weer net zoals gisteren postpostpost?
Subversion of dat good old cvs?quote:
omdat dat de enige computer is die vrij isquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom werk je op een computer die het niet doet?
pwnquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:12 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat dat de enige computer is die vrij is
Volgens mij is de disk (of zo) dan ook kapot, want anders valt ie niet steeds wegquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik spiekte wilde ik toch even zwaaienquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DaMart zwaaitopic![]()
Spieken is wat anders dan posten he![]()
Als ze dat bij mij zouden doen met werk van gisteren, was ik alleen maar posts aan het deletenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Tijd dat HP eens opschiet met je laptop dus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |