Natuurlijk? Met die KLB'ers is niets meer zeker!quote:
Oh DAT heb ik dus echt vaakquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hier op Fok? Neeh...
Ha, Monicaquote:
live vanuit Torajalandquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift een geurige mok verse Toraja-koffie toe.
ja ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
normaal haal ik ze atlijd weg inderdaad. Best vaak
Mag ik proeven?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
live vanuit Torajaland![]()
Zal vast smaken
Toraja is 2 uur vliegen en 10 uur met de auto verderop, maar de koffie is een sterk geurende arabica met een unieke smaak omdat de boontjes in een stijl gebergte groeien. Dat is wat men zegt althans.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
live vanuit Torajaland![]()
Zal vast smaken
staat niet echt netjes inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ik ook
hoef niet 20 keer dezelfde persoon te quoten
altijdquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ik proeven?
* LL kruipt op Fruts' schoot
10 uurquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toraja is 2 uur vliegen en 10 uur met de auto verderop, maar de koffie is een sterk geurende arabica met een unieke smaak omdat de boontjes in een stijl gebergte groeien. Dat is wat men zegt althans.
been there, done that, maar het is daar wel ver-dom-de mooi.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
altijd![]()
[..]
10 uur![]()
Land is ook ook megagroot![]()
Stijl gebergte koffie
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |