Ik vind 'm übertof. Ik snap niet wat mensen zoquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Das overdreven, maar ik kan 'm hebben tegenwoordig
Dat zal wel meevallen hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Godverbidde dat die dag ooit komt, dan krijgen we elk uur Krezip,britney,Leaf en de Jeremy's![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Godverbidde dat die dag ooit komt, dan krijgen we elk uur Krezip,britney,Leaf en de Jeremy's![]()
![]()
![]()
Vooral dat wekkergeluid vind ik zééééér irritant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:42 schreef Christiaan het volgende:
En toch vind ik dit ook wel áárdig.
Hm, ik herken niet eens een wekkergeluid, maar ik gebruik m'n telefoon als wekker. Vroeger toen ik zo'n ding had kreeg ik wel altijd een hartaanval als zoiets in een reclame wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral dat wekkergeluid vind ik zééééér irritant.
3FM snapt wat Pinkpop niet snapt. Bejaarden horen ergens anders.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:46 schreef TheArt het volgende:
Wel matig. Er is nog geen enkel nummer van de nieuwe cd van The Boss gedraaid. Dit terwijl de plaat deze week bij Radio2 al weekcd is. Vooral van Ekdom valt het me tegen. Ik had toch verwacht dat hij direct al wat nieuwe nummers zou draaien.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:47 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben slapen. Trusten!
[..]
3FM snapt wat Pinkpop niet snapt. Bejaarden horen ergens anders.
Mja, daar is het Megahit voor hè?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vond m al veel voorbij komen vandaag....
Aantal keer ------Artiest --------------Titel
------7 ---Kid Cudi Vs Crookers - Day 'n' Nite
Ja, en buiten dat heb ik gewoon bijna heel de dag de radio aan gehadquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, daar is het Megahit voor hè?
Trustequote:Op donderdag 22 januari 2009 00:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh mèn, echt time for sleep!
Trusteee!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |