Goed bezigquote:
En dat zonder sapquote:
De link met sap snap ik nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat zonder sap
De trafo wacht ik nog heel even mee. Misschien dat ik dat gewoon gezellig aan mijn oom overlaat
"Dan ben je sapdrinkenderwijs goed bezig" zegt je niets?quote:
Ik zit er niet echt op te wachten dat m'n fobo (wat ik niet hebquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:53 schreef GlowMouse het volgende:
De links gaan nu naar het fotoboek, wat op termijn het centrale profiel zal worden op heel FOK!. Dus er is geen probleem momenteel voor zover ik kan zien
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja
MEN Feedback - Welkom in het gezelligste subforum van FOK!![]()
Vorige deed er op 2 dagen na een jaar overquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]en nou kijken of dat topic een lang leven beschoren is
Die kan ik ook beginnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben eindelijk het derde seizoen van veronica mars aan het kijken
Die heb ik inderdaad nog niet afgelegd. En denken is niet hetzelfde als doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eed van Hippocrates Wyccie
Jij en JoJo gaan in 1 jaar vaker op vakantie dan de rest van de SC (minus Nem) in hun hele leven!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Net thuis van m'n werk, nu nog m'n tas inpakken en morgenvroeg op vakantie
Die opmerking hoor ik wel vaker, maar ja, wie doen er dan iets verkeerd?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij en JoJo gaan in 1 jaar vaker op vakantie dan de rest van de SC (minus Nem) in hun hele leven!
Daar ben ik het uiteraard volledig mee eens.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die opmerking hoor ik wel vaker, maar ja, wie doen er dan iets verkeerd?
Ik had afgelopen jaar 3 uur overquote:
oh, die heb ik ook al eens een heel verhaal laten vertellen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ik had eens zo'n mevrouw van American Express aan de lijn (via KLM), heel verhaal dit en dat. Prima, er was alleen 1 probleempje. Ik verdiende niet genoeg.
Die heb ik daarom ook niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar wyccie, wat moet jij als arme student nu met zo'n dure creditcard???
Je studeert nog, veel banken geven studenten maar wat graag een goedkope creditcardquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ik had eens zo'n mevrouw van American Express aan de lijn (via KLM), heel verhaal dit en dat. Prima, er was alleen 1 probleempje. Ik verdiende niet genoeg.
Ik werd anders mooi geweigerd bij de ING.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je studeert nog, veel banken geven studenten maar wat graag een goedkope creditcard
Hm, vreemd. Bij een Postbank studentenrekening kost het geloof ik iets van twee tientjes per jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik werd anders mooi geweigerd bij de ING.
Maar gelukkig is de Rabobank wel lief voor mij.
Kan het zijn omdat ik niet doorgaf hoeveel ik per maand te besteden heb (dus loon + stufi), maar alleen loon?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, vreemd. Bij een Postbank studentenrekening kost het geloof ik iets van twee tientjes per jaar
Bij de Postbank studentenrekening geldt eigenlijk het volgende:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan het zijn omdat ik niet doorgaf hoeveel ik per maand te besteden heb (dus loon + stufi), maar alleen loon?
Dat mag je vinden. Nog een speciale reden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef wyccie het volgende:
Postbank is kut.
Die weet je zelf niet? Echt iedereen die ik ken en het heeft, vindt het kut. Ze zijn of waren altijd trager met stufi, problemen met de website, pasjes die het slecht doen, een aparte pas voor de chipknip.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat mag je vinden. Nog een speciale reden?
Stufi-vertraging heb ik geen last van gehad, website ligt er soms uit maar niet zo heel vaak (en het heeft enorm veel bezoekers), passen heb ik nooit veel problemen mee gehad (al heb ik een pas gehad die het wel deed in de NS kaartautomaten met muntgleuf, maar niet in die zonder... dat is ook alweer jaren opgelost), aparte chipknip was naar maar gaat er uit en ik heb een foto van m'n kat op m'n pas. Ik ben er dus wel te spreken overquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die weet je zelf niet? Echt iedereen die ik ken en het heeft, vindt het kut. Ze zijn of waren altijd trager met stufi, problemen met de website, pasjes die het slecht doen, een aparte pas voor de chipknip.
En ik vind blauw niet mooi.
Pirates!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
VerstandigIk stel daarom een pirates vs. ninja's topic voor. Pirates!
QFTquote:
gelukkig is het nu oranjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die weet je zelf niet? Echt iedereen die ik ken en het heeft, vindt het kut. Ze zijn of waren altijd trager met stufi, problemen met de website, pasjes die het slecht doen, een aparte pas voor de chipknip.
En ik vind blauw niet mooi.
Heb jij een kat?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stufi-vertraging heb ik geen last van gehad, website ligt er soms uit maar niet zo heel vaak (en het heeft enorm veel bezoekers), passen heb ik nooit veel problemen mee gehad (al heb ik een pas gehad die het wel deed in de NS kaartautomaten met muntgleuf, maar niet in die zonder... dat is ook alweer jaren opgelost), aparte chipknip was naar maar gaat er uit en ik heb een foto van m'n kat op m'n pas. Ik ben er dus wel te spreken over
Nou ja, ik heb hier geen kat. Daarvoor vind ik dat ik te vaak en te lang weg ben, maar bij mijn moeder lopen twee katten rond. Eén daarvan (Tobias) staat op mijn pinpasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |