oh, die heb ik ook al eens een heel verhaal laten vertellen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ik had eens zo'n mevrouw van American Express aan de lijn (via KLM), heel verhaal dit en dat. Prima, er was alleen 1 probleempje. Ik verdiende niet genoeg.
Die heb ik daarom ook niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar wyccie, wat moet jij als arme student nu met zo'n dure creditcard???
Je studeert nog, veel banken geven studenten maar wat graag een goedkope creditcardquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ik had eens zo'n mevrouw van American Express aan de lijn (via KLM), heel verhaal dit en dat. Prima, er was alleen 1 probleempje. Ik verdiende niet genoeg.
Ik werd anders mooi geweigerd bij de ING.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je studeert nog, veel banken geven studenten maar wat graag een goedkope creditcard
Hm, vreemd. Bij een Postbank studentenrekening kost het geloof ik iets van twee tientjes per jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik werd anders mooi geweigerd bij de ING.
Maar gelukkig is de Rabobank wel lief voor mij.
Kan het zijn omdat ik niet doorgaf hoeveel ik per maand te besteden heb (dus loon + stufi), maar alleen loon?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, vreemd. Bij een Postbank studentenrekening kost het geloof ik iets van twee tientjes per jaar
Bij de Postbank studentenrekening geldt eigenlijk het volgende:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan het zijn omdat ik niet doorgaf hoeveel ik per maand te besteden heb (dus loon + stufi), maar alleen loon?
Dat mag je vinden. Nog een speciale reden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef wyccie het volgende:
Postbank is kut.
Die weet je zelf niet? Echt iedereen die ik ken en het heeft, vindt het kut. Ze zijn of waren altijd trager met stufi, problemen met de website, pasjes die het slecht doen, een aparte pas voor de chipknip.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat mag je vinden. Nog een speciale reden?
Stufi-vertraging heb ik geen last van gehad, website ligt er soms uit maar niet zo heel vaak (en het heeft enorm veel bezoekers), passen heb ik nooit veel problemen mee gehad (al heb ik een pas gehad die het wel deed in de NS kaartautomaten met muntgleuf, maar niet in die zonder... dat is ook alweer jaren opgelost), aparte chipknip was naar maar gaat er uit en ik heb een foto van m'n kat op m'n pas. Ik ben er dus wel te spreken overquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die weet je zelf niet? Echt iedereen die ik ken en het heeft, vindt het kut. Ze zijn of waren altijd trager met stufi, problemen met de website, pasjes die het slecht doen, een aparte pas voor de chipknip.
En ik vind blauw niet mooi.
Pirates!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
VerstandigIk stel daarom een pirates vs. ninja's topic voor. Pirates!
QFTquote:
gelukkig is het nu oranjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die weet je zelf niet? Echt iedereen die ik ken en het heeft, vindt het kut. Ze zijn of waren altijd trager met stufi, problemen met de website, pasjes die het slecht doen, een aparte pas voor de chipknip.
En ik vind blauw niet mooi.
Heb jij een kat?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stufi-vertraging heb ik geen last van gehad, website ligt er soms uit maar niet zo heel vaak (en het heeft enorm veel bezoekers), passen heb ik nooit veel problemen mee gehad (al heb ik een pas gehad die het wel deed in de NS kaartautomaten met muntgleuf, maar niet in die zonder... dat is ook alweer jaren opgelost), aparte chipknip was naar maar gaat er uit en ik heb een foto van m'n kat op m'n pas. Ik ben er dus wel te spreken over
Nou ja, ik heb hier geen kat. Daarvoor vind ik dat ik te vaak en te lang weg ben, maar bij mijn moeder lopen twee katten rond. Eén daarvan (Tobias) staat op mijn pinpasquote:
Heb je seizoen 3 er doorgejaagd ofzo vandaagquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je seizoen 3 er doorgejaagd ofzo vandaag![]()
Ik heb 2 gloednieuwe afleveringen van BonesWat mij noodzaakt om de laatste aflevering opnieuw te kijken dus 3 in totaal
Het is meer dat je veel hoofdpersonen veel minder ziet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, dat viel te verwachten denk ik. Je krijgt nooit dezelfde sfeer te pakken als ze van school wisselenIk moet er nog aan beginnen, maar komt wel goed
K heb lost en heroes ook al tijden niet meer gevolgd dus dat kan ik ook nog kijken maar in iedergeval kan ik battlestar galactica nog kijkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja dat kan ook nog![]()
Mag ik je Burn Notice aanraden trouwens als Veronica Mars vervanger
Mooie film hč.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:15 schreef MaJo het volgende:
nem was gister langsgeweest en we hebben dan eindelijk de film gekeken waar hij me zo lang mee spamde
Welke film is dat dan? Jullie doen er zo geheimzinnig over.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:15 schreef MaJo het volgende:de site was de hele dag offline
mijn SOG-momenten, wat doe je
nem was gister langsgeweest en we hebben dan eindelijk de film gekeken waar hij me zo lang mee spamde
nu vet hard aan het leren voor statistiek en kennisleer tentamen, gaat goed
prachtige filmquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooie film hĆØ.
Enneh, ik heb Nem de hele dag nog niet online gezien, waar heb je hem gelaten?
Booth isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef wyccie het volgende:
Bones is tof. Dat meisje bedoel ik dan ook.
Ohquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Soempie het volgende:
into the wild
Die film die ik al eeuwen moet zien heet anders. Ben alleen even de titel kwijt.
Het is al eerder gevraagd, maar nu heeft Soempie het verklapt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef MaJo het volgende:
ik vond het grappig om geheimzinnig te doen om te kijken hoe lang jullie die nieuwsgierigheid uit konden houden![]()
nem is vanmiddag vertrokken en ging meteen door naar den haag om daar weer te meeten
Ha, uit jouw mond!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:45 schreef Soempie het volgende:
een andere Fok! meet? Die meet wat af zeg.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is al eerder gevraagd, maar nu heeft Soempie het verklapt.
Ik dacht dat het met mij wel meeviel. Blijkbaar niet.quote:
Ik wilde het ook al zeggen hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is al eerder gevraagd, maar nu heeft Soempie het verklapt.
Ah okquote:Op zondag 25 januari 2009 00:05 schreef Etcetera het volgende:
Nog 19 posts te gaan MaJo
Wij gaan zo naar de kroeg
TMIquote:
Beginnen bij de miniserie, dan aflevering 1.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
LostStaat me zo ontzettend tegen
Heroes heb ik gehoord dat dat niet best was na het 3de seizoen. Battlestar Galactica wil ik wel kijken maar geen idee waar te beginnen. En geen diskspace
Viel een beetje tegen he? De SC'rs zijn toch niet zo nieuwsgierig als ze lijkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
prachtige film![]()
ik vond het grappig om geheimzinnig te doen om te kijken hoe lang jullie die nieuwsgierigheid uit konden houden![]()
Alwaar ik naar een U2 coverband zou gaan. Aantal gespeelde U2 nummers: 0quote:nem is vanmiddag vertrokken en ging meteen door naar den haag om daar weer te meeten
Ja en straks weer en vanmiddag weerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:45 schreef Soempie het volgende:
een andere Fok! meet? Die meet wat af zeg.
The Straight Story.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef Soempie het volgende:
into the wild
Die film die ik al eeuwen moet zien heet anders. Ben alleen even de titel kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |