Dat mag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:18 schreef Roi het volgende:
Die gedachte heb ik ook vaak bij jou topics tong.
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:41 schreef Yi-Long het volgende:
Dat is toch die mislukte 'dichter' bij DWDD!? Echt geen ruk aan idd. Pretentieuze nitwit.
Er is ongelooflijk veel dat ik WEL leuk vind, en ook zeer regelmatig benoem. En 9 van de 10x komt het niet uit China. Wellicht tref je telkens net de verkeerde posts. Maar goed, een ouwe lul die bij de vara popi gedichtjes voorleest alsof hij de cynische carnavalskoning is waar iedereen automatisch om moet lachen, met dat soort figuren heb ik gewoon niks. Die vinden zichzelf heel vaak heel veel leuker, beter, slimmer en belangrijker dan ze daadwerkelijk zijn, en daar is niets mis mee, maar doe dat dan thuis en niet op nationale TV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:45 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Is er wel iets dat je wel leuk vind? En niet uit China komt? Jij bent echt altijd zuur.
Exactly!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er is ongelooflijk veel dat ik WEL leuk vind, en ook zeer regelmatig benoem. En 9 van de 10x komt het niet uit China. Wellicht tref je telkens net de verkeerde posts. Maar goed, een ouwe lul die bij de vara popi gedichtjes voorleest alsof hij de cynische carnavalskoning is waar iedereen automatisch om moet lachen, met dat soort figuren heb ik gewoon niks. Die vinden zichzelf heel vaak heel veel leuker, beter, slimmer en belangrijker dan ze daadwerkelijk zijn, en daar is niets mis mee, maar doe dat dan thuis en niet op nationale TV.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:00 schreef Apuleius het volgende:
Meesterlijk en pure humor van Nico:
Dode meeuw op strand
Ja
uitsloven
met bochten en zo
en daar liggen
we dan
Met jou kan je wel een leuk avondje stappen, merk ik al.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik stikte even in de woorden 'meesterlijk' en 'pure humor'.....
Zo'n sneu elfje uit groep 3
Als jij naar podia gaat om naar elfjes te luisteren voor een avondje stappen kun je me beter niet meenemen inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:24 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Met jou kan je wel een leuk avondje stappen, merk ik al.
Die is te diep.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Paul
Zelfs een lachband
vindt jouw topics
om te huilen
Ben ik ook blij omquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:27 schreef k_man het volgende:
Wees nou gewoon blij dat ie Fok! niet meer vervuilt.
Ik wilde het pot en ketel verhaal maar niet aanhalen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je vervult zijn rol anders met verve.
Briljantquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH
Onder
al
die
vetrollen
schuilt
een
klein
gebleekt
anusje
Er zijn altijd mensen die denken we wijsheid in pacht te hebben wat nou wel en wat nou geen poëzie is, wat nou wel en wat nou geen kunst is, wat nou wel en wat nou niet grappig is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:00 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Exactly!
Zelfde type lul als Bert Visser. Niet grappig, doet alsof ie grappig is, want weet dat er altijd debielen zijn die het dan ook gaan geloven.
En die kutomroepen die eraan meewerken.....
Poëzie is kunst, zijn werk is een verkrachting en hijzelf is een neukfout
Ik heb ook een hekel aan die mensen ja!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die denken we wijsheid in pacht te hebben wat nou wel en wat nou geen poëzie is, wat nou wel en wat nou geen kunst is, wat nou wel en wat nou niet grappig is.
Dat zijn mensen die denken dat hun mening de enige juiste is.
Vreselijke figuren zijn dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |