Dat mag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:18 schreef Roi het volgende:
Die gedachte heb ik ook vaak bij jou topics tong.
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:41 schreef Yi-Long het volgende:
Dat is toch die mislukte 'dichter' bij DWDD!? Echt geen ruk aan idd. Pretentieuze nitwit.
Er is ongelooflijk veel dat ik WEL leuk vind, en ook zeer regelmatig benoem. En 9 van de 10x komt het niet uit China. Wellicht tref je telkens net de verkeerde posts. Maar goed, een ouwe lul die bij de vara popi gedichtjes voorleest alsof hij de cynische carnavalskoning is waar iedereen automatisch om moet lachen, met dat soort figuren heb ik gewoon niks. Die vinden zichzelf heel vaak heel veel leuker, beter, slimmer en belangrijker dan ze daadwerkelijk zijn, en daar is niets mis mee, maar doe dat dan thuis en niet op nationale TV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:45 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Is er wel iets dat je wel leuk vind? En niet uit China komt? Jij bent echt altijd zuur.
Exactly!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er is ongelooflijk veel dat ik WEL leuk vind, en ook zeer regelmatig benoem. En 9 van de 10x komt het niet uit China. Wellicht tref je telkens net de verkeerde posts. Maar goed, een ouwe lul die bij de vara popi gedichtjes voorleest alsof hij de cynische carnavalskoning is waar iedereen automatisch om moet lachen, met dat soort figuren heb ik gewoon niks. Die vinden zichzelf heel vaak heel veel leuker, beter, slimmer en belangrijker dan ze daadwerkelijk zijn, en daar is niets mis mee, maar doe dat dan thuis en niet op nationale TV.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:00 schreef Apuleius het volgende:
Meesterlijk en pure humor van Nico:
Dode meeuw op strand
Ja
uitsloven
met bochten en zo
en daar liggen
we dan
Met jou kan je wel een leuk avondje stappen, merk ik al.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik stikte even in de woorden 'meesterlijk' en 'pure humor'.....
Zo'n sneu elfje uit groep 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |