quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:59 schreef EvilMarc het volgende:
O mijn god
http://www.fox.com/fod/play.php?sh=fringe&ep=1240454239303![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. asSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet!![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef DJKoster het volgende:
The season finale guest starsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. asoh ielk! wat een creepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet!
Niet helemaal wat ik in gedachte had bij hem, maar ben benieuwd
overigens, wat vinden jullie van broyles? Ik word gek van hoe hij praatKwam m van de week tegen in Lost en toen had ik al zoiets van: het is dus geen act
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
lol herken heel da stuk niet, denk dat ik ff weg keekquote:
goed nieuwsquote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef DJKoster het volgende:
5 en 12 mei nog
http://denofgeek.com/tele(...)n_2_going_ahead.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef Rainesz het volgende:
Zojuist de preview gezien van aankomende epWe wisten al dat hij (het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Walter kent.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet voor niets tussen spoiler tags!
Ik had ook mijn bedenkingen. Vooral in de eerste paar afleveringen speelt ze heel erg stroef, maar ik moet zeggen dat dat gaandeweg steeds beter ging. Sterker nog, op het punt waar ze nu zitten, past de vage, afwezige en enigsinds koele manier van doen erg goed bij karakter. Ze komt echt over alsof ze 24/7 aan het nadenken is over wat er met haar en de wereld gebeurt. Het laat 'r nooit echt los.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:23 schreef Jivis het volgende:
Oh oh, ik zeg het telkens weer maar wat hebben ze toch een casting fout gemaakt met die hoofdrolspeelster. Ik denk dat ik het echt een geweldige serie gevonden zou hebben als ze daar een andere actrice hadden neergezet dan deze ijsklomp. Nu vind ik het nog altijd leuk en best intrigerend maar niet meer dan dat.
Ik kijk vooral voor Peter en Walter. Vooral Walter is echt een geweldig personage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt s02 exact?Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
Valt wel mee toch? Peter sterft op jonge leeftijd, Walter haalt een andere Peter uit een parallel universum (inclusief munt), klaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:07 schreef Adelante het volgende:
Peter Bishop 1978-1985
Ik snap er niets meer van met die dubbele werelden
In de herfst, de datum zal komende maandag wel bekend gemaakt worden.quote:
Maar hoe kan iemand dan in twee universums zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Peter sterft op jonge leeftijd, Walter haalt een andere Peter uit een parallel universum (inclusief munt), klaar
In het parallel universum kan hij (David Robert Jones.) inderdaad ook bestaan, maar daar kan hij totaal andere keuzes hebben gemaakt..quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar hoe kan iemand dan in twee universums zijnWant die ene wilde ook naar het andere universum om William Bell te bezoeken, maar als hij daar al was geweest had dat ook niet gehoeven toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |