abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65291000
Wie owie kan ons helpen mijn vrouw wil een keer spuitend klaar komen maar zei weet niet hoe dat moet of wa we moeten doen om dit e berijken.

Alvast bedankt voor de tips
pi_65291366
Stond zo'n topic in KPD met een filmpje van een gozer die, zegt hij zelf dan, iedere vrouw kon laten squirten iets met heeeeeeel veel masseren. Weet niet meer hoe die gozer heet
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:19:58 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_65292859
Ts moet stijgbeugels aanhebben, hij zit wel erg snel op de kast.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:34:36 #4
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_65293335
je moet haar klier stimuleren. Ze zal dit niet in een dag kunnen, moet je leren.
En niet meteen teleurgesteld als er geen liters uitkomen. Das niet voor iedereen weggelegd. maar een straal moet wel lukken, maar ook dat varieert.

suc6

(In het verleden behaalde resulaten, bieden geen garanties voor de toekomst.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_65293338
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef nees35 het volgende:
JULLIE KUNNEN ALLE DE T...... KRIJGEN !!!!!!!!!!!!
Doe eens even normaal zeg!
Kijk eens hier en de link waar je die hele film kan downloaden doet het niet meer.

Zou het eigenlijk niet moeten doen gezien je niet zo lief bent voor ons, maarja, ik ben toch zo geweldig.
pi_65293790
Nee toch niet, is niet het hele filmpje. Iig niet met die hele massage enzo, en het draait juist om die massage! Dus TS heeft daar vast nog niets aan (als wat die gozer beweert klopt tenminste).
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:53:02 #7
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_65294060
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee toch niet, is niet het hele filmpje. Iig niet met die hele massage enzo, en het draait juist om die massage! Dus TS heeft daar vast nog niets aan (als wat die gozer beweert klopt tenminste).
Niet het hele filmpje nee, massage ontbreekt, maar waar het imho om gaat is dat je je meiske lekker verwent en dan doorgaat.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_65305221
Het is toch geweldig om een tiental jaar terug in tijd te gaan en de onnozelheid en onervarenheid te zien van de gemiddelde puber met een te grote muil.... (zo was timmy ook voordat ik de bekende zeik van fokkers over me heen krijg...)

Bij de vrouw zit een soort sponzig orgaantje in de vagina aan de "buikkant". Dus als je met je vingers in die klamme tod hangt zoek dan aan de buikkant naar dat plekje wat gemiddeld een halve tot één vinger ver zit. Stimuleer dat (rustig...) en dikke kans dat je vriendin zegt dat ze naar de plee moet.

Dan komt de uitdaging om haar te overtuigen dat ze niet hoeft te pissen maar dat ze op een volledig nieuwe manier gruwelijk gaat klaar komen, maar dat ze het moet laten gaan.!

Dus goed zoeken en je vriendin overtuigen dat het iets anders is dan ze denkt en dan is het dikke pret!!!!!!!!!

succes!
pi_65306092
http://www.redlightcenter.com/Forum/default.aspx?g=posts&t=24737
Waarschijnlijk kun je het niet lezen omdat het engels is, maar succes ermee.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:02:38 #10
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65328422
Beste TS,

Welkom hier. Voor de volgende keer, haal ff een spellingschecker over je berichtje heen. Het lijkt alsof je 5 ben qua spelling..

Verder is het een kwestie van je vriendin laten ontspannen en dan met je hand flink tekeer gaan. Als het je lukt is het supercool. Mijn eerste vriendin was er erg goed in
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_65328585
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_65342973
Topic is opgeruimd en dat laten we ook zo
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_66267392
Dan komt de uitdaging om haar te overtuigen dat ze niet hoeft te pissen maar dat ze op een volledig nieuwe manier gruwelijk gaat klaar komen, maar dat ze het moet laten gaan.!

Ik liet me gaan. maar ik heb niet het gevoel gruwelijk lekker klaar te zijn gekomen.
Wel lekker gevoel, maar geen hoogte punt. zoals bij een klitoraal orgasme.
Ik was wel kledder nat overal. (geen PIS)
pi_66267638
ik heb eigenlijk een vraag, zijn hier mannen die de spuit van een vrouw hebben ervaren tijdens het beffen en vingeren?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:04:32 #15
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_66267655
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:03 schreef lord_sylus het volgende:
ik heb eigenlijk een vraag, zijn hier mannen die de spuit van een vrouw hebben ervaren tijdens het beffen en vingeren?
* Bootje84 meldt
Leer spaties gebruiken!
pi_66267705
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

* Bootje84 meldt
Misschien niet echt een aangename vraag en eerder iets dat een puber zou stellen maar, hoe smaakt dat?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:47:32 #17
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_66268891
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:06 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Misschien niet echt een aangename vraag en eerder iets dat een puber zou stellen maar, hoe smaakt dat?
Zie PM
Leer spaties gebruiken!
pi_66270769
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik kan me herinneren dat die gast ook een keer bij spuiten en slikken is geweest, dat die Dennis erbij stond en hij een vrouw liet squirten. Wellicht kun je dat filmpje es op de bnn site opzoeken.
Same shit different day
pi_66305482
eerste ervaring die ik ermee heb gehad was ook de eerste keer dat ik sex had met m'n huidige vriendin. Ze wist zelf ook niet wat haar overkwam. Voor alles is een eerste keer zou ik zeggen
best regards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')