SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
Doe eens even normaal zeg!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef nees35 het volgende:
JULLIE KUNNEN ALLE DE T...... KRIJGEN !!!!!!!!!!!!
Niet het hele filmpje nee, massage ontbreekt, maar waar het imho om gaat is dat je je meiske lekker verwent en dan doorgaat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee toch niet, is niet het hele filmpje. Iig niet met die hele massage enzo, en het draait juist om die massage! Dus TS heeft daar vast nog niets aan (als wat die gozer beweert klopt tenminste).
* Bootje84 meldtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:03 schreef lord_sylus het volgende:
ik heb eigenlijk een vraag, zijn hier mannen die de spuit van een vrouw hebben ervaren tijdens het beffen en vingeren?
Misschien niet echt een aangename vraag en eerder iets dat een puber zou stellen maar, hoe smaakt dat?quote:
Zie PMquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:06 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Misschien niet echt een aangename vraag en eerder iets dat een puber zou stellen maar, hoe smaakt dat?
Ik kan me herinneren dat die gast ook een keer bij spuiten en slikken is geweest, dat die Dennis erbij stond en hij een vrouw liet squirten. Wellicht kun je dat filmpje es op de bnn site opzoeken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee toch niet, is niet het hele filmpje. Iig niet met die hele massage enzo, en het draait juist om die massage! Dus TS heeft daar vast nog niets aan (als wat die gozer beweert klopt tenminste).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |