krijg je dan niet dat je weer zit te wachten op de bedenker? dan zou ik eerder zeggen, terug in tijd en maar 1 dag liefst korter bezig zijn met de opdracht, dan heb je iig iedere dag de kansquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Marc H het volgende:
Omdat er nogal veel animo is om mee te doen, is het misschien handiger om drie (of vijf ?) personen fotos te laten maken, en dan kiest de bedenker van het onderwerp de beste foto uit. De "winnaar" mag dan het nieuwe onderwerp bepalen.
Ik wil sport wel doen, heb vanmiddag als het goed is een leuk onderwerp voor de lensquote:Op zondag 15 februari 2009 04:42 schreef Ruud het volgende:
iemand anders mag het doen, foto van gisteren is mislukt en vandaag zie ik de kans niet
excusez-moi
toch nog gelukt, al kon de foto wel wat beter
[ afbeelding ]
volgende onderwerp: sport
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil sport wel doen, heb vanmiddag als het goed is een leuk onderwerp voor de lens.
zeg me alsjeblieft dat dit nep isquote:Op zondag 15 februari 2009 04:42 schreef Ruud het volgende:
iemand anders mag het doen, foto van gisteren is mislukt en vandaag zie ik de kans niet
excusez-moi
toch nog gelukt, al kon de foto wel wat beter
[ afbeelding ]
volgende onderwerp: sport, hier gaat Debsterr mee aan de slag
boomstamwegwerpenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
zoals? Knikkeren? Kleiduivenschieten? Slootjespringen?
Niet in Ierland hoor!!quote:
is in het Ripley's Believe It Or Not museumquote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
zeg me alsjeblieft dat dit nep isAuw auw auw
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:27 schreef Tijnes het volgende:
Goeie topic, altijd leuk
Ik wil vuur wel doen als dat mag
... even kijken ... *zoekt oude kranten*, ja gaat lukken
quote:Man steekt eigen huis in de brand
Een 19 jarige man uit Zwijndrecht heeft in de nacht van maandag op dinsdag zijn eigen huis in de as gelegd. Tegenover de politie verklaarde hij dat hij een vuurtje stookte om een goede foto te maken voor een spelletje op een niet nader te noemen internetforum. Later meer...
quote:Man steekt eigen huis in de brand
Een 19 jarige man uit Zwijndrecht heeft in de nacht van maandag op dinsdag zijn eigen huis in de as gelegd. Tegenover de politie verklaarde hij dat hij een vuurtje stookte om een goede foto te maken voor een spelletje op een niet nader te noemen internetforum. Later meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:41 schreef Isdatzo het volgende:ipv preview, post geplaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent erg snel.....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
Jaja, edit maar snel, ik zag 't wel hoor. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:44 schreef PKfotografie het volgende:
keuken-gereedschap wil ik wel doen
Ghhehehehehe, leuke fotoquote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef PKfotografie het volgende:
wel eens last met recepten?
pak een kom, doe hier het ei in, pak een garde en kluts het ei.
welk ei? een kwartel ei? een kippen ei? of van een struisvogel?
ach voor elke klus dan maar een kom met garde
[ afbeelding ]
als hij goed is mag de volgende met tegenlicht spelen.
Ik zie daar potentieel fotowedstrijd-materiaal. Van die garde in die kom kan je leuke close-ups maken denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
voor de mensen die het willen weten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ghhehehehehe, leuke foto
(Vooral omdat ik weet hoe groot die rechter kom en garde wel niet is)
welke van de 3?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie daar potentieel fotowedstrijd-materiaal. Van die garde in die kom kan je leuke close-ups maken denk ik.
Ik doe tegenlicht wel, als deze is goedgekeurdquote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
was goed hoor, zo niet dan loopt hij te emmerenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ik doe tegenlicht wel, als deze is goedgekeurd
Leuk! Crosspostuh met wedstrijdtopic?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:39 schreef tonja het volgende:
En boter bij de vis:
[ afbeelding ]
Volgende opdracht: giftig
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:10 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Leuk! Crosspostuh met wedstrijdtopic?
Ik kan ook wel wat bedenken.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:04 schreef tonja het volgende:
Nah, met een beetje fantasie? Giftige kleuren, -(vloei)stoffen, -dieren, -mensen.. zo valt er vast nog wel wat te bedenken.
Nee. Jij doet giftigquote:Op zondag 22 februari 2009 18:46 schreef kvdv het volgende:
Ik wil giftig wel doen?
Of is mijn quota al bereikt in dit topic?
Vind ik niet heel aardig van je. Hij biedt heel normaal aan om het volgende onderwerp te gaan doen en ga je ineens roepen dat ie giftig loopt te doen.quote:
hehe, daarom heb ik er ook maar een smiley achter gezet.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:46 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Vind ik niet heel aardig van je. Hij biedt heel normaal aan om het volgende onderwerp te gaan doen en ga je ineens roepen dat ie giftig loopt te doen.![]()
(Ik las het verkeerd en moest lachen.)
Ik knal m er wel even doorheenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Is er iemand anders die giftig op zich wil nemen? De tijdslimiet is om namelijk..
Hoezo? Ik had 2 dagen hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Is er iemand anders die giftig op zich wil nemen? De tijdslimiet is om namelijk..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:41 schreef kvdv het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had 2 dagen hoor!
Hij komt eraan ... even van m'n kaartje afhalen
graag een onderwerp kiezen die nog niet gedaan is... (zie OP voor de onderwerpen die gedaan zijn)quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:39 schreef Itsme-HcK het volgende:
Nog netjes op tijd deze keer...
Een straatportret:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber; ja, dat is een pop. (H&M in Nijmegen)
Volgende onderwerp: Haat
dankquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:09 schreef Itsme-HcK het volgende:
Mijn excuses, niet goed opgelet, volgende onderwerp: Op heterdaad
zo werkt het niet, maar als niemand wil of geen inspiratie heeft, houdt het op...quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:03 schreef Sugar het volgende:
Als het aan het onderwerp ligt?
Weet je wat: ik gooi er wel een andere in, maar ik vind het wél suf dat het zo werkt.
ONDERWERP: ROND
En ook dit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
graag een onderwerp kiezen die nog niet gedaan is... (zie OP voor de onderwerpen die gedaan zijn)
2 uur is te kort. En waarom wordt er gewacht op bevestiging? Wie 't eerst komt wie 't eerst maaltquote:Op maandag 9 maart 2009 18:06 schreef Ynske het volgende:
ik ben het wel met het-gele-teken eens, en heb dan ook het verzoek gedaan bij de mods om de tijd terug te brengen naar 2 uur.
@smeej, een beetje moeite doen om te lezen
volgende onderwerp: eten wordt gedaan door Smeej
[ Bericht 17% gewijzigd door Ruud op 05-03-2009 06:24 ]
2 dagen is goed, als je buiten wil schieten dan kan dat iigquote:Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef Ynske het volgende:
k zie niet waarom 2 uur te kort is, t hoeft niet overdag, avonduren kan ook. 2 dagen is te lang, wat willen jullie dan? 1 dag?
ben ik niet met je eens, 2 dagen is gewoon te lang, t ligt vervolgens stil en bloed doodquote:Op maandag 9 maart 2009 18:24 schreef zquing het volgende:
[..]
2 dagen is goed, als je buiten wil schieten dan kan dat iig
Ben het met Chanty eens dat de foto toch wel wat kwaliteit mag hebben, anders wordt het wel erg makkelijk afraffelen, en ff snel een foto met je mobiel gemaakt op internet pleuren. Vind "bevestiging" dat iemand een onderwerp mag doen niet nodig, inderdaad wie het eerst roept.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:36 schreef Chanty het volgende:
2 uur is inderdaad wel heel kort. Ik hoop dat ik binnenkort ook eens mee kan doen (heb weinig tijd momenteel), maar als ik dan net een opdracht kan krijgen die ik leuk vind maar bv echt eerst mijn huiswerk af moet maken, nog op school zit en eerst naar huis moet reizen of simpelweg eerst mijn batterijen moet opladen, dan kan ik dus niet direct die foto maken. 24 uur lijkt me op z'n minst redelijk dan.
En er wordt gezegd dat het geen hoogstaande foto moet zijn, maar als fotter ligt voor mij de uitdaging toch in het maken van een grappige, originele, mooie en/of fototechnisch goede foto. Het is inderdaad niet de eis die aan de foto gesteld wordt maar als er totaal niet over nagedacht hoeft te worden en de enige eis is dat de foto speciaal voor dit topic gemaakt is, dan is de lol er snel vanaf.
24 uur om een leuk idee te krijgen en een beetje goed uit te kunnen voeren lijkt me niet meer dan redelijk.
wanneer ga je deze dan nu posten?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef Smeej het volgende:
ik was aan het wachten op een reactie van de fotomaker...
Zo ging het altijd als je het eens naleest.
Ik heb inderdaad al 10x gegeten ja..
ik zal vanavond eens de foto posten...
Zoals gewoonlijk edit de fotomaker en bedenker zijn of haar post en had je kunnen zien dat hij/zij ongeveer 6 minuten nadat jij riep dat je het wilde doen de post aangepastquote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef Smeej het volgende:
ik was aan het wachten op een reactie van de fotomaker...
Zo ging het altijd als je het eens naleest.
Ik heb inderdaad al 10x gegeten ja..
ik zal vanavond eens de foto posten...
24 uur is primaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:46 schreef Chanty het volgende:
Dan kan ik dus nooit meedoen, want ik heb doorgaan echt niet twee uur over. En niet altijd is er een opdracht die me aanspreekt op een moment dat ik wel kan, sowieso moet je er vaak tijdig bij zijn om een opdracht te krijgen. Maar probeer het gerust, ik denk dat het topic dan evengoed doodbloedt![]()
Ik zou zeggen: 24 uur, geen minuut meer, als er na 24 uur geen foto is, dan gaat de opdracht naar iemand anders. Eventueel kunnen mensen zich al als reserve melden. Verder niet wachten op goedkeuring van een foto of goedkeuring dat iemand het onderwerp mag doen. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Iedereen die daarna roept dat hij de foto wil doen komt op de reservelijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |