Kijk ff in het Fok! Worms Toernooi Topic!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, ik volg nou eenmaal een shitload aan tv series
quote:With Skate 2 releasing today in the PAL regions, today should have been a day of celebration for creators, EA Black Box. Instead of cake and music, however, over 200 members of the team were met with the axe. The cause, presumably, is the current economic situation which is seeing similar events occurring accross the game industry.
Uurtje geleden uitgespeeld, awesome spelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Mirror's Edge is tof.
Met je Mario avatar was je veel toffer Roy.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net even Viking en Crash Mind over Mutant gespeeld en ik vind ze beide best vermakelijk. Vooral Crash is de moeite waard omdat het zo'n beetje de enige platformer is op de 360
Ik heb ook The Maw gespeeld!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met je Mario avatar was je veel toffer Roy.
Doe eens veranderen.
Awesome, wat vind je ervan?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook The Maw gespeeld!
Mensen die vragen ontwijken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook The Maw gespeeld!
Best leuk eigenlijk. Alleen je moet wel een beetje van simpele games houden aangezien er niet echt uitdaging in zit ofzo. Na het weekend de review.quote:
Ik zie geen vraag?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mensen die niet inhoudelijk reageren.![]()
Naja, ik speel gewoon graag af en toe simpele games waarbij ik niet hoef na te denken.quote:
waarom , waarom !!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:21 schreef LoggedIn het volgende:die xdoos blijft ook echt een epic fail als het gaat om het afspelen van media he
Een NTFS schijf kandie niks mee, en die windows media centre troep is net zo'n afgang
Het werkt echt voor geen meter
Omdat het niet praktisch is? M'n pc maakt veel lawaai, ik kan hem niet vanaf de bank bedienen, hij kan geen 1080p content afspelen, ..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom , waarom !!
waarom sluitne mensen hun pc niet gewoon aan op hun HDtv via de vga poort of de via HDMI
en dan sound via S/Pdif of als je een goede pc hebt ook via je HDMI in je reciever .
1 je speelt alles af wat je maar wilt omdat het je pc is .
2 geen encoding dus geen kwaliteits verlies , als je maar een goede speler hebt zoals media player classic .
3 super makkelijk niks te converten geen streaming gewoon je player naar je 2e scherm ( je tv in dit geval ) slepen en dan ben je klaar .
waarom allemaal zo moeilijk doen met streamen , x360 , ps3 , codec problemen , upscaling shit .
gebruik je pc gewoon als HTPC en je hebt nergens last van en de kwaliteit is stukken beter .
Omdat niet iedereen nog thuis woont en dus de tv en de pc niet naast elkaar hebben staan in hun slaapkamertje?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom , waarom !!
waarom sluitne mensen hun pc niet gewoon aan op hun HDtv
je kan ook gewoon goedkoop een HTpctje in elkaar zetten voor 500 euro die je in je tv meubel neerzet die geen lawaai maakt en gewoon 1080p afspeelt , en klaar ben jequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:05 schreef PP. het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen nog thuis woont en dus de tv en de pc niet naast elkaar hebben staan in hun slaapkamertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |