abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65765315
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.
Oh ja! Nu herinner ik me ineens dat wij ons dood ergerde aan de klonten... Dat floortje dan boos die fles losliet omdat de speen steeds verstopt zat...

Oh Memmel... Jaloers!!! Zowel op de piste, de frietjes en de zon!
pi_65765447
Hier ook geen problemen met die nr3 (2 maandjes gebruikt). Ook gewoon met de nr2 avent speen te drinken.. Misschien is er toch iets raars met het poeder gebeurd?

Hier eten ze het fruit al om 9.15. Dat is natuurlijk fijn voor de kindjes die er om 7.30 al zijn, en daarvoor dus ontbeten hebben. Maar Ik ben blij als Chris om 8 uur zijn boterham op heeft, en dan tegen half 9 daar is. Kan hij dus al snel aan het fruit. En 's middags bij het uit bed komen een beker yoghurt drank, en later nog sap met koekje/soepstengel. Maar we hebben hier ook niet echt reistijd (5-10 minuten), dus we zijn meestal half 6 wel thuis, en dan om 6 uur eten. Dat gaat vaak net. (en soms paai ik hem met rozijntjes tijdens het koken
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:21:19 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_65766332
Ruben toch weer koorts. Net belletje gehad van de opvang. 't Arme kind.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:42:55 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65767168
Beterschap voor alle zieke kindjes...
En Memmel heerlijk op vakantie... klinkt goed!
Lena drinkt 's ochtends nog wel nutrilon 3, nu uit een tuitbeker, lijkt minder te verstoppen. Ik heb me nooit zo beig gehouden met verschillende spenen, gewoon die bij de fles hoorde gebruikten wij.

Ze eet heel slecht op het moment, ik denk weer 's een sprong. Haar spraak gaat nl. ineens vooruit, ze zegt alles na. Luuke heeft eindelijk een naam gekregen; Koeka. En ze kijken er alletwee heel trots bij, de zussen. Verder is Lena lekker vrolijk en snotterig, en ze moppert wat, want ze moet wennen aan dr nieuwe ritme. Ik durf haar niet in bed te laten liggen als ik Luuk uit school haal, dus maakt ze 2 onderbroken slaapjes. En ze klimt O-ve-ral op. Als ze ergens niet bij kan schuift ze gewoon een stoel bij. M'n flapoor. Ik ben echt verliefd op d'r, het is echt een grapjas. Munne mooie.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65767361
Piglet, dat is ook vrij karig inderdaad. Dan snap ik dat je een hongerig kind mee neemt.

Hier op het KDV krijgen ze om 9.00 fruit met sap en dan om 11.30 boterhammen.
's Middags rond 14.00 koek of fruit, dan rond 16.00 vla of yoghurt en alle kindjes die na half 6 nog over zijn, die krijgen avondeten als de ouders dat meegeven.

Klinkt heerlijk Memmel, veel plezier nog.

Ach Ruben toch nog niet helemaal beter.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:04:59 #181
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65767884
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.

Pien, beterschap met je oortje. Dat is niet leuk, nee.

Anna ligt ook in haar bedje. We hebben net lekker frietjes gegeten op de piste in de zon! Mjammie!
Ohja, dat zou ook nog kunnen. Ik had inderdaad ook het idee dat de speen verstopt was. Ik zal zo eens opletten bij het volgende flesje. En anders gaat gewoon de drie standen speen erop, dat gaat prima. Kan ik die ook nog eens gebruiken aangezien ze geen pap uit de fles wil .

Eigenlijk ook raar trouwens, dat die 3 melk maar voor twee maanden is en dat je daarna weer wat anders moet gebruiken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:09:35 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_65768058
Ruben heeft al nummer 3 sinds hij 10 maanden is en nu maken we het op. Maar het is toch tot 18 maanden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65768135
je hebt melk voor kindje vanaf 1 tm 3, ik denk dat kim die bedoeld voor na nummer 3. Jen krijgt de natuurlijke variant, ik heb er helemaal geen verstand van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65768527
Wij zijn op een gegeven moment gewone melk gaan geven.
Gaf Friso daarvoor en nr 3 was ook daarvan dikker dan nr 2...
Fake it till you make it...
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:36:40 #185
14746 k_i_m
pi_65769027
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft al nummer 3 sinds hij 10 maanden is en nu maken we het op. Maar het is toch tot 18 maanden?
Ik dacht op het pak gelezen te hebben dat het van 10-12 maanden was . Foutje bedankt!
In my life
Why do I smile
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:37:52 #186
14746 k_i_m
pi_65769065
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Ticootje het volgende:
je hebt melk voor kindje vanaf 1 tm 3, ik denk dat kim die bedoeld voor na nummer 3. Jen krijgt de natuurlijke variant, ik heb er helemaal geen verstand van.
Bel de krant! Ticootje heeft ergens géén verstand van! .
In my life
Why do I smile
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:40:20 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65769150
Als je het oplost in heel heet water (ik leng m altijd direct aan) helpt dat ook.
Weet iemand trouwens of het meer vult dan een gewone beker melk? Lena gebruikt het als 'ontbijt' nl. (Misschien is ze daarom zo klein, gewoon ondervoed. )
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:47:55 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_65769411
Er zitten meer vitamines en mineralen in, maar voor de rest is het volgens mij niet echt vullend (een en ander afhankelijk of je volle, halfvolle of magere melk gewend bent )

Maar het is een kwestie van vergelijken natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65771162
Wanneer zal Maarten ophouden met alles in zijn mond te stoppen of aan te likken?
Z'n stoel, doosjes van karton, folders, al z'n speelgoed, eigenlijk bijna alles.
pi_65774824
Haha, die Maarten toch Is hij het al die tijd blijven doen, alles in zijn mond?
Devin heeft het heeeeel lang niet gedaan en nu heel soms nog dat hij iets even aantikt met zijn tong, puur om te voelen.

Ruben, beterschap!
.... met gevoel voor drama....
pi_65779751
Hmm, ardelyn, als hij een jaar of 18 is?

Troel, hoe gaat het nu met Ruben? In ieder geval beterschap!

Nog even een tandpasta vraagje. We gebruiken voor Chris peuter elmex en hebben eergisteren een nieuwe tube gehaald. Maar deze heeft een veel sterkere mentholsmaak. Ongeveer hetzelfde als de gewone elmex. Dus al met elmex gemailt, en ook een nieuwe gekocht. Maar die is ook zo sterk. Terwijl de oude tube heel neutraal was qua smaak. Was die eerste tube nou raar, of deze laatste 2? Gebruikt iemand hier ook die Elmex?
Van Elmex mag ik de tube opsturen en krijg ik een nieuwe, maar ben nieuwsgierig of ik Chris nou al een jaar heb gepoetst met rare tandpasta
pi_65784518
Wij hebben ook peuterelmex. Maar ik heb tot nu toe alleen van die kleine tubetjes gebruikt (bij een tandenborstel gehad en nog ergens bij). Laatste is bijna op en nu ligt er een grote tube, maar nog niet geproeft zelf...
Mirte vind het wel prima smaken geloof ik. En ik vind zelf de Elmex lekkerder van smaak dan die peutertandpasta met fruitsmaak. Ik vraag me af of ze dan later nog wel wennen aan de "gewone" tandpasta smaak... .
DF, moppert Chris erover of niet? Anders is het toch niet erg dat je hem daarmee poetst...?
Fake it till you make it...
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:54:13 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65784688
DF, wij hebben teletubbie prodent. kan je niet helpen, sorrie

Kersjes, ik vind het heel fijn dat je weer post hier dan voel je je dus iets beter! Houden zo!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65788969
Kersjes !
pi_65789641
Nijna, maar ruikt hij wel sterk naar menthol? Dat deed die oude tube namelijk nauwelijks. En de nieuwe heel duidelijk.
Hij werkt niet echt mee met poetsen, maar dat is iets van langer, niet alleen de laatste 2 dagen. Dus het is moeilijk inschatten of hij het echt vies vind, of gewoon nog steeds koppig is/er kiesjes op komst zijn..

Kersjes, lukt het weer om wat van je mannetje te genieten?
pi_65790052
Ik dacht steeds dat het vanzelf over zou gaan alles in de mond stoppen maar blijkbaar had ik het verkeerd
Hij doet het gelukkig iets minder.
Vind het zo jammer al die tandafdrukjes in z'n speelgoed.
18 jaar pas!!!? Dus dan zie ik later zelfs tandafdrukken in z'n pc enz?

Hier gebruiken wij Etos en dan die zoete fruitsmaak.
Snap niet waarom het persee zoet moet zijn.
Welke tandpasta kan ik voor Maarten gebruiken die niet zoet is?

Ik hoop dat je je iets beter voelt Kersjes.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:12:45 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_65790250
Hier ook Elmex, maar geen overdreven muntgeur ofzo. Overigens poetsen wij meestal nog zonder tandpasta

Hier heeft Ruben af en toe vlagen van dingen in zijn mond stoppen, eigenlijk alleen als hij tandjes krijgt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:14:42 #198
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65818401
Ardenlyn, ik doe dat nog steeds.... Ik moet soms in dingen bijten hoor. (flexibel handvat van de tandenborstel, piepschuim, echt gruwelijk, maar het is sterker dan mij. ) Vroeger beet ik in het houtwerk van mijn bed, ik weet nog precies hoe dat voelt.
Mijn beide kinderen doen het trouwens niet.
pi_65819338
Lishe Ik doe dat ook Soms moet ik ook gewoon even in m`n kindjes bijten (wel zachtjes hoor!) en idd ook rare dingen zoals het handvat van een scheermesje enzo
Middelste deed het ook maar is er mee gestopt, jongste stopt ook alles in haar mond Ook mijn vingers, liefdesbeetjes
Saartje
  zaterdag 7 februari 2009 @ 08:37:18 #200
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65823524
Tijn en Nienke stoppen ook alles in hun mond

Tandpasta weet ik niet. Ik heb nu BibaBoerderijpasta en hiervoor wel Elmex en die rook niet overdreven naar munt, maar je kon wel degelijk ruiken dat het tandpasta was. Maar ik weet niet hoe het nu is dus
Dus eigenlijk heb je hier niks aan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')