Oh ja! Nu herinner ik me ineens dat wij ons dood ergerde aan de klonten... Dat floortje dan boos die fles losliet omdat de speen steeds verstopt zat...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.
Ohja, dat zou ook nog kunnen. Ik had inderdaad ook het idee dat de speen verstopt was. Ik zal zo eens opletten bij het volgende flesje. En anders gaat gewoon de drie standen speen erop, dat gaat prima. Kan ik die ook nog eens gebruiken aangezien ze geen pap uit de fles wilquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.
Pien, beterschap met je oortje. Dat is niet leuk, nee.
Anna ligt ook in haar bedje. We hebben net lekker frietjes gegeten op de piste in de zon! Mjammie!
Ik dacht op het pak gelezen te hebben dat het van 10-12 maanden wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft al nummer 3 sinds hij 10 maanden is en nu maken we het op. Maar het is toch tot 18 maanden?
Bel de krant! Ticootje heeft ergens géén verstand van!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Ticootje het volgende:
je hebt melk voor kindje vanaf 1 tm 3, ik denk dat kim die bedoeld voor na nummer 3. Jen krijgt de natuurlijke variant, ik heb er helemaal geen verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |