abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65433132
Miffy ! Tot ziens in mei !

Ik heb Pien haar haar geknipt en het is mislukt
Morgen naar de huisarts (oor van Pien laten checken) en de kapper, dat wordt gezellig !
pi_65433611
Dag Jesper en Miffy .

KP, oeps!
Fake it till you make it...
  maandag 26 januari 2009 @ 21:43:23 #53
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65435710
K_P foto?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65437247
Dag Jesper

Oepsie KP.. En bij Floor durfde je niet meer?

TDB, Chris heeft het ook gedaan. Dat hoofdbonken. Het is even heel heftig geweest, maar met negeren trok het ook snel weer weg..
Als hij ging bonken, dan lieten we hem gewoon gaan. Soms hield het snel op, andere keren deed het echt pijn. Dan lieten we hem nog even huilen (half minuutje/minuutje) en troosten hem dan. Hij doet het nu nog wel eens, maar veel minder dan een paar weken terug.
En ik moet bekennen dat ik ook weleens mijn hand tussen zijn hoofd en vloer heb gedaan, om drama te voorkomen. Hier trouwens nooit blauwe plekken op zijn koppie gezien. Dus echt heel hard doet hij het ook niet. Chris probeert het eerst ook zachtjes uit, en daarna pas harder..
pi_65437735
Thnx voor je reactie. Ja het is zo dubbel he, je wil niet toegeven maar ook niet dat ze zich bezeren, Voor zover mogelijk zal ik dan toch proberen om hem in de eerste instantie te laten gaan....
pi_65451840
Klopt, we geinden hier ook weleens dat we maar eens een kussen op zijn voorhoofd moesten plakken.
pi_65460412
Ik rij sinds vandaag met zo'n veiligheidshelmpje op als we op de fiets zitten (eh Damian dan ) misschien die in huis ook maar ophouden
pi_65461049
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Miffy ! Tot ziens in mei !

Ik heb Pien haar haar geknipt en het is mislukt
Morgen naar de huisarts (oor van Pien laten checken) en de kapper, dat wordt gezellig !
K_P je hebt toch niet in Pien's oor geknipt he? Of is knippen en orendokter toevallig?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:43:33 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65474139
Ik wilde even afscheid komen nemen, mijn lieve kindje wordt morgen al weer twee en is al een echte peuter met babbels en een hele persoonlijkheid !

Tot over een tijdje allemaal!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65474850
Dag Dean en Vivi . Wat een kerel is hij al Vief
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:00:25 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65474899
Dag jochie met je prachtige bruine ogen!
Tot in het andere topic. En tot zaterdag.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:01:26 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_65474939
Dag Dean! Dag Viev!

En veel plezier zaterdag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65474947
Dean.... gewoon een lekker ding!
Dag ventje, heel veel plezier op je verjaardag!!!
En ook Vivi, veel plezier morgen.
Heb je dan ook het kinderfeestje?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:02:10 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65474968
Zaterdag is zijn feestje!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:57:39 #65
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65486389
Dean, van harte met je verjaardag en veel plezier bij de peutertjes!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65488784
Dean, alweer 2 jaar!! Gefeliciteerd en veel plezier bij de puber-peuters
pi_65497005
Gefeliciteerd Dean en Vivi jij natuurlijk ook! Gewoon al weer een peuter.
Tot over een maandje.
pi_65499886
Is Dean alweer 2???? Wat gaat de tijd snel
Gefeliciteerd
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 21:39:59 #69
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65508024
Babbels en persoonlijkheid, heel herkenbaar

Lieve Dean en mamaDean van harte gefeliciteerd met (alweer) een mijlpaal. Tot over een week in het andere topic
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_65519139
Gefeliciteerd Vivi en Dean!

Maarten ging gisteren een paar keer door de knieen en zelf weer omhoog
En hij deed 1 stapje
Zo lief om te zien.

Wil nog naar de winkel maar tis veul te koud
Misschien vanmiddag.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:01:44 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65519184
Dat was bij Sasha het beginnetje hoor Ardenlyn! Tof!
pi_65520890
Cool Ardenlyn.
Ik zette Mirte vanmorgen naast haar bed en ze bleef een hele tijd stevig en los staan! Echt gaaf.
Aan 1 hand lopen doet ze nu ook harder, ik ben benieuwd wanneer we het eerste losse stapje mogen zien . Ze is zo leuk en ze kan zo boevig kijken, hahaha
pi_65533032
Ah allemaal kindjes die eerste stapjes gaan zetten

Ik ben vanmorgen op kraambezoek geweest bij een jongetje van 3 weken oud *rammel* Echt zo lief. En ik mocht 'm heel lang vasthouden Lag ie gewoon bij me te slapen *zuuuuucht*

Zijn er hier trouwens meer kindjes die in plaats van te huilen als je ze naar de opvang toe brengt, juist gaan huilen als je ze ophaalt? Zodra we binnenkomen begint Linde te huilen. Ze is meestal 1 van de eersten die opgehaald wordt en vaak zijn ze dan nog aan het knippen/plakken/kleuren/voorlezen etc. En ze wil dan gewoon ECHT niet mee. Voel me dan altijd zo een stomme mama. Blijkbaar is het daar veel leuker dan bij ons thuis
pi_65537577
Ohhh dat voelt naar maar het zal echt puur te maken hebben met knippen en knutsellen
pi_65544598
Leuk Ardenlyn! Die eerste wiebelstapjes.....!

Stiemie, dat is niet zo leuk dan, dat ze niet mee wil naar huis. Ruk je haar dan te abrupt weg daar? Misschien even wachten tot ze klaar zijn met het verhaaltje, of nog eventjes laten verven.... tenminste als je daar tijd voor hebt. Kan me ook voorstellen dat je graag naar huis wilt na een dag werken....

Met Meike gaat het prima, op een lekke neus na dan. Zakdoeken zijn niet aan te slepen.
Ze telt uit zichzelf tot 10! Of ze legt dingen op een rijtje en gaat ze dan tellen.
Verder speelt ze niet echt op het moment. Ze wil vooral veel dingen samen doen, en helpen met vanalles.
Ze pakt me zo de vaatwasser uit, en ruimt alles op de goede plek op haha. Handig hoor.
Ik probeer haar wel regelmatig aan het spelen te krijgen, maar niet echt met resultaat. Zijn er mama's die dit herkennen?
Ze kletst er wel lekker op los, ze lag deze week op de commode en zegt ineens: mama? Jij lief!
Aaaahw smelt!
Toen papa haar deze week ophaalde vroeg hij of ze meeging naar huis. Waarop Meike "nee" antwoordde. "ik dacht het wel..."zei mijn vriend.... En Meike: "ik dacht het niet"

Vandaag is ze bij oma achterover van de stoel afgevallen. Ze zat bovenop haar tripptrapp stoel, en kieperde achterover, met haar hoofd tegen de verwarming. Ze huilde wel meteen. Was ontzettend overstuur. Later was er niks meer aan te merken, ze heeft ook goed gegeten. Maar oma was er wel heel erg van geschrokken, die had er hoofdpijn van.... Ik maak Meike toch maar even een keer wakker straks, even kijken of ze goed reageert. want het was toch een hele harde smak.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')