Zo klinkt het net of er alleen maar drama- en huilverhalen gepost worden. Dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat is het rustig in dreumesland. Ook wel eens lekker, eigenlijk.
Als ik een x schrijf dat rustig ook wel eens lekker is ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo klinkt het net of er alleen maar drama- en huilverhalen gepost worden. Dat valt wel mee toch?
Oh nou sorry.quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Als ik een x schrijf dat rustig ook wel eens lekker is ?
Begrijp niet dat je dan het bovenstaande denkt....
Oeh, die heb ik voor Lilah d'r eerste verjaardag gekocht! Wanneer gaan ze daar echt leuk mee spelen eigenlijk? (dus niet poppetjes door de kamer keilen en de boerderij afkluivenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:12 schreef Memmel het volgende:
En waarom moet die Little People boerderij idd altijd op schoot? Ik snap dat niet, onhandig groot ding. Maar het feest is pas compleet als dat apparaat op schoot staat...
Kan wel al hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Jen speelt er al wel mee hoor. Deurtje open en dicht doen, beestjes eruit halen en in de hooibaal gooien.
Ze heeft nu ook een puzzel, dan vraag ik pak Bumba en dan pakt ze het juiste stukje en als ik vraag pak nu een Bumbalu, dan pakt ze weer het juiste stukje. Kan dat eigenlijk wel, of was het toeval?
Op dat soort dagen, dat de tijd echt krap is, krijgt hij van mij gewoon een potje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat probeerde ik ook, en vaak lukt het ook wel. Maar gister weigerde ze elke vorm van hulp. Maar goed gister was M. er ook niet en ik was laat met eten omdat ik en laat uit mn werk was en nog boodschappen moest doen en toen moest koken. Hoe doen alleenstaande moeders dat??! Ik was gesloopt na het eten. Snel met Jen in bad en hup Jen op bed (wat gelukkig erg goed ging) en dan alles opruimen in huis en de was vouwen. Ik was blij toen ik op bed lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |